КОМБИНИРАН ПРОБЛЕМ! ПОМОГНЕТЕ!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
kujo
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 20 яну 2005, 22:14
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 EFi-16v 95" Combi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kujo » 01 сеп 2005, 17:09

JINXY написа:Несмятам повече да се занимавам с глупостите ти. Порчети малко повече за инжекционите, поизцапай си ръчичките с малко повече и различни коли - не само твоята( тя е уникална най- вероятно) и пак ще си пишем. :wink:
Напълно съгласен. :!:

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 01 сеп 2005, 19:55

Е все пак не е необходимо да се заяждате, аз също знам, че това съскане е нормално... :oops:

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 01 сеп 2005, 22:53

:072: При една отворена система /наличието на отдушници говори за такава/ не би трябвало да има никакво налягане /билото положително или отрицателно/.
Освен АКО тези отдушници не са с клапи за определено налягане /предпазни клапани/ ама не ми се вярва да са такива, пет форда имат налягане, пет имат вакум и ?? нищо нямат - къде е истината тогава.

А м/у другото защо не попитате "инжинерите на форд" от Мото-Пфое /отворени врати или пък по телефон/, вземат скъпо ама гаранцията е нещо велико, не съм ходил досега там никога, ама май ще го правя заради вътрешен радиатор на климатика - пробив това бе малко *00118* .
Небойте се роби Спартак е с вас!

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 02 сеп 2005, 10:23

Относно вакума при мен се дължеше на яко запушен с кал и др. гадости тръбопровод на отдушника. Сега след промиването няма нито вакум, нито налягане - но пак казвам при мен е дизел. И все пак досега съм карал само бензинки ( честити нови цени на горивата ) и при тях бе същото.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 02 сеп 2005, 14:07

Не мога да се сдържа! Умници! Системата била отворена!!! :D :D :D
Ако беше отворена през "отдушниците" (както им казвате) щеше да излети повече гориво от това, което ви консумира двигателя :D :D :D
Системата става отворена само когато си отворите капачките! Само цапането с масло не помага! Тези т.н. отдушници са клапани. И освен да изпускат при нужда излишно налягане служат и за предотвратяване на изтичане на гориво от резервоара при преобръщане с цел да не се запалите !!!
Умници! Отворена била системата :x
Това да не е баня!

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 02 сеп 2005, 14:12

Добре бе скакауец ама ние това добре го знаем. А при 3 бара тя капачката и сама ще си изхвръкна :lol: :lol: :lol:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 02 сеп 2005, 14:39

Ми сложи си каска!

Знае ли го! Нали уж били отдушници? :lol:

Потребителски аватар
kujo
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 20 яну 2005, 22:14
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 EFi-16v 95" Combi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kujo » 02 сеп 2005, 15:15

[/quote]Умници! Отворена била системата

Естествено че не е отворена ама не работи под налягане!!!
Това да не автомобил от Ф1.
Нали като се изразходва гориво на негово място влиза атмосферен въздух, а за да влезе въздуха вътре (в резервоата!!!), налягането от вън трябва да е по високо.

Извод - Налягането в резервоара е равно или малко помалко от атмосверното!

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 02 сеп 2005, 15:29

Аиде да прекратим. Остави го да си кара супер форда с налягания навсякаде докато нещо му се скапе и се утрепе да търси причината, а тя ще е ясна.

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 02 сеп 2005, 23:06

:shock: kefi учудвашме, "отворена система" имам предвид да няма никакво налягане. А за преобръщането това е нещо друго, ама някакво налягане в резервоара за мен не е нормално и посочих къде да се попита.
В охладителната система има налягане и зависимаст дали е за Сахара или Северния полюс има различни капачки за разширителния съд за различно налягане, ама за резервоари с някакво налягане не съм чувал, не че като не съм чувал значи няма, АМА *00147* .

Затова ли капачките са вързани към резарвоара, да не ги търсим по бензиностанците като отидем да зареждаме, ама бензанджийте не носят каски :? .
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4787
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 02 сеп 2005, 23:44

моимчета спрете се :!:
човека го интересува защо му забива колата и му губи мощ :idea:

Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от toto » 04 сеп 2005, 01:49

Абе вие май няма да се разберете :)
Интересното, е че и аз като ходя да сипвам бензин и отворя капачката усещам някакво малко налягане. Заинтересуван съм много дали това е повреда или е нормално, ама като четох колко е хамалогия отстраняването викам да си карам с налягане. А и си мисля, че това налягане се появява от раздрусването на резервоара. Т.е. предполагам, ако карам по-спокоино до бензиностанцията налягането ще е по-малко или ще липсва. Ако я лашкам много колата ще има по-голямо налягане.

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 04 сеп 2005, 20:59

Ами що не купуваш бензина в туба и сутрин докато спи колата да я зареждаш :wink: .
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от toto » 05 сеп 2005, 01:21

Хехе за това не съм се замислял, но се чудя дали ако го купувам на едро няма да мога да го взема на по-ниска цена. А и дали няма да изветрява :)
Малко офтопик, ама... *00118*

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 08 сеп 2005, 13:44

Хей, какво стана с налягането в "банята" трябвали да има съскащи резервоари или не, че като гледам бая хорица карат подналягане и правят икономия на ток /а той е скъп/!

Работата може и да излезе сериозна, ами я си представете, че трябва да има налягане *00135* /икономия/ или пък някой си пръсне резервоара *00136*.
Небойте се роби Спартак е с вас!

веден
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
Status: Извън линия

ПО темата

Мнение от веден » 08 сеп 2005, 20:30

Наистина има налягане и то се определя от клапан на отдушника. Клапанът се намира зад задно дясно колело. След него тръбопровода продължава към въгленовия филтър.

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ПО темата

Мнение от aaleks » 08 сеп 2005, 21:49

веден написа:Наистина има налягане и то се определя от клапан на отдушника. Клапанът се намира зад задно дясно колело. След него тръбопровода продължава към въгленовия филтър.
Т.е. в резервоара трябва да има налягане като в "бутилка газирана вода", така ли да разбирам думите ти / този клапан е за налягане или за да не преминава бензин-против обръщане, правелно ли съм разбрал/. И ако е истина, какво налягане е нормално. Все още съм скиптичен към такова налягане :072: !

Няма ли литература *00106* за това прословуто налягане в резервоара, че да почнем да нищим други важни въпроси *00129* ?
Небойте се роби Спартак е с вас!

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 09 сеп 2005, 10:26

Хайде да намерите наистина литература по въпроса и да я качите - иначе налягане в рез. ми звучи налудничаво.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 09 сеп 2005, 11:37

JINXY написа:Хайде да намерите наистина литература по въпроса и да я качите - иначе налягане в рез. ми звучи налудничаво.
Е нали си спец! А и си си цапал ръцете! И друго мнение, освен твоето не приемаш!
Затова, нали си много отворен, потърси си сам!
Аз на човека с въпроса (по темата) му отговорих. А и тoй разбра! т.е. за мен въпроса е приключен :wink:
Последна промяна от kEFi на 09 сеп 2005, 11:53, променено общо 1 път.

Jinxy
потребител
потребител
Мнения: 330
Регистриран: 29 юни 2005, 16:01
Модел на автомобила: Ford FOCUS 1.8 TDCi 115ps
Местоположение: Botevgrad
Status: Извън линия

Мнение от Jinxy » 09 сеп 2005, 11:46

Ако не си забелязал само ти твърдиш че налягането е полезно - "пишело го в някаква книга" ????? ами покажи го и на нас..........(сканирай и качи)

А относно кой какъв е - да отворен съм и то много, за което само можеш да завиждаш явно.
Ако нямаш литература, която дава инфо. за това налягане моля прекрати коментарите и оценките за останалите. Не е професионално.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта