Неравномерни обороти при включени фарове
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Неравномерни обороти при включени фарове
Когато съм на бензин оборотите са ми около 900-950 равномерни. При включване на фарове ( 2х50W) оборотите почват да играят между 600 и 950- паднат и а, а... почва да тресе и се вдигат. И така яко изнервящо.
Мислех нещо по алтернатора, но когато съм на газ няма такъв проблем.
Насочил съм се към карбуратора, но сега се чудя какво да пипна освен да разбъзикам оборотите за празния ход.
Някакви други идеи освен да идеята за нова кола?
Мислех нещо по алтернатора, но когато съм на газ няма такъв проблем.
Насочил съм се към карбуратора, но сега се чудя какво да пипна освен да разбъзикам оборотите за празния ход.
Някакви други идеи освен да идеята за нова кола?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Като гледам днес, оборотите играят и на газ, но не така осезателно.
Другото, което забелязвам е, че като пусна фаровете (на газ) оборотите падат и си остават там. Примерно от 1000 на 900. По някое време се забелязва леко играене на оборотите.
Май си хванах белята с тоя оборотомер, който си сложих- преди това нямах такива проблеми....
Другото, което забелязвам е, че като пусна фаровете (на газ) оборотите падат и си остават там. Примерно от 1000 на 900. По някое време се забелязва леко играене на оборотите.
Май си хванах белята с тоя оборотомер, който си сложих- преди това нямах такива проблеми....


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
- Модел на автомобила: escort rs turbo 88
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
Какво смяташ че ти пречи оборотомера бе човек мисля че няма нищо общо щото ако си го объркал при свързването щеше да имаш постоянно проблеми а не само на фарове, я вземи погледни фаровете и стоповете нормално ли светят да не ти се губи някаде масата че може от това да товари, ама принципно ако не ти зарежда добре динамото или ако ти се сдухва вече акумулатора може да прави така щото се товари като си включиш фаровете
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не съм го объркал оборотомера. Не ми пречи. Просто като го нямах нямаше къде да гледам оборотите и не обръщах толкова внимание, понеже се ориентирах по слух.
Всичко свети нормално. Зареждането съм го мерил с волтметър- нямаше проблем. Акумулатора е на 1г., което не е гаранция, че е здрав, но пък паля без проблем.
Всичко свети нормално. Зареждането съм го мерил с волтметър- нямаше проблем. Акумулатора е на 1г., което не е гаранция, че е здрав, но пък паля без проблем.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ако това те успокоява и при мен е така
и става и по лошо като се пусне и перката за охлаждане на вентилатора. Е то няма оправия ако е добре на бензин е лошо на газ или обратното, има и проблясъци когато и на двете горива е добре (напр. в понеделник), но после какво му става
Мислех че е от горивото, сипвано на различни бензиностанции, но от кои да се сипва вече незнам, не съм доволен от Лукойл и ОМВ, сипвах на ШЕЛ, но май и там вече се излагат (както пишат колеги от форума), но в България е така, не можеш да разчиташ на нищо.
Карай и да не ти пука, щом на газ няма проблем, майната му на бензина и без това е двойно по-скъп. И аз искам да работи добре на бензин, но ми писна и вече няма да търся причини.


Карай и да не ти пука, щом на газ няма проблем, майната му на бензина и без това е двойно по-скъп. И аз искам да работи добре на бензин, но ми писна и вече няма да търся причини.
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
Ето това е лечението когато падат оборотите и за да вдигнеш самолетаmadboy написа:А ми не ме успокоява. Падат ми оборотите на газ и на бензин, което не трябва да е така. Интересувам се от лечението.
http://vbox7.com/play:36934a61" onclick="window.open(this.href);return false;




- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
petkoff_pl написа:............................
http://vbox7.com/play:36934a61" onclick="window.open(this.href);return false;![]()
![]()
![]()


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Акумулатор/неработещ двигател/ - 12.9 Vфорд мк2 написа:какви стойности дава волтметъра при пуснати фарове и отопление на заденият джам. ........
Работа на ПХ без консуматори - 14.2 /при 950-1000 оборота/
При вкл. перка на радиатора - 14.10
Вкл. моторче парно - 13.90
Вкл. парно + нагревател стъкло - 13.10
Вкл. габарити, фарове, парно, нагревател - 12.80
Вкл. -//- + перка радиатор -12.30 /аз се чудех защо акумулатора загива, когато съм в задръстване+дъжд+тъмнина/
Да тичкам ли за ремонт на алтернатора?
При включване на консуматорите оборотите намаляват? Нормално ли е?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- DMX_a
- потребител
- Мнения: 933
- Регистриран: 26 май 2007, 20:33
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.3 CL
BMW 320 E36 - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз имах същия проблем с Опела миналата година. Мериха ми акумулатора гледаха кво ли не - всичко било наред, но един ден бях забравил фаровете и ток няма. .. И тъй като нямах много време че трябваше да пътувам направо купих нов акумулатор(75ампера) и всичко заспа. Другия го дадох на баща ми и той си кара с него без грижи вече 9-10 месеца.След това се разясни че музиката ми е дърпала много ток и за това.Пробвай с такъв акумулатор за предпочитане сравнително нов и ако работи нормално направо си купи ...
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
...всеки товар изисква корекция в горивото (ако желаната величина е поддържане на едни и същи обороти). При липса на начин за влияние върху горивоподаването в зависимост от товара симптомите са по-скоро нормални. Е, в идеалния случай (не вземаме предвид горива, масла, свещи, датчици, филтри, настройки на бензин, на газ, на празен ход и т.н.)
Последна промяна от kEFi на 20 сеп 2007, 12:46, променено общо 1 път.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Е да, ясно, че трябва корекция на горивото. Но при мен се получава така, че като включа всичко и почна да ми се хаби акумулатора и ако загася двигателя после не може да се завърти стартера, защото не е останал ток.kEFi написа:...всеки товар изисква корекция в горивото ...............
Когато бях още със стария акумулатор се виждаше как при празен ход светлината на фаровете намаляваше, а при форсиране се увеличаваше. С този акумулатор в момента не се надблюдава същия ефект... засега.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Днес ходих да ми проверят алтернатора.. всичко си е точно при него.
Акумулатора е нов.
Нагревателя на задния джам гепи много ток, напрежението пада с 1 волт като го пусна.
Не знам какво да правя- по-силен акумулатор, по-мощен алтернатор?
Акумулатора е нов.
Нагревателя на задния джам гепи много ток, напрежението пада с 1 волт като го пусна.
Не знам какво да правя- по-силен акумулатор, по-мощен алтернатор?

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
1. Като никога не е имало оборотомер на тая кола как да разбера, че има такава голяма разлика в оборотите?cocoff написа:1. "Игра" на оборотите 600-950, както пишеш, се чува и усеща осезаемо и без оборотомер. Как не си я усетил преди?
2. Алтернаторът, при включени всички консуматори, трябва да подава между 13 и 15V.
3. Без товарна вилка нищо не правиш.
3. Алтернаторът подава всичко точно, но като падат оборотите няма как да подаде нужното напрежение.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта