проблем с ПХ след запалване
- greek
- потребител
- Мнения: 267
- Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
- Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
проблем с ПХ след запалване
при стартиране на студен двигател от известно време по неусетно но напоследък по чуствително оборотите на място много неприятно се променят от-току да загасне до към 2000 тва продължава 1-2 мин . Някой има ли идея че зимата нищо чудно и да почне да гасне
1.четох някъде че може дае от недобро масло (мойто е ESSO 10W40) поради което като е студено се слепвали клапаните или нещо такова
2.или датчик за оборотите на ПХ (Да но като позагрее всичко е нормално)
3.някоя свещ или кабел
4.автоматичен смукач- ако има такова нещо
Ако някой има опит нека даде акъл ще съм му мн. благодарен

1.четох някъде че може дае от недобро масло (мойто е ESSO 10W40) поради което като е студено се слепвали клапаните или нещо такова
2.или датчик за оборотите на ПХ (Да но като позагрее всичко е нормално)
3.някоя свещ или кабел
4.автоматичен смукач- ако има такова нещо
Ако някой има опит нека даде акъл ще съм му мн. благодарен

-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Температурите сутрин все повече ще падат, пробвай на racer11 идеята, но само пробвай и ако се оправи тогава купувай иначе може да станеш колекционер на доста части
.
И идеята на kefi си струва, но ти надали ще изтраеш Монито да ти се дави, кашля и препръцква сутрин рано в студа *00108* .

И идеята на kefi си струва, но ти надали ще изтраеш Монито да ти се дави, кашля и препръцква сутрин рано в студа *00108* .
Небойте се роби Спартак е с вас!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Пак повтарям - не си хаби нервите (и парите)! В края на краищата това става само за 1-2 мин. Проблема се решава елементарно - палиш и с педала задържаш оборотите до към 1200 и плавно отнемаш газта - празния ход се успокоява и остава стабилен. Най-много евентуално да поиска да угаснена първото кръстовище
(при мен е след 30метра) и толкова. Защото поне от личен опит се сещам за още поне 5 неща от което зависи това, но дори и след смяната им няма гаранция - проблем (силно казано) може да е имало в 6-то... 


- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ето какво намерих в нета, за един ескорт, с проблем при палене на топъл двигател. Може и при тебе да идва проблема от там, въпреки, че при тебе е обратното - при студен двг.

Код: Избери всички
Датчика за температурата на водата, който е завит за кожуха на термостата. Той казва на компютъра колко е загрял двигателя и в моят случай датчика е казвал, че двг-то е студен и съответно компа е подавал много гориво като за студен старт и двг-то се е давело. Изкарах буксата и я вързах на късо и сега пали от 1/4 оборот. Компа мисли, че двигателя е прегрял, но какво от това. Ще го видя как пали и студен и ако не се вдигне разхода, може и така да го оставя

- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
не съм сигурен дали е за тази тема, но...
имам подозрения, че датчикът за температурата (този, който мести стлелката на термометъра) не отчита точно -много рядко стрелката на термометър застава по средата (градско каране 20-30 мин. в тези външни температури, София). Знам, че датчиците са два за перката и за скалата+компютъра. Това което не знам е къде е този датчик. Колата е при мен вече от няколко месеца, но цяло лято я кара жената и изобщо не съм имал възможност да я разгледам.
Мондео МКІІ `97/септември
Въпрос2 - как да тествам с подръчни средства?
F1(Help)
имам подозрения, че датчикът за температурата (този, който мести стлелката на термометъра) не отчита точно -много рядко стрелката на термометър застава по средата (градско каране 20-30 мин. в тези външни температури, София). Знам, че датчиците са два за перката и за скалата+компютъра. Това което не знам е къде е този датчик. Колата е при мен вече от няколко месеца, но цяло лято я кара жената и изобщо не съм имал възможност да я разгледам.

Мондео МКІІ `97/септември
Въпрос2 - как да тествам с подръчни средства?
F1(Help)
-
- потребител
- Мнения: 86
- Регистриран: 31 май 2005, 17:06
- Модел на автомобила: Ford Mondeo GLX, hatchback, 1994, 1.8, 115hp
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
red, във форума има тема по въпроса. Виж на
http://212.36.24.100/forum/viewtopic.php?t=521
Там пише за температурните датчици.
Хайде, със здраве!
http://212.36.24.100/forum/viewtopic.php?t=521
Там пише за температурните датчици.
Хайде, със здраве!

Ford Mondeo GLX, hatchback, 1994, 1.8, 115hp
- greek
- потребител
- Мнения: 267
- Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
- Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Такаа да споделя за моя проблем . След почистване на дюзите и смяна на свещите проблема се оправи и за да съм по точен оправи се на 95% така че си мисля че в далаверата са замесени и други системи , като например загрява чак след 20-30 мин градско /сигурно термостат или някой датчик за темп./ а извън града стрелката направо пада под нормал



-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
100% термостат!сменяй, щото така разхода не е приятенGreek написа:Такаа да споделя за моя проблем . След почистване на дюзите и смяна на свещите проблема се оправи и за да съм по точен оправи се на 95% така че си мисля че в далаверата са замесени и други системи , като например загрява чак след 20-30 мин градско /сигурно термостат или някой датчик за темп./ а извън града стрелката направо пада под нормал![]()
- kujo
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 20 яну 2005, 22:14
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 EFi-16v 95" Combi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не съм съгласен, че веднага трябва да се сменя термостата. Проблема може да е в датчика за температура.
Моя съвет е първо да измериш съпротивлението на клемите на датчика при студен двигател. То трябва да е около 800- 900 ома. Ако е по малко проблема е в датчика, а не в термостата.
Имам съшото мондео и говоря от практически опит. Тази година бях изправен пред същия и преди месец смених за втори път датчик.
Моя съвет е първо да измериш съпротивлението на клемите на датчика при студен двигател. То трябва да е около 800- 900 ома. Ако е по малко проблема е в датчика, а не в термостата.
Имам съшото мондео и говоря от практически опит. Тази година бях изправен пред същия и преди месец смених за втори път датчик.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта