Ford Escort - Вкарва бензин в картера!?
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 23 дек 2007, 15:37
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Ford Escort - Вкарва бензин в картера!?
Незнам дали тук трябва да сложа темата, но...
Здравейте! Нов съм тук, но имам проблем с колата ми... Проблема е, че влиза бензин в картера, какви може да са вероятните причини или ако някой си е патил или има опит, нека да го сподели... Благодаря предварително.

Здравейте! Нов съм тук, но имам проблем с колата ми... Проблема е, че влиза бензин в картера, какви може да са вероятните причини или ако някой си е патил или има опит, нека да го сподели... Благодаря предварително.



-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 23 дек 2007, 15:37
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не карай с разреденото масло.
Вероятно бенз. помпа прави мизерията. Защо си я сменявал?
Не е изключено на студа , при износени сегменти и къси преходи да се стича бензинов конденз в картера.
Как разбра, че се смесват? Колата нормално ли вървеше? Нивото на маслото увеличава ли се?
Вероятно бенз. помпа прави мизерията. Защо си я сменявал?
Не е изключено на студа , при износени сегменти и къси преходи да се стича бензинов конденз в картера.
Как разбра, че се смесват? Колата нормално ли вървеше? Нивото на маслото увеличава ли се?
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 23 дек 2007, 15:37
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Нивото на маслото се увеличава, и автоматичният смукач не работи ( не сваля оборотите от студен към топъл двигател. Маслото мирише на бензин.. Ето какво направих:
1. Сменях помпата
2. Сменена игла на карборатора
3. Устроойството проверено и работи( устройството за намаляне на оборотите)
4. Всички мембрани на карборатора проверени, няма им нищо.
5. Проверен маркуч за излишното гориво, от помпата към резервоара.
6. Всички цилиндри са проверени и налягането им е 9.5 атмосвери.
* помапата не е оригинална, а е китайска.
Някакви идеи...
Колата нормално си върви по принцип...
1. Сменях помпата
2. Сменена игла на карборатора
3. Устроойството проверено и работи( устройството за намаляне на оборотите)
4. Всички мембрани на карборатора проверени, няма им нищо.
5. Проверен маркуч за излишното гориво, от помпата към резервоара.
6. Всички цилиндри са проверени и налягането им е 9.5 атмосвери.
* помапата не е оригинална, а е китайска.
Някакви идеи...
Колата нормално си върви по принцип...
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 23 дек 2007, 15:37
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 23 дек 2007, 15:37
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 23 дек 2007, 15:37
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 23 дек 2007, 15:37
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Сутрин като се запали колата, както е студена и е с високи обороти, като продължи да работи не ги сваля около 1 800 оборота поддържа, и за това го отварях да проверя дали всико е наред. Помпата се намира високо на разпределителния вал, над главата.
.
aintball Вашата игра:. http://www.paintballvt.com" onclick="window.open(this.href);return false;

- EscortMK51.3
- потребител
- Мнения: 575
- Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
- Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 11
- Регистриран: 23 дек 2007, 15:37
- Модел на автомобила: Ford Escort
- Status: Извън линия
Да да, продължава да качва маслото.
Помпата е китайска..
Няма масло в карбуратора като се изфорсира.
Понякога омаслява филтара само..
Помпата е китайска..
Няма масло в карбуратора като се изфорсира.
Понякога омаслява филтара само..
.
aintball Вашата игра:. http://www.paintballvt.com" onclick="window.open(this.href);return false;

-
- потребител
- Мнения: 10
- Регистриран: 04 дек 2007, 21:10
- Модел на автомобила: ESCORT RSI
- Местоположение: Sofia be bate
- Status: Извън линия
- rosevalley
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 09 дек 2009, 09:24
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1986, 1.6, 90
- Местоположение: Карлово
- Status: Извън линия
Re: Ford Escort - Вкарва бензин в картера!?
От месеци се мотая със същия проблем / Ескорт Джия 1986 / и какви ли не мнения изслушах, проверих иглата на карбуратора, маркучи, запушвания. Последно смених помпата с английска и като че ли се оправи. Поиграх си и с центровка на автоматичния смукач - оставих го да не затваря напълно, но тогава сутрин много зор върви. Все още съм в процес на изпитания. Иначе ме посъветваха да мина на газ, тогава проблем с бензина няма да има, но карам малко и не си струва.
-
- потребител
- Мнения: 13
- Регистриран: 11 авг 2011, 19:32
- Модел на автомобила: Escort Ghia 1.6
- Status: Извън линия
Re: Ford Escort - Вкарва бензин в картера!?
Зна4и извинявам се за писането имам проблем с клавиатурата . Проблемът е много смешен а аз два пъти имах същия проблем разглобих си ДВГ-то най малко 3-4 пъти ми мина прес глажата от какво е и все пак направих грешка и не проверих при пове4ето проблема е такъв изкарайте си разпределителните валоже и ако имат гърбици ми се убадете - но едва ли . ако искате и имате вузможност и смята те 4е това ще ви улесни вместо разглабянето да се уверите 4е е така си замерете компресията .... Гарантирам 4е ще е разли4на на всеки цилиндар . Малко е неуместно но не сум влизал много и не се справям добре с форома но ако може някой да каже от РС мотора трудно ли се прехвурля на обикновенния ескорт и какво то4но трябва да взема като 4асти.Благодаря надявам се да сум ви помогнал и се извинявам4е не сум жлизал толкова време за да помогнана време
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта