Ето го и моя Фокус Зетек
- FoCuSsS2000
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 20 яну 2008, 13:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2000 16v
- Местоположение: пресвета София
- Status: Извън линия
ами незнам колега,не искам да споря се пак колата си е твоя.дано наистина да е на толкова км,това ще значи че е наистина зверски запазена.така като казваш за твоето каране ,наистина може и да е така,но на мен не ми мърдат 1000-1200км на месец и сметката излиза съвсем друга
иначе количката ти е супер,се едно гледам мойта,самоче с 3 врати.трябва наистина някои път да се съберем всички протежатели на фокус

Всеки си има свой собствен вкус,казало кучето и си облизало оная работа.
- Andrei
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 26 фев 2008, 11:17
- Модел на автомобила: Фокус Зетек 1.8 16v
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Ами ти събуди все пак някои подозрения, поразрових и се оказа, че по принцип електронните километражи се връщат без проблем, така че може и да си прав. Но ако съдя по белези като стегнатост на купето и детайлите на интериора, състояние на тапицерията, стелките, спортното окачване и т.н. си мисля че може да имам доверие на продавача.FoCuSsS2000 написа:ами незнам колега,не искам да споря се пак колата си е твоя.дано наистина да е на толкова км,това ще значи че е наистина зверски запазена.така като казваш за твоето каране ,наистина може и да е така,но на мен не ми мърдат 1000-1200км на месец и сметката излиза съвсем другаиначе количката ти е супер,се едно гледам мойта,самоче с 3 врати.трябва наистина някои път да се съберем всички протежатели на фокус
Иначе, може да помислим и да съберем фокус сектата някъде из България, на хубаво местенце разбира се.
Ти твоята двулитровица скъпо ли я взе? И на мен ми се искаше да е 2.0 мойта, ама така се уцели, 1.8. Поне да чукам на дърво, засега имам едно единствено оплакване - стрелката за горивото не мърда, ориентирам се само по лампата на резервата..поне тя бачка.
Е голф ли да карам?...
- FoCuSsS2000
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 20 яну 2008, 13:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2000 16v
- Местоположение: пресвета София
- Status: Извън линия
ами какво да ти кава,моята ми я докара приятел от Швейцария и ако се качиш в нея ще кажеш че е на 2-3 години а не на 8-9.адски е запазена.сменил съм само консумативите и един шарнир и една биалетка.да чукам на дърво се оказа в много добро състояние,така че това че не тропа и не е захабена не е критерий на колко километра е.важна е поддръжката.аз затова държах да е от швейцария,защото там глобите са умопомрачителни за връщане на километраж и никои не смее да го пипа.естесвено ако го земеш от човек а не некой арабин пробит.там като се минава на преглед сяка година(като нашето ГТП) се прави сверяване на километража и ако си го пипал,това веднага излиза на яве.да не говориме че е недопустимо кола със сериозни проблеми да мине прегледа.а моята беше минала на преглед октомври месец 2007,на мен ми я докараха декември и за това смея да твърдя че е на реалните си километри.а иначе за цената,вероятно ми е излезнала малко по-скъпа от колкото ако си я бях вкарал от италия или германия(поради по високите цени и митото което се плаща за коли от швейцари)но не съжалявам за нито 1 лев,който съм дал в повече
в България също се намират по-ефтини,но 1во втора употреба кола от българия никога не бих си зел и 2ро няма как кола която примерно в германия се продава за 4 хил.евро, а в българия същата да струва 6 хил. лева и да е читава.поне така мисля аз.някаде 4етох или 4ух не6то което много ми хареса-"Не съм толкова богат,за да си позволявам евтини неща".Това за мен важи с пълна сила

Всеки си има свой собствен вкус,казало кучето и си облизало оная работа.
- FoCuSsS2000
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 20 яну 2008, 13:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2000 16v
- Местоположение: пресвета София
- Status: Извън линия
а по принцип електонен километраж се връща наистина адски лесноо
само се закач едно компутерче и хоп готово,нищо не се демонтира и затоа е почти невъзможно да се засече манипулацията.имам един авер работи на горубляне от доста време,казал ми е че е закон всяка стоварена кола да и се връща километража(единствено тия коли които си остават за техни хора или приятели не)отделно че 70 % от колите там са пълни мъртавци едвам едвам съживени за некой друг километър.и това не е само в БГ.навсякаде е така щото навсякаде колите ги държат или българи/сърби или руснаци или араби/албанци.кви неща ми е разправял за коли вкарвани от Италия,направо косите ми настръхват.според мен всичко е въпрос на късмет на каква кла ще попаднеш.
п.п
а ти твоята от къде си я купил

п.п
а ти твоята от къде си я купил
Всеки си има свой собствен вкус,казало кучето и си облизало оная работа.
- Andrei
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 26 фев 2008, 11:17
- Модел на автомобила: Фокус Зетек 1.8 16v
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Ами моята е от Италия. Затова имам вяра за километрите, защото е в наистина много много добро състояние, а италианците са мърлячи. Моята никога не са я полирали, не беше сменян оригиналния ремък, маслото беше на 12-13 000 км. сигурно, свещите освен че бяха пътници, бяха адски зацапани...Иначе си я избрах от автокъща в едно градче до Рим и един приятел (е, познат по-точно) ми я докара, той докарва от там често коли щото продава. Иначе за Горубляне съм чувал...за коли които до ОМВ изпушват и т.н. А да не говорим за кола, карана в БГ - не бих купил никога. Предишната ми беше от Италия пак, така че се бях приготвил и тази да е мърляк и неподдържана откъм чистота и консумативи, но пък от Италия имат едно хубаво предимство - заради климата не ръждясват лесно там колите.FoCuSsS2000 написа:а по принцип електонен километраж се връща наистина адски лесноосамо се закач едно компутерче и хоп готово,нищо не се демонтира и затоа е почти невъзможно да се засече манипулацията.имам един авер работи на горубляне от доста време,казал ми е че е закон всяка стоварена кола да и се връща километража(единствено тия коли които си остават за техни хора или приятели не)отделно че 70 % от колите там са пълни мъртавци едвам едвам съживени за некой друг километър.и това не е само в БГ.навсякаде е така щото навсякаде колите ги държат или българи/сърби или руснаци или араби/албанци.кви неща ми е разправял за коли вкарвани от Италия,направо косите ми настръхват.според мен всичко е въпрос на късмет на каква кла ще попаднеш.
п.п
а ти твоята от къде си я купил
А иначе нашите фокуси са германско производство, това е най-хубавото в случая.
Е голф ли да карам?...
- Andrei
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 26 фев 2008, 11:17
- Модел на автомобила: Фокус Зетек 1.8 16v
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Фейслифт :)
Ето снимки след постравянето на стоповете и странични и предни мигачи. Добре изглежда пущинката 
А сега слагам малко по-хубави снимки, вече след първото пастиране в историята

А сега слагам малко по-хубави снимки, вече след първото пастиране в историята

Последна промяна от Andrei на 10 мар 2008, 11:52, променено общо 1 път.
Е голф ли да карам?...
- FoCuSsS2000
- потребител
- Мнения: 121
- Регистриран: 20 яну 2008, 13:15
- Модел на автомобила: Форд Фокус 2000 16v
- Местоположение: пресвета София
- Status: Извън линия
- Andrei
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 26 фев 2008, 11:17
- Модел на автомобила: Фокус Зетек 1.8 16v
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Дълго се колебах и се спрях на бели заради джантите. Черните изчезват и малко се обезличава отстрани...debug написа:Защо не сложи и отстрани черни мигачи?
Колега FoCuSsS2000, на мен ми легнаха 25 лв. чифта (заедно с доставката) от ибей. Има и стопове, почват от 40 евро нови, доставката им е около 20-25 евра.
За неудобството си прав, преди карах триврато браво и на форда качването отзад е още по-трудно. Малко са колите, при които задните врати така да променят фасона, 5-вратия фокус изглежда доста по-голям.
Е голф ли да карам?...
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Ти нали се возиш отпред, кво ти пукаAndrei написа:на форда качването отзад е още по-трудно


Малко идейки
http://www.focusfanatics.com/forum/show ... hp?t=67669
Разгледай цялата тема, това за мен е един от най-добрите проекти за Фокус
http://www.fordfocus.hu/modules.php?set ... _album.php
- Andrei
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 26 фев 2008, 11:17
- Модел на автомобила: Фокус Зетек 1.8 16v
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Да, пантер блек е. Ммм, харесва ми хромираната решетка на единия фокус. Мисля дали да не сложа семпъл оптичен пакет, без задно крило. Колкото да не е обикновената пластмаса. Имам някои идеи, имате ли представа качествено ли работят в Редлайн Тунинг в Хасково?debug написа:Ти нали се возиш отпред, кво ти пукаAndrei написа:на форда качването отзад е още по-трудноЗа мен Фокусът си е проектиран като триврат, другите варианти са доработка
. Предишният ми беше петврат, но новият ме радва много повече. Черното много му тича между впрочем. Panther black ли се води по каталог?
Малко идейки
http://www.focusfanatics.com/forum/show ... hp?t=67669
Разгледай цялата тема, това за мен е един от най-добрите проекти за Фокус
http://www.fordfocus.hu/modules.php?set ... _album.php
Е голф ли да карам?...
- Andrei
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 26 фев 2008, 11:17
- Модел на автомобила: Фокус Зетек 1.8 16v
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Ето го и моя Фокус Зетек
Най-накрая след 4-седмично чакане ми пристигнаха фаровете, много съм щастлив!!
Е голф ли да карам?...
- Andrei
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 26 фев 2008, 11:17
- Модел на автомобила: Фокус Зетек 1.8 16v
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Ето го и моя Фокус Зетек
Предвидено е за петъкcamaro написа:ми качваи ги и в неделя да ги видим на живо



Е голф ли да карам?...
- camaro
- потребител
- Мнения: 230
- Регистриран: 09 апр 2005, 23:41
- Модел на автомобила: focus1.6 16V-99г, fiesta1.3-95г, fiesta1.8д-99г
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Ето го и моя Фокус Зетек
ми аз цялата неделя сам свободен такаче няма проблем 

power by
KS racing
KS racing
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ето го и моя Фокус Зетек


И аз искам да ги видя тези черни фарове и стопове.

- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ето го и моя Фокус Зетек
белите мигачи наистина са по доброто решение от черни.Открояват се така,а и с джантите си пасват.Ако бяха черни щяха да се скирят и никак нямаше да разберем ,че има мигачи там.
Поздрави за ентусиазма.
Поздрави за ентусиазма.
- Andrei
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 26 фев 2008, 11:17
- Модел на автомобила: Фокус Зетек 1.8 16v
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Ето го и моя Фокус Зетек
Ето резултата с новите фарове. Дали фокуса е единствената кола, на която фаровете се сменят на канал? 

Е голф ли да карам?...
- Andrei
- потребител
- Мнения: 106
- Регистриран: 26 фев 2008, 11:17
- Модел на автомобила: Фокус Зетек 1.8 16v
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Re: Ето го и моя Фокус Зетек
И аз така си мисля като цяло...но напоследък ми се мотае из главата да пробвам на фотошопа как ще стоят някои хромирани елементи. И в такъв случай, има едни добавки за тези мигачи, като хромирана рамка, чудя се дали ефекта на черен мигач с хромирана рамка няма да е сполучлив...но това значи и други елементи, например дръжките на вратите отвън, лента около решетката (не ща цяла хромирана решетка да не се разваля ефекта от черното), може и отзад лентата над номера или друг елемент...mrdds написа:белите мигачи наистина са по доброто решение от черни.Открояват се така,а и с джантите си пасват.Ако бяха черни щяха да се скирят и никак нямаше да разберем ,че има мигачи там.
Поздрави за ентусиазма.
Е голф ли да карам?...
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Ето го и моя Фокус Зетек
Честити фарчета - SVT - look.
Дръжките недей ги бара - остави ги черни... Тия пластмаски, които се продават из ибей, нещо много ментиливи ми се виждат. С никелирана лайстна над номера и отпред под фаровете (от Ghia) според мен ще е по-добре.
Не мога да видя дали лайстните на вратите и дражките ти са боядисани или си стоят натурално пластамасово черни
?
А пък едни тъмни джамове как ще му тичат... Много лош ще стане.
И джантите като ги смениш с някакви 17x8 с никелиран обръч и черни спици... Звер!!!
Дръжките недей ги бара - остави ги черни... Тия пластмаски, които се продават из ибей, нещо много ментиливи ми се виждат. С никелирана лайстна над номера и отпред под фаровете (от Ghia) според мен ще е по-добре.
Не мога да видя дали лайстните на вратите и дражките ти са боядисани или си стоят натурално пластамасово черни

А пък едни тъмни джамове как ще му тичат... Много лош ще стане.
И джантите като ги смениш с някакви 17x8 с никелиран обръч и черни спици... Звер!!!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта