Ford Escort - Вкарва бензин в картера!?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ford_escort_93
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 23 дек 2007, 15:37
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Ford Escort - Вкарва бензин в картера!?

Мнение от ford_escort_93 » 23 дек 2007, 15:50

Незнам дали тук трябва да сложа темата, но...
Здравейте! Нов съм тук, но имам проблем с колата ми... Проблема е, че влиза бензин в картера, какви може да са вероятните причини или ако някой си е патил или има опит, нека да го сподели... Благодаря предварително.
:( :( :(

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 23 дек 2007, 20:05

скои двг си

ford_escort_93
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 23 дек 2007, 15:37
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Мнение от ford_escort_93 » 23 дек 2007, 21:27

1.4 бензин. Отварях карборатора, всичко му е наред.. Сменях бензиновата помпа би трябвало да не е от нея, но ми казаха, че имало много боклуци а тая струва 28лв.. и ми се струва, че може пак да е от нея ?..

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 23 дек 2007, 23:19

Не карай с разреденото масло.
Вероятно бенз. помпа прави мизерията. Защо си я сменявал?
Не е изключено на студа , при износени сегменти и къси преходи да се стича бензинов конденз в картера.
Как разбра, че се смесват? Колата нормално ли вървеше? Нивото на маслото увеличава ли се?
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

ford_escort_93
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 23 дек 2007, 15:37
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Мнение от ford_escort_93 » 24 дек 2007, 09:36

Нивото на маслото се увеличава, и автоматичният смукач не работи ( не сваля оборотите от студен към топъл двигател. Маслото мирише на бензин.. Ето какво направих:
1. Сменях помпата
2. Сменена игла на карборатора
3. Устроойството проверено и работи( устройството за намаляне на оборотите)
4. Всички мембрани на карборатора проверени, няма им нищо.
5. Проверен маркуч за излишното гориво, от помпата към резервоара.
6. Всички цилиндри са проверени и налягането им е 9.5 атмосвери.
* помапата не е оригинална, а е китайска.
Някакви идеи...
Колата нормално си върви по принцип...

ford_escort_93
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 23 дек 2007, 15:37
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Мнение от ford_escort_93 » 25 дек 2007, 21:35

Никой ли не се е срещал с такъв проблем... голяма мъка :(

Потребителски аватар
BACHEV
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 25 дек 2007, 15:26
Модел на автомобила: eskort 91g 1.3 Mondeo 2.0 Zetec. 16v Ghia 1997г.
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Мнение от BACHEV » 25 дек 2007, 22:13

да не би да нети работи някоя от сжештите

ford_escort_93
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 23 дек 2007, 15:37
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Мнение от ford_escort_93 » 25 дек 2007, 22:29

Всички свещи ги проверих и няма проблем..

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 26 дек 2007, 10:03

Според мен, при нормална компресия и нормални свещи, проблемът идва от диафрагмата на бенз. помпа. Изчакай и мнения на колеги с ескорт.
Кофти време си уцелил...всички са пияни :D
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

ford_escort_93
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 23 дек 2007, 15:37
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Мнение от ford_escort_93 » 26 дек 2007, 12:31

Знам, че е кофти момент ама колата не пита като се счупи :). Изчаквам някой да де мнение, че незнам кво да правя, всичко смених и пак..... :x

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 26 дек 2007, 17:29

колега твои та бензинова помпа къде се намира на блока нали по принцип ако си с помпа на блока може старата да е изпуснала бензина в маслото и така да се е вдигнало нивото сега продължавали да се покачва нивото на маслото.Ти поради каква причина си ровил карбуратора :?:

ford_escort_93
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 23 дек 2007, 15:37
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Мнение от ford_escort_93 » 26 дек 2007, 18:07

Сутрин като се запали колата, както е студена и е с високи обороти, като продължи да работи не ги сваля около 1 800 оборота поддържа, и за това го отварях да проверя дали всико е наред. Помпата се намира високо на разпределителния вал, над главата.
.:Paintball Вашата игра:. http://www.paintballvt.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 26 дек 2007, 22:08

добре де но продължавали да се покачва маслото след като смени помпата или то се покачи с старата помпа

Потребителски аватар
jojo
потребител
потребител
Мнения: 610
Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
Модел на автомобила: sierra
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от jojo » 26 дек 2007, 23:22

каква е тази бензинова помпа за 28лв?
според мен трябва едно око на нея
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари

Потребителски аватар
EscortMK51.3
потребител
потребител
Мнения: 575
Регистриран: 30 апр 2006, 04:07
Модел на автомобила: Cougar 2.0 16V Zetec '00,Mondeo MK1 1.6 '96 Zetec, Escort MK6 1.3 '93 HCS
Местоположение: Габрово
Status: Извън линия

Мнение от EscortMK51.3 » 27 дек 2007, 10:02

а като го изфорсираш повече, качва ли масло в карбуратора ?

на една колежка фята и месеше бензин и масло, и като го форсираше повече окъпваше възд. филтър и карбуратора с масло и бензин (през маркуча от картера към карба), и ми казаха че трябва да и сменя бенз. помпа.

ford_escort_93
потребител
потребител
Мнения: 11
Регистриран: 23 дек 2007, 15:37
Модел на автомобила: Ford Escort
Status: Извън линия

Мнение от ford_escort_93 » 27 дек 2007, 19:30

Да да, продължава да качва маслото.
Помпата е китайска..
Няма масло в карбуратора като се изфорсира.
Понякога омаслява филтара само..
.:Paintball Вашата игра:. http://www.paintballvt.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Escort_rsi
потребител
потребител
Мнения: 10
Регистриран: 04 дек 2007, 21:10
Модел на автомобила: ESCORT RSI
Местоположение: Sofia be bate
Status: Извън линия

Мнение от Escort_rsi » 30 яну 2008, 21:28

Здр . аз имах същия проблем преди години със фиеста МК II смених си помпата и сичко си стана ОК само че си направих сам гарнитура щото в комплекта нямаше .. пробвай
:wink:

Потребителски аватар
rosevalley
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 09 дек 2009, 09:24
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1986, 1.6, 90
Местоположение: Карлово
Status: Извън линия

Re: Ford Escort - Вкарва бензин в картера!?

Мнение от rosevalley » 09 дек 2009, 09:38

От месеци се мотая със същия проблем / Ескорт Джия 1986 / и какви ли не мнения изслушах, проверих иглата на карбуратора, маркучи, запушвания. Последно смених помпата с английска и като че ли се оправи. Поиграх си и с центровка на автоматичния смукач - оставих го да не затваря напълно, но тогава сутрин много зор върви. Все още съм в процес на изпитания. Иначе ме посъветваха да мина на газ, тогава проблем с бензина няма да има, но карам малко и не си струва.

chino_
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 11 авг 2011, 19:32
Модел на автомобила: Escort Ghia 1.6
Status: Извън линия

Re: Ford Escort - Вкарва бензин в картера!?

Мнение от chino_ » 12 фев 2013, 23:28

Зна4и извинявам се за писането имам проблем с клавиатурата . Проблемът е много смешен а аз два пъти имах същия проблем разглобих си ДВГ-то най малко 3-4 пъти ми мина прес глажата от какво е и все пак направих грешка и не проверих при пове4ето проблема е такъв изкарайте си разпределителните валоже и ако имат гърбици ми се убадете - но едва ли . ако искате и имате вузможност и смята те 4е това ще ви улесни вместо разглабянето да се уверите 4е е така си замерете компресията .... Гарантирам 4е ще е разли4на на всеки цилиндар . Малко е неуместно но не сум влизал много и не се справям добре с форома но ако може някой да каже от РС мотора трудно ли се прехвурля на обикновенния ескорт и какво то4но трябва да взема като 4асти.Благодаря надявам се да сум ви помогнал и се извинявам4е не сум жлизал толкова време за да помогнана време

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта