проблем с ПХ след запалване
- greek
- потребител 
- Мнения: 267
- Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
- Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
проблем с ПХ след запалване
при стартиране на студен двигател от известно време по неусетно но напоследък по чуствително оборотите на място много неприятно се променят от-току да загасне до към 2000 тва продължава 1-2 мин . Някой има ли идея че зимата нищо чудно и да почне да гасне  
 
1.четох някъде че може дае от недобро масло (мойто е ESSO 10W40) поради което като е студено се слепвали клапаните или нещо такова
2.или датчик за оборотите на ПХ (Да но като позагрее всичко е нормално)
3.някоя свещ или кабел
4.автоматичен смукач- ако има такова нещо
Ако някой има опит нека даде акъл ще съм му мн. благодарен
			
									
									
						 
 1.четох някъде че може дае от недобро масло (мойто е ESSO 10W40) поради което като е студено се слепвали клапаните или нещо такова
2.или датчик за оборотите на ПХ (Да но като позагрее всичко е нормално)
3.някоя свещ или кабел
4.автоматичен смукач- ако има такова нещо
Ако някой има опит нека даде акъл ще съм му мн. благодарен

- 
				aaleks
- потребител 
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Температурите сутрин все повече ще падат, пробвай на racer11 идеята, но само пробвай и ако се оправи тогава купувай иначе може да станеш колекционер на доста части   .
 .
И идеята на kefi си струва, но ти надали ще изтраеш Монито да ти се дави, кашля и препръцква сутрин рано в студа *00108* .
			
									
									 .
 .И идеята на kefi си струва, но ти надали ще изтраеш Монито да ти се дави, кашля и препръцква сутрин рано в студа *00108* .
Небойте се роби Спартак е с вас!
						- kEFi
- потребител 
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Пак повтарям - не си хаби нервите (и парите)! В края на краищата това става само за 1-2 мин. Проблема се решава елементарно - палиш и с педала задържаш оборотите до към 1200 и плавно отнемаш газта - празния ход се успокоява и остава стабилен. Най-много  евентуално да поиска да угаснена първото кръстовище  (при мен е след 30метра) и толкова. Защото поне от личен опит се сещам за още поне 5 неща от което зависи това, но дори и след смяната им няма гаранция - проблем (силно казано) може да е имало в 6-то...
 (при мен е след 30метра) и толкова. Защото поне от личен опит се сещам за още поне 5 неща от което зависи това, но дори и след смяната им няма гаранция - проблем (силно казано) може да е имало в 6-то... 
			
									
									
						 (при мен е след 30метра) и толкова. Защото поне от личен опит се сещам за още поне 5 неща от което зависи това, но дори и след смяната им няма гаранция - проблем (силно казано) може да е имало в 6-то...
 (при мен е след 30метра) и толкова. Защото поне от личен опит се сещам за още поне 5 неща от което зависи това, но дори и след смяната им няма гаранция - проблем (силно казано) може да е имало в 6-то... 
- Brock
- потребител 
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ето какво намерих в нета, за един ескорт, с проблем при палене на топъл двигател. Може и при тебе да идва проблема от там, въпреки, че при тебе е обратното - при студен двг.
 
			
									
									
						Код: Избери всички
Датчика за температурата на водата, който е завит за кожуха на термостата. Той казва на компютъра колко е загрял двигателя и в моят случай датчика е казвал, че двг-то е студен и съответно компа е подавал много гориво като за студен старт и двг-то се е давело. Изкарах буксата и я вързах на късо и сега пали от 1/4 оборот. Компа мисли, че двигателя е прегрял, но какво от това. Ще го видя как пали и студен и ако не се вдигне разхода, може и така да го оставя
- red
- потребител 
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
не съм сигурен дали е за тази тема, но...
имам подозрения, че датчикът за температурата (този, който мести стлелката на термометъра) не отчита точно -много рядко стрелката на термометър застава по средата (градско каране 20-30 мин. в тези външни температури, София). Знам, че датчиците са два за перката и за скалата+компютъра. Това което не знам е къде е този датчик. Колата е при мен вече от няколко месеца, но цяло лято я кара жената и изобщо не съм имал възможност да я разгледам. 
 
Мондео МКІІ `97/септември
Въпрос2 - как да тествам с подръчни средства?
F1(Help)
			
									
									
						имам подозрения, че датчикът за температурата (този, който мести стлелката на термометъра) не отчита точно -много рядко стрелката на термометър застава по средата (градско каране 20-30 мин. в тези външни температури, София). Знам, че датчиците са два за перката и за скалата+компютъра. Това което не знам е къде е този датчик. Колата е при мен вече от няколко месеца, но цяло лято я кара жената и изобщо не съм имал възможност да я разгледам.
 
 Мондео МКІІ `97/септември
Въпрос2 - как да тествам с подръчни средства?
F1(Help)
- 
				PlamenJ
- потребител 
- Мнения: 86
- Регистриран: 31 май 2005, 17:06
- Модел на автомобила: Ford Mondeo GLX, hatchback, 1994, 1.8, 115hp
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
red, във форума има тема по въпроса. Виж на 
http://212.36.24.100/forum/viewtopic.php?t=521
Там пише за температурните датчици.
Хайде, със здраве!
			
									
									http://212.36.24.100/forum/viewtopic.php?t=521
Там пише за температурните датчици.
Хайде, със здраве!

Ford Mondeo GLX, hatchback, 1994, 1.8, 115hp
						- greek
- потребител 
- Мнения: 267
- Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
- Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Такаа да споделя за моя проблем . След почистване на дюзите и смяна на свещите проблема се оправи и за да съм по точен оправи се на 95% така че си мисля че в далаверата са замесени и други системи , като например загрява чак след 20-30 мин градско /сигурно термостат или някой датчик за темп./  а извън града стрелката направо пада под нормал   
  
			
									
									
						 
  
- 
				racer11
- потребител 
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
100% термостат!сменяй, щото така разхода не е приятенGreek написа:Такаа да споделя за моя проблем . След почистване на дюзите и смяна на свещите проблема се оправи и за да съм по точен оправи се на 95% така че си мисля че в далаверата са замесени и други системи , като например загрява чак след 20-30 мин градско /сигурно термостат или някой датчик за темп./ а извън града стрелката направо пада под нормал
- kujo
- потребител 
- Мнения: 80
- Регистриран: 20 яну 2005, 22:14
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 EFi-16v 95" Combi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не съм съгласен, че веднага трябва да се сменя термостата. Проблема може да е в датчика за температура.
Моя съвет е първо да измериш съпротивлението на клемите на датчика при студен двигател. То трябва да е около 800- 900 ома. Ако е по малко проблема е в датчика, а не в термостата.
Имам съшото мондео и говоря от практически опит. Тази година бях изправен пред същия и преди месец смених за втори път датчик.
			
									
									
						Моя съвет е първо да измериш съпротивлението на клемите на датчика при студен двигател. То трябва да е около 800- 900 ома. Ако е по малко проблема е в датчика, а не в термостата.
Имам съшото мондео и говоря от практически опит. Тази година бях изправен пред същия и преди месец смених за втори път датчик.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта


 времето застудя и проблема се оправи
  времето застудя и проблема се оправи 



 след няколко опита задържа да не изгасне но оборотите през цялото време бяха нестабилни .....Ще се ходи на доктор
  след няколко опита задържа да не изгасне но оборотите през цялото време бяха нестабилни .....Ще се ходи на доктор 



