15 годишна кола на първа над 4000 оборота

Как да живеем съвместно и в разбирателство.
Масла. Антифриз. Автокозметика. Консумативи.
cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

15 годишна кола на първа над 4000 оборота

Мнение от cocoff » 26 мар 2007, 21:34

Писнало ми е някой вместо мен да преценява какво, кога и къде да говоря...
Последна промяна от cocoff на 01 апр 2007, 17:53, променено общо 3 пъти.

Потребителски аватар
CEC0087
Потребител
Потребител
Мнения: 660
Регистриран: 14 юли 2006, 21:44
Модел на автомобила: Ford Focus mk2 06
Ford Orion 1.4 92
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от CEC0087 » 26 мар 2007, 23:08

cocoff написа:И ако не е нескромно да попитам: Що ти требе една 15 годишна кола на първа да прави над 4К оборота? То все едно аз да се мъча да пробягам 100 м под 20 сек....сигурен инфаркт..., ама за 30 сек си ги бягам по няколко пъти на ден :D
и на 1 година и на 15 за мен е все едно колата е на 130000км и несмятам че е проблем да стига до там даже и да ги минава. *00200* *00200* а твоя коментар ми прозвуча като: Въпрос: "Развалена ми е колата" Отговор:"Купи си нова"

Потребителски аватар
Svetlix
потребител
потребител
Мнения: 524
Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
Местоположение: Моето гето е д`гето
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Svetlix » 27 мар 2007, 01:05

Дори и на 20 години да е, ако двигателя е запазен достигането на тези обороти и динамиката на автомобила трябва да си е ок.
Изображение

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 27 мар 2007, 08:30

Да.
Последна промяна от cocoff на 01 апр 2007, 17:48, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 27 мар 2007, 09:01

При условие ,че колата е пазена и поддържана като хората защо да са много? Един приятел има Волга от 82-ра .. Изглежда като нова.. върви си супер и всичко и е в ред? какъв е проблема?

zagor13
потребител
потребител
Мнения: 73
Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
Местоположение: Lom
Status: Извън линия

Мнение от zagor13 » 27 мар 2007, 12:24

CEC0087 написа:
cocoff написа:И ако не е нескромно да попитам: Що ти требе една 15 годишна кола на първа да прави над 4К оборота? То все едно аз да се мъча да пробягам 100 м под 20 сек....сигурен инфаркт..., ама за 30 сек си ги бягам по няколко пъти на ден :D
и на 1 година и на 15 за мен е все едно колата е на 130000км и несмятам че е проблем да стига до там даже и да ги минава. *00200* *00200* а твоя коментар ми прозвуча като: Въпрос: "Развалена ми е колата" Отговор:"Купи си нова"
Аха - на 130 000 км - и на 15 години.Освен ако не си си я купил ти нова от тук - няма начин.И мойта дойде със сервизна книжка , по която се вижда , че е на 80 000 - ама не вярвам ... не вярвам !!!

Потребителски аватар
CEC0087
Потребител
Потребител
Мнения: 660
Регистриран: 14 юли 2006, 21:44
Модел на автомобила: Ford Focus mk2 06
Ford Orion 1.4 92
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от CEC0087 » 27 мар 2007, 14:18

колата е копувана нова и за това съм сигурен за километрите :D

Потребителски аватар
Rick
потребител
потребител
Мнения: 660
Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Rick » 28 мар 2007, 01:37

Незнам защо някой си мислят че като е стара това оказва голямо влияние на поведението. Има ли факти които да доказват това? Питам защото и аз не знам много, но ми се струва че при подържан автомобил техничиските му характеристики не могат да се променят коренно само защото е на 15, 20 и т.н. Износване има, но то може да си е в рамките на нормалното и да не оказва кой знае какво влияние.
Това не означава че колата трябва да се "тества". Абсолютно съм против подобни неща, просто защото е напълно излишно и тук вече е сигурно че това може да доведе до отрицателни последствия независимо от годините. Ако ви прави впечатление именно новите коли имат ограничител на различните скорости. Това говори че независимо от факта че технически може и още, то не се отразява добре.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 28 мар 2007, 09:53

добре бе какво пречи? Мойта е на 19.. И мога да ти кажа ,че на 1-ва като я издупа си права 50 в 6000 а на 2-ра права 120.. Нито ми тресе нито ми стърже нито нищо.. Нищо не ми тропа нищо не ми скърца.. Дефекта който се е отразил от годинките е ,че ми е загнил пода и едната греда и затова не я натискам много в момента...ПЪк и няма смисъл да съсипвам колата .. само 1 път съм я натискал така .Аз си поддържам колата и като нещо не е в ред се прави.. Немога да разбера какъв е проблема ? все едно като е на 15 години и коляновия вал е изкривен или изгнил и неможе да развие тавива обороти...Нищо не пречи..Това са просто железа нищо повече...

Потребителски аватар
gmivanko
потребител
потребител
Мнения: 270
Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gmivanko » 28 мар 2007, 10:08

И моята е на 20-21г., пък не се кар под 3000об. само ако трябва да спестя бензин до бензиностанцията и когато е има КАТ... пъкдо тука (да чукна на дърво :) ) нямам никакви проблеми в двигателя, само съединителя го поизносих, ама той е друга тема...
Иначе като съм на кеф тръгвам 1-прекъсвач(55), 2-ра прекъсвач(97) и после по-спокойно :P Пък и не ми е фрапиращ разхода... 8-10 средно с тук таме ръчкане :) Но на дълъг път, самите скорости са ми адски къси и за да поддържам скорост от 120-140км. съм на 4000-5000об. :? :( КОето пак са доста високи обороти :idea:
Изображение Изображение

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 28 мар 2007, 10:19

е незнам аз нямам прекъсвач на 1ва неискам да го дупя повече защото няма смазване в червената зона!

Потребителски аватар
teodor_89
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 29 яну 2008, 21:55
Модел на автомобила: ford orion 1.3 1990
Местоположение: Велико Търново
Status: Извън линия

Мнение от teodor_89 » 30 яну 2008, 00:18

здравейте искам само да кайа че годините нямат значение.аз на моя звяр сам му вкарвал 6000 на 1-ва.естествено не е много желателно

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 30 яну 2008, 01:15

cocoff що си заличил мненията си уе ? :)
Хихи :)
Тва е кога ....
Мина вече през тази фаза :)
Ела да видиш на моята кво и причинявам :D
Луда е ей! :) Само чеки да и бутна педала и ми отмъщава кат оставя каучук по асфалта и вика "а нека ти сеа, иди си купи нови гуми" ... ааа голема гадина ти казвам.
А звука на прекъсвача е нещо невероятно :)
Масло 5W40 и май не го е барнала още :)
А ти преди 3000 оборота ще засипиш в нея уе :)

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 30 яну 2008, 13:24

Да, заличих ги... Писна ми да споря с майстори :) Как да ги убедиш, че това не са спортни автомобили и >5-6к не са най-доброто нещо за един туристически автомобил на 15 години. Ама понасяли, ама нищо им нямало, ама траели си...Ми давайте, бе по 7000 на първа им правете :) И монтьорите семейства хранят...
Paci,
Мойта 3000 об. не знае какво са. Превключвам на 2000, а 2500 са за екстремни ситуации :) Задрямвам, верно, зад волана, ама с тия обороти имам време и да дремна и да се събудя :D
Статистиката е голяма наука. Според нея, "пенсионерите", дето ги остъргват от дърветата са <1%
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 30 яну 2008, 15:12

За сметка на това задрямалите на волана са 100%. *00120*
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

fiestazetec
потребител
потребител
Мнения: 278
Регистриран: 06 сеп 2007, 10:52
Модел на автомобила: Fiesta'96 1.25 16V Zetec, biala, a.k.a Mazda 121 QZ
Местоположение: За 2 месеца (по коледа и през лятото) съм в България
Status: Извън линия

Мнение от fiestazetec » 14 фев 2008, 11:09

cocoff аз точно същата Фиеста имам (макар че се води Мазда), ръчкам до дупка...Не знам, но съм полудял нещо последните дни и карам без причина рязко и яко надупвам. На 1-а не съм стигал 4000, но на 2-а 100 си стига колата...Екстра звук изкарвам от двигателя../макар и за кратко...Иначе по хълмовете тука в Европа се мъчи тоя слабичък двигател.

Потребителски аватар
Svetlix
потребител
потребител
Мнения: 524
Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
Местоположение: Моето гето е д`гето
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Svetlix » 15 фев 2008, 18:00

cocoff написа:Ми давайте, бе по 7000 на първа им правете :) И монтьорите семейства хранят...
Е що бе ... някои Хонди баш тогава влизат в максимален въртящ момент :P До 9500 има мегдан :twisted:
Изображение

Потребителски аватар
Bijutera
потребител
потребител
Мнения: 1850
Регистриран: 12 авг 2007, 14:51
Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Bijutera » 17 фев 2008, 20:16

мене ми е жал като гледам мъчещ се двигател на 5000...за това превключвам обикновено на 2500-2700 :oops: :oops:

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 17 фев 2008, 21:42

Bijutera написа:мене ми е жал като гледам мъчещ се двигател на 5000...
Мойта звучеше разкошно там :)
Питай Svetlix :D
Ще я видим след травмата как ще е :(

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 17 фев 2008, 23:05

paci написа:
Bijutera написа:мене ми е жал като гледам мъчещ се двигател на 5000...
Мойта звучеше разкошно там :)
Питай Svetlix :D
Ще я видим след травмата как ще е :(
Ако запали :-SS:
ПП: Майтап бе *00935*

Отговори

Върни се в “ГРИЖИ, ПОДДРЪЖКА И ЕКСПЛОАТАЦИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта