проблем с ПХ след запалване

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

проблем с ПХ след запалване

Мнение от greek » 10 сеп 2005, 11:01

при стартиране на студен двигател от известно време по неусетно но напоследък по чуствително оборотите на място много неприятно се променят от-току да загасне до към 2000 тва продължава 1-2 мин . Някой има ли идея че зимата нищо чудно и да почне да гасне :(
1.четох някъде че може дае от недобро масло (мойто е ESSO 10W40) поради което като е студено се слепвали клапаните или нещо такова
2.или датчик за оборотите на ПХ (Да но като позагрее всичко е нормално)
3.някоя свещ или кабел
4.автоматичен смукач- ако има такова нещо
Ако някой има опит нека даде акъл ще съм му мн. благодарен :)

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 10 сеп 2005, 11:15

първото ми очевидно предположение е клапан за оборотите на празен ход. в МП струва над 200 лв / за ескорт 1.6/ а в моргите до 40 лв.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 10 сеп 2005, 12:13

Поради това, че проблемчето е малко, далеч по-изгодно е при първото палене да задържиш двигателя 20-30 сек докато се успокои, а зимата - 1мин на място (докато си почистиш стъклата). Докато само това е проблем - недей да трошиш пари, ще ти потрябват за друго :wink:

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 10 сеп 2005, 16:52

Температурите сутрин все повече ще падат, пробвай на racer11 идеята, но само пробвай и ако се оправи тогава купувай иначе може да станеш колекционер на доста части :wink: .

И идеята на kefi си струва, но ти надали ще изтраеш Монито да ти се дави, кашля и препръцква сутрин рано в студа *00108* .
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 10 сеп 2005, 17:12

а къде е тоя клапан за празен ход .той чисти ли се или какво... :?:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 12 сеп 2005, 12:49

Пак повтарям - не си хаби нервите (и парите)! В края на краищата това става само за 1-2 мин. Проблема се решава елементарно - палиш и с педала задържаш оборотите до към 1200 и плавно отнемаш газта - празния ход се успокоява и остава стабилен. Най-много евентуално да поиска да угаснена първото кръстовище :wink: (при мен е след 30метра) и толкова. Защото поне от личен опит се сещам за още поне 5 неща от което зависи това, но дори и след смяната им няма гаранция - проблем (силно казано) може да е имало в 6-то... :wink:

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 27 окт 2005, 10:32

Мистерия!!! *00147* времето застудя и проблема се оправи :?:

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 27 окт 2005, 17:30

Провери MAF датчика. :shock:

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 27 окт 2005, 23:57

МАФ ще да е,интересно при мен преди около 7-8 месеца на два три пъти го направи същото проблемче. Рекох си,ако го направи още веднъж ще почистя МАФа, и като се уплаши от тогава всичко е ОК :D
Нещо като: Не ти работи ТВто,а като викнеш майстор работи перфект :evil:
Изображение

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 28 окт 2005, 14:23

MAF-а го пръсках лятото със спрей контактен ама ефект нема а и жичката вътре си беше бяла

muko
потребител
потребител
Мнения: 207
Регистриран: 08 юли 2005, 20:28
Модел на автомобила: Hyundai Accent 1.4 95 ph
Местоположение: София, Люлин
Status: Извън линия

Мнение от muko » 29 окт 2005, 15:45

Изключи му буксата /на MAF-a/ и пробвай - ако се оправя - от него е. С изключването нищо не рискуваш, само ако много караш така можеш да вдигнеш разхода. :)

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 31 окт 2005, 10:45

МММдааааааа това е била предсмъртна агония :evil: днес съвсем не можах да запаля по точно пали но не задържа обороти и гасне :cry: след няколко опита задържа да не изгасне но оборотите през цялото време бяха нестабилни .....Ще се ходи на доктор :?

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 31 окт 2005, 10:55

Човече сподели каква е била белята много странно звучи това

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 31 окт 2005, 11:05

Може би запушени Дюзи :?:

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 31 окт 2005, 11:39

Ето какво намерих в нета, за един ескорт, с проблем при палене на топъл двигател. Може и при тебе да идва проблема от там, въпреки, че при тебе е обратното - при студен двг.

Код: Избери всички

Датчика за температурата на водата, който е завит за кожуха на термостата. Той казва на компютъра колко е загрял двигателя и в моят случай датчика е казвал, че двг-то е студен и съответно компа е подавал много гориво като за студен старт и двг-то се е давело. Изкарах буксата и я вързах на късо и сега пали от 1/4 оборот. Компа мисли, че двигателя е прегрял, но какво от това. Ще го видя как пали и студен и ако не се вдигне разхода, може и така да го оставя
:twisted:

Потребителски аватар
red
потребител
потребител
Мнения: 888
Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
Местоположение: На изток от рая :)
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от red » 07 ное 2005, 14:37

не съм сигурен дали е за тази тема, но...
имам подозрения, че датчикът за температурата (този, който мести стлелката на термометъра) не отчита точно -много рядко стрелката на термометър застава по средата (градско каране 20-30 мин. в тези външни температури, София). Знам, че датчиците са два за перката и за скалата+компютъра. Това което не знам е къде е този датчик. Колата е при мен вече от няколко месеца, но цяло лято я кара жената и изобщо не съм имал възможност да я разгледам. :oops:
Мондео МКІІ `97/септември
Въпрос2 - как да тествам с подръчни средства?
F1(Help)

PlamenJ
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 31 май 2005, 17:06
Модел на автомобила: Ford Mondeo GLX, hatchback, 1994, 1.8, 115hp
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от PlamenJ » 07 ное 2005, 16:39

red, във форума има тема по въпроса. Виж на
http://212.36.24.100/forum/viewtopic.php?t=521

Там пише за температурните датчици.

Хайде, със здраве! :D
Ford Mondeo GLX, hatchback, 1994, 1.8, 115hp

Потребителски аватар
greek
потребител
потребител
Мнения: 267
Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от greek » 08 ное 2005, 12:34

Такаа да споделя за моя проблем . След почистване на дюзите и смяна на свещите проблема се оправи и за да съм по точен оправи се на 95% така че си мисля че в далаверата са замесени и други системи , като например загрява чак след 20-30 мин градско /сигурно термостат или някой датчик за темп./ а извън града стрелката направо пада под нормал :?: :twisted:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 08 ное 2005, 15:10

Greek написа:Такаа да споделя за моя проблем . След почистване на дюзите и смяна на свещите проблема се оправи и за да съм по точен оправи се на 95% така че си мисля че в далаверата са замесени и други системи , като например загрява чак след 20-30 мин градско /сигурно термостат или някой датчик за темп./ а извън града стрелката направо пада под нормал :?: :twisted:
100% термостат!сменяй, щото така разхода не е приятен

Потребителски аватар
kujo
потребител
потребител
Мнения: 80
Регистриран: 20 яну 2005, 22:14
Модел на автомобила: Mondeo 2.0 EFi-16v 95" Combi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kujo » 08 ное 2005, 18:56

Не съм съгласен, че веднага трябва да се сменя термостата. Проблема може да е в датчика за температура.
Моя съвет е първо да измериш съпротивлението на клемите на датчика при студен двигател. То трябва да е около 800- 900 ома. Ако е по малко проблема е в датчика, а не в термостата.
Имам съшото мондео и говоря от практически опит. Тази година бях изправен пред същия и преди месец смених за втори път датчик.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта