До 3500 Оборота и ... Край !!!
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Местоположение: Lom
- Status: Извън линия
До 3500 Оборота и ... Край !!!
Значе Форда стига на всяка скорост до 3500 оборота и повече неще.На пета стига едва-едва до 140 км/ч и това е... Дали е нормално за Такъв форд - тди 1994 - или си му има нещо? Натискам , натискам - ама не иска...На по-малките предавки почва да ручи яко като стигне до към 3500 оборота !
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Местоположение: Lom
- Status: Извън линия
Не я мъча - аз по принцип карам внимателно , но ми направи впечатление това , а и че не може повече от 140 и то с мъка ! Иначе превключвам точно на 2500 оборота и при следваща предавка пада на 2000 - под тия обороти не я държа!!!Dundee написа:Не мъчи колата бе, човек! Това е дизел и се кара в ниските обороти. Максималната тяга на колата идва към 2000 оборота. Няма нужда да я цедиш. Нормално е между 2000 и 2500 да вкараш горната предавка.
На пета трябва да може и малко повече от 140. С какво масло караш?
-
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
- Модел на автомобила: escort rs turbo 88
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
стига сте приказвали простоии бе хора, какво мъчене на 3000 оборота бе, мъчене е на 4500 и там някъде трябва да заглъхва вземи си прегледай филтрите и ако пак не върви отиди да ти направят един стенд на помпата ако трябва да погледнат и дюзите, както много пъти съм споменавал имах мондео 99-та тди, та при него беше така 4500-4600 об. почваше да забива а пък реално дърпаше от около 2200-2300 до 4000, та идеята е че тоя мотор е еднакъв с ескорта на колегата zagor13
- shark
- потребител
- Мнения: 191
- Регистриран: 23 авг 2005, 12:48
- Модел на автомобила: Sierra 1.6 GL
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
Карам служебен автомобил Ситроен Саксо 1,5 Д. Дизела за да върви му трябват обороти. Винаги го карам между 3000 и 3500 мин-1. Има ограничител, но той е на 5000 оборота. С тази кола съм вдигал 170 при 4300 оборота. Така, че сам си направи извода за твоята кола. Явно има нужда от диагностика.
ПС Мотора ми е на 154 000 км.
ПС Мотора ми е на 154 000 км.
-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Местоположение: Lom
- Status: Извън линия
Преди три хиляди километра смених маслото и трите филтъра - вече ако са `фалшиви` - това никой не знае! Всички викат , че са им най-хубавите !!! Само с тоя катализатор не знам как стоят нещата. Ще питам утре в Монтана в МотоПфое - а и някаква диагностика дали правят не знам. Веднъж питах и ми казаха , че имат документации само за новите фордове - след 2000-ната година!Jinxy написа:Моята правеше така когато бе запушен горивният филтър... просто се сменя и тръгва " като нова "....
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
да не ти преплъзва ремъка на алтернатора
с една сиера дизелова точно така беше станало, показваше само 2000



с една сиера дизелова точно така беше станало, показваше само 2000


Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
-
- потребител
- Мнения: 229
- Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
- Модел на автомобила: escort rs turbo 88
- Местоположение: varna
- Контакти:
- Status: Извън линия
е ако ти цъква климатика е нормално да ти спъва мощността , а отделно и оборотите, я пробвай дали не е от него и кажи.........zagor13 написа:Не знам дали има връзка с горния проблем , но днес ми направи впечатление , че като запаля и заработва на точно 800 оборота. След около 5-10 секунди нещо щраква отпред и оборотите отиват веднага на 1000 и така си остават през целия ден - топла/студена - все си е на 1000 оборота !!!
- mistyrain
- потребител
- Мнения: 178
- Регистриран: 23 сеп 2006, 01:02
- Модел на автомобила: Escort 94 1.8 TDi
- Местоположение: Sofia\Lom
- Status: Извън линия
Zdrasti zagor13,
И при мен го има същото. Върви си като пич колата и като гледам са ни едни и същи колите. При мен си набира сериозно и някъде след 3500 или малко повече почва да не и стига сила. Предполагам си му е толко силата или както казаха по-горе има някакво ограничение с цел предпазване. Ако искаш пиши, аз съм в софия сега ако и ти си тука да ги сравниме ако това ще ти е полезна инфо. Ако не в Лом може да се засечеме
.
Колкото до оборотите и щтракането след няколко секунди и качването от 800 на 1000об, отново при мен е точно както го описваш. Колегата Dundee е много прав. При мен винаги е на 1000 и не мисля че е проблем (порпавете ме ако греша).
И при мен го има същото. Върви си като пич колата и като гледам са ни едни и същи колите. При мен си набира сериозно и някъде след 3500 или малко повече почва да не и стига сила. Предполагам си му е толко силата или както казаха по-горе има някакво ограничение с цел предпазване. Ако искаш пиши, аз съм в софия сега ако и ти си тука да ги сравниме ако това ще ти е полезна инфо. Ако не в Лом може да се засечеме

Колкото до оборотите и щтракането след няколко секунди и качването от 800 на 1000об, отново при мен е точно както го описваш. Колегата Dundee е много прав. При мен винаги е на 1000 и не мисля че е проблем (порпавете ме ако греша).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта