Проблем със скоростна кутия и/или съединител ?
- Invader
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
- Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp) - Status: Извън линия
Проблем със скоростна кутия и/или съединител ?
Привет колеги!
Доста четох из форума, но не можах да си отговоря на въпрсите.
Миналия ноември (2006) сменях скоростна кутия. Наляха ми масло Motul HD 80W90. Още тогава разбрах, че е гъсто за моята скоростна кутия, но така и не го смених...сам съм си виновен
От отгава съм минал около 27-28000 км.
Миналия месец педала на съединителя ми потъна и не можа да се върне. Карах около 20-30 м докато отбия, но вече миришеше яко на феродо. Както и да е, дръпнах си педала с ръка нагоре и се оправи. НО от тогава аксиалния лагер яко ми свири при натиснат педал и на полусъединител, сигурно са се прецакали и двата диска
Чакам да събера малко кинти и ще я закарам на сервиз да видим дали има останало нещо здраво от съединителя.
Притесненията ми обаче са от днес. Цял ден шофирах в София и следобяд тръгнах да се прибирам към Асеновград. Всичко беше ОК, до влизането ми в Асеновград. Скоростите започнаха да влизат изключително трудно, и задната включително.
Та сега се чудя какво и е на фиестата? Скоростната плаче за ново масълце (75W90-полусинтетично) или съединителя започва устремително си заминава? Или и двете
Предварително благодаря за отзивите!
Доста четох из форума, но не можах да си отговоря на въпрсите.
Миналия ноември (2006) сменях скоростна кутия. Наляха ми масло Motul HD 80W90. Още тогава разбрах, че е гъсто за моята скоростна кутия, но така и не го смених...сам съм си виновен

Миналия месец педала на съединителя ми потъна и не можа да се върне. Карах около 20-30 м докато отбия, но вече миришеше яко на феродо. Както и да е, дръпнах си педала с ръка нагоре и се оправи. НО от тогава аксиалния лагер яко ми свири при натиснат педал и на полусъединител, сигурно са се прецакали и двата диска

Притесненията ми обаче са от днес. Цял ден шофирах в София и следобяд тръгнах да се прибирам към Асеновград. Всичко беше ОК, до влизането ми в Асеновград. Скоростите започнаха да влизат изключително трудно, и задната включително.
Та сега се чудя какво и е на фиестата? Скоростната плаче за ново масълце (75W90-полусинтетично) или съединителя започва устремително си заминава? Или и двете

Предварително благодаря за отзивите!

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Съмнявам се маслото да е виновно за цялата работа. Ако е гъсто ще прави проблем зимата докато се загрее примерно, но чак пък да скапе скоростите....
Примерно старите италиански автомобили са имали вечен проблем с течащи скоростни кутии и затова за ги пълнели с грес- загрявали са я да се втечни и са я наливали в кутиите. Но това не им е скапвало нищо по скоростите.
Примерно старите италиански автомобили са имали вечен проблем с течащи скоростни кутии и затова за ги пълнели с грес- загрявали са я да се втечни и са я наливали в кутиите. Но това не им е скапвало нищо по скоростите.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- Invader
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
- Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp) - Status: Извън линия
Мерси колеги, и аз така си мислех. Само чакам да преведат заплатата и ще го отварям тоз пусти съединител, но и маслото ще сменя. А това за полусинтетичното 75W80 го видях в аутодатата на един сервиз. Моля някой, който има инсталирана Аутодата (не мога да я инсталирам нещо
) или друга подобна програмка, да провери какво масло трябва да налея в скоростната (5-степенна за фиеста 1.1 моно инжекция).
Благодаря!

Благодаря!

- darmadan
- потребител
- Мнения: 32
- Регистриран: 30 юли 2007, 06:27
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 EFI 91г. 105 к.с
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
При мен има много 80W90 на Volvo и Quicksilver даже с някакви тефлонови добавки , което слагам в редукторите на извънбордови двигатели и Z-колонките . Мислил съм да слагам в скоростната кутия на колата , но сервизния механик на Yamaha ме посъветва да не го правя тъй като работят в различни температурни режими.
- Invader
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
- Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp) - Status: Извън линия
Привет колеги!
Току що си взех колата от сервиза. Притискателния диск бил счупен, лагера също.
Смениха ми всичко. Лагерът е "BREDA LORETT" (14 лв.), а дисковете - феродов (42 лв.) и притискателен (52 лв.) са на фирмата "MECARM".
Цените ми се струват малко ниски, но незнам...
Ако някой има впечетление от тези марки, моля да сподели.
Имам възможност да снимам само старите чаркове, ако някой пожелае няма проблем.
Блягодаря на всички
Приятна вечер.
Току що си взех колата от сервиза. Притискателния диск бил счупен, лагера също.
Смениха ми всичко. Лагерът е "BREDA LORETT" (14 лв.), а дисковете - феродов (42 лв.) и притискателен (52 лв.) са на фирмата "MECARM".
Цените ми се струват малко ниски, но незнам...

Имам възможност да снимам само старите чаркове, ако някой пожелае няма проблем.
Блягодаря на всички

Приятна вечер.

- Invader
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 04 юли 2006, 15:28
- Модел на автомобила: Escort VII Turnier 1,8 TDi (90 hp)
VW Passat Variant 1.9 TDI Syncro (110 Hp) - Status: Извън линия
Колеги, абе да ви питам пак нещо за тоз пусти съединител
Хубаво ми го смениха в четвъртък, ама от тогава чак днес я покарах повечко. И какво забелязах... на моменти при тръгване на полусъединител нещо изсвирва за секунди със същия звук, както свиреше стария лагер. На два пъти ми се случи да изсвири и на 2 предавка на полусъдинител
Дали не са забравили да затегнат нещо, или да си върнат маслото за скоростите обратно? Или си иска време да се разработи, което ми се струва абсурдно
Ще трябва да я закарам пак в сервиза да я погледнат, но в следващите дни няма да мога, та за това отново се допитвам до вашите знания и опит. Благодаря !

Хубаво ми го смениха в четвъртък, ама от тогава чак днес я покарах повечко. И какво забелязах... на моменти при тръгване на полусъединител нещо изсвирва за секунди със същия звук, както свиреше стария лагер. На два пъти ми се случи да изсвири и на 2 предавка на полусъдинител

Дали не са забравили да затегнат нещо, или да си върнат маслото за скоростите обратно? Или си иска време да се разработи, което ми се струва абсурдно


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта