15 годишна кола на първа над 4000 оборота
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
15 годишна кола на първа над 4000 оборота
Писнало ми е някой вместо мен да преценява какво, кога и къде да говоря...
Последна промяна от cocoff на 01 апр 2007, 17:53, променено общо 3 пъти.
- CEC0087
- Потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 14 юли 2006, 21:44
- Модел на автомобила: Ford Focus mk2 06
Ford Orion 1.4 92 - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
и на 1 година и на 15 за мен е все едно колата е на 130000км и несмятам че е проблем да стига до там даже и да ги минава.cocoff написа:И ако не е нескромно да попитам: Що ти требе една 15 годишна кола на първа да прави над 4К оборота? То все едно аз да се мъча да пробягам 100 м под 20 сек....сигурен инфаркт..., ама за 30 сек си ги бягам по няколко пъти на ден


-
- потребител
- Мнения: 73
- Регистриран: 20 фев 2007, 15:45
- Модел на автомобила: ford escort 1.8 tdi
- Местоположение: Lom
- Status: Извън линия
Аха - на 130 000 км - и на 15 години.Освен ако не си си я купил ти нова от тук - няма начин.И мойта дойде със сервизна книжка , по която се вижда , че е на 80 000 - ама не вярвам ... не вярвам !!!CEC0087 написа:и на 1 година и на 15 за мен е все едно колата е на 130000км и несмятам че е проблем да стига до там даже и да ги минава.cocoff написа:И ако не е нескромно да попитам: Що ти требе една 15 годишна кола на първа да прави над 4К оборота? То все едно аз да се мъча да пробягам 100 м под 20 сек....сигурен инфаркт..., ама за 30 сек си ги бягам по няколко пъти на ден![]()
а твоя коментар ми прозвуча като: Въпрос: "Развалена ми е колата" Отговор:"Купи си нова"
- Rick
- потребител
- Мнения: 660
- Регистриран: 18 сеп 2005, 03:36
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.9 V6 Ghia '93 FOCUS 1.6 Trend '08
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Незнам защо някой си мислят че като е стара това оказва голямо влияние на поведението. Има ли факти които да доказват това? Питам защото и аз не знам много, но ми се струва че при подържан автомобил техничиските му характеристики не могат да се променят коренно само защото е на 15, 20 и т.н. Износване има, но то може да си е в рамките на нормалното и да не оказва кой знае какво влияние.
Това не означава че колата трябва да се "тества". Абсолютно съм против подобни неща, просто защото е напълно излишно и тук вече е сигурно че това може да доведе до отрицателни последствия независимо от годините. Ако ви прави впечатление именно новите коли имат ограничител на различните скорости. Това говори че независимо от факта че технически може и още, то не се отразява добре.
Това не означава че колата трябва да се "тества". Абсолютно съм против подобни неща, просто защото е напълно излишно и тук вече е сигурно че това може да доведе до отрицателни последствия независимо от годините. Ако ви прави впечатление именно новите коли имат ограничител на различните скорости. Това говори че независимо от факта че технически може и още, то не се отразява добре.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
добре бе какво пречи? Мойта е на 19.. И мога да ти кажа ,че на 1-ва като я издупа си права 50 в 6000 а на 2-ра права 120.. Нито ми тресе нито ми стърже нито нищо.. Нищо не ми тропа нищо не ми скърца.. Дефекта който се е отразил от годинките е ,че ми е загнил пода и едната греда и затова не я натискам много в момента...ПЪк и няма смисъл да съсипвам колата .. само 1 път съм я натискал така .Аз си поддържам колата и като нещо не е в ред се прави.. Немога да разбера какъв е проблема ? все едно като е на 15 години и коляновия вал е изкривен или изгнил и неможе да развие тавива обороти...Нищо не пречи..Това са просто железа нищо повече...
- gmivanko
- потребител
- Мнения: 270
- Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
- Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
- Status: Извън линия
И моята е на 20-21г., пък не се кар под 3000об. само ако трябва да спестя бензин до бензиностанцията и когато е има КАТ... пъкдо тука (да чукна на дърво
) нямам никакви проблеми в двигателя, само съединителя го поизносих, ама той е друга тема...
Иначе като съм на кеф тръгвам 1-прекъсвач(55), 2-ра прекъсвач(97) и после по-спокойно
Пък и не ми е фрапиращ разхода... 8-10 средно с тук таме ръчкане
Но на дълъг път, самите скорости са ми адски къси и за да поддържам скорост от 120-140км. съм на 4000-5000об.
КОето пак са доста високи обороти 

Иначе като съм на кеф тръгвам 1-прекъсвач(55), 2-ра прекъсвач(97) и после по-спокойно





- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
cocoff що си заличил мненията си уе ? 
Хихи
Тва е кога ....
Мина вече през тази фаза
Ела да видиш на моята кво и причинявам
Луда е ей!
Само чеки да и бутна педала и ми отмъщава кат оставя каучук по асфалта и вика "а нека ти сеа, иди си купи нови гуми" ... ааа голема гадина ти казвам.
А звука на прекъсвача е нещо невероятно
Масло 5W40 и май не го е барнала още
А ти преди 3000 оборота ще засипиш в нея уе

Хихи

Тва е кога ....
Мина вече през тази фаза

Ела да видиш на моята кво и причинявам

Луда е ей!

А звука на прекъсвача е нещо невероятно

Масло 5W40 и май не го е барнала още

А ти преди 3000 оборота ще засипиш в нея уе

-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Да, заличих ги... Писна ми да споря с майстори
Как да ги убедиш, че това не са спортни автомобили и >5-6к не са най-доброто нещо за един туристически автомобил на 15 години. Ама понасяли, ама нищо им нямало, ама траели си...Ми давайте, бе по 7000 на първа им правете
И монтьорите семейства хранят...
Paci,
Мойта 3000 об. не знае какво са. Превключвам на 2000, а 2500 са за екстремни ситуации
Задрямвам, верно, зад волана, ама с тия обороти имам време и да дремна и да се събудя
Статистиката е голяма наука. Според нея, "пенсионерите", дето ги остъргват от дърветата са <1%


Paci,
Мойта 3000 об. не знае какво са. Превключвам на 2000, а 2500 са за екстремни ситуации


Статистиката е голяма наука. Според нея, "пенсионерите", дето ги остъргват от дърветата са <1%
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
-
- потребител
- Мнения: 278
- Регистриран: 06 сеп 2007, 10:52
- Модел на автомобила: Fiesta'96 1.25 16V Zetec, biala, a.k.a Mazda 121 QZ
- Местоположение: За 2 месеца (по коледа и през лятото) съм в България
- Status: Извън линия
cocoff аз точно същата Фиеста имам (макар че се води Мазда), ръчкам до дупка...Не знам, но съм полудял нещо последните дни и карам без причина рязко и яко надупвам. На 1-а не съм стигал 4000, но на 2-а 100 си стига колата...Екстра звук изкарвам от двигателя../макар и за кратко...Иначе по хълмовете тука в Европа се мъчи тоя слабичък двигател.
-
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта