КОМБИНИРАН ПРОБЛЕМ! ПОМОГНЕТЕ!
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
:072: При една отворена система /наличието на отдушници говори за такава/ не би трябвало да има никакво налягане /билото положително или отрицателно/.
Освен АКО тези отдушници не са с клапи за определено налягане /предпазни клапани/ ама не ми се вярва да са такива, пет форда имат налягане, пет имат вакум и ?? нищо нямат - къде е истината тогава.
А м/у другото защо не попитате "инжинерите на форд" от Мото-Пфое /отворени врати или пък по телефон/, вземат скъпо ама гаранцията е нещо велико, не съм ходил досега там никога, ама май ще го правя заради вътрешен радиатор на климатика - пробив това бе малко
.
Освен АКО тези отдушници не са с клапи за определено налягане /предпазни клапани/ ама не ми се вярва да са такива, пет форда имат налягане, пет имат вакум и ?? нищо нямат - къде е истината тогава.
А м/у другото защо не попитате "инжинерите на форд" от Мото-Пфое /отворени врати или пък по телефон/, вземат скъпо ама гаранцията е нещо велико, не съм ходил досега там никога, ама май ще го правя заради вътрешен радиатор на климатика - пробив това бе малко

Небойте се роби Спартак е с вас!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не мога да се сдържа! Умници! Системата била отворена!!!
Ако беше отворена през "отдушниците" (както им казвате) щеше да излети повече гориво от това, което ви консумира двигателя
Системата става отворена само когато си отворите капачките! Само цапането с масло не помага! Тези т.н. отдушници са клапани. И освен да изпускат при нужда излишно налягане служат и за предотвратяване на изтичане на гориво от резервоара при преобръщане с цел да не се запалите !!!
Умници! Отворена била системата
Това да не е баня!



Ако беше отворена през "отдушниците" (както им казвате) щеше да излети повече гориво от това, което ви консумира двигателя



Системата става отворена само когато си отворите капачките! Само цапането с масло не помага! Тези т.н. отдушници са клапани. И освен да изпускат при нужда излишно налягане служат и за предотвратяване на изтичане на гориво от резервоара при преобръщане с цел да не се запалите !!!
Умници! Отворена била системата

Това да не е баня!
- kujo
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 20 яну 2005, 22:14
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 EFi-16v 95" Combi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
[/quote]Умници! Отворена била системата
Естествено че не е отворена ама не работи под налягане!!!
Това да не автомобил от Ф1.
Нали като се изразходва гориво на негово място влиза атмосферен въздух, а за да влезе въздуха вътре (в резервоата!!!), налягането от вън трябва да е по високо.
Извод - Налягането в резервоара е равно или малко помалко от атмосверното!
Естествено че не е отворена ама не работи под налягане!!!
Това да не автомобил от Ф1.
Нали като се изразходва гориво на негово място влиза атмосферен въздух, а за да влезе въздуха вътре (в резервоата!!!), налягането от вън трябва да е по високо.
Извод - Налягането в резервоара е равно или малко помалко от атмосверното!
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия

В охладителната система има налягане и зависимаст дали е за Сахара или Северния полюс има различни капачки за разширителния съд за различно налягане, ама за резервоари с някакво налягане не съм чувал, не че като не съм чувал значи няма, АМА

Затова ли капачките са вързани към резарвоара, да не ги търсим по бензиностанците като отидем да зареждаме, ама бензанджийте не носят каски

Небойте се роби Спартак е с вас!
- toto
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12' - Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Абе вие май няма да се разберете 
Интересното, е че и аз като ходя да сипвам бензин и отворя капачката усещам някакво малко налягане. Заинтересуван съм много дали това е повреда или е нормално, ама като четох колко е хамалогия отстраняването викам да си карам с налягане. А и си мисля, че това налягане се появява от раздрусването на резервоара. Т.е. предполагам, ако карам по-спокоино до бензиностанцията налягането ще е по-малко или ще липсва. Ако я лашкам много колата ще има по-голямо налягане.

Интересното, е че и аз като ходя да сипвам бензин и отворя капачката усещам някакво малко налягане. Заинтересуван съм много дали това е повреда или е нормално, ама като четох колко е хамалогия отстраняването викам да си карам с налягане. А и си мисля, че това налягане се появява от раздрусването на резервоара. Т.е. предполагам, ако карам по-спокоино до бензиностанцията налягането ще е по-малко или ще липсва. Ако я лашкам много колата ще има по-голямо налягане.
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Хей, какво стана с налягането в "банята" трябвали да има съскащи резервоари или не, че като гледам бая хорица карат подналягане и правят икономия на ток /а той е скъп/!
Работата може и да излезе сериозна, ами я си представете, че трябва да има налягане
/икономия/ или пък някой си пръсне резервоара *00136*.
Работата може и да излезе сериозна, ами я си представете, че трябва да има налягане

Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 185
- Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
- Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
- Status: Извън линия
ПО темата
Наистина има налягане и то се определя от клапан на отдушника. Клапанът се намира зад задно дясно колело. След него тръбопровода продължава към въгленовия филтър.
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПО темата
Т.е. в резервоара трябва да има налягане като в "бутилка газирана вода", така ли да разбирам думите ти / този клапан е за налягане или за да не преминава бензин-против обръщане, правелно ли съм разбрал/. И ако е истина, какво налягане е нормално. Все още съм скиптичен към такова налягане :072: !веден написа:Наистина има налягане и то се определя от клапан на отдушника. Клапанът се намира зад задно дясно колело. След него тръбопровода продължава към въгленовия филтър.
Няма ли литература

Небойте се роби Спартак е с вас!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Е нали си спец! А и си си цапал ръцете! И друго мнение, освен твоето не приемаш!JINXY написа:Хайде да намерите наистина литература по въпроса и да я качите - иначе налягане в рез. ми звучи налудничаво.
Затова, нали си много отворен, потърси си сам!
Аз на човека с въпроса (по темата) му отговорих. А и тoй разбра! т.е. за мен въпроса е приключен

Последна промяна от kEFi на 09 сеп 2005, 11:53, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
- Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
- Местоположение: Botevgrad
- Status: Извън линия
Ако не си забелязал само ти твърдиш че налягането е полезно - "пишело го в някаква книга" ????? ами покажи го и на нас..........(сканирай и качи)
А относно кой какъв е - да отворен съм и то много, за което само можеш да завиждаш явно.
Ако нямаш литература, която дава инфо. за това налягане моля прекрати коментарите и оценките за останалите. Не е професионално.
А относно кой какъв е - да отворен съм и то много, за което само можеш да завиждаш явно.
Ако нямаш литература, която дава инфо. за това налягане моля прекрати коментарите и оценките за останалите. Не е професионално.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта