Интеркулер, задръстен от мушици и боклуци
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Интеркулер, задръстен от мушици и боклуци
Поглеждам мимоходом аз от по- близо интеркулера, и какво да видя, почни плътно набити мухи, пеперуди и нясни мини боклучки в повечето от отворите му. Изобщо се чудя дали нещо успява да засмуче и да има полза от него в тоя вид
Ще го сваля може би още утре за прочистване и профилактика, хем да видим какво е положението под/около него. И ще пиша дали има разлика. Някой от вас намирал си е интеркулера в такова подобно съсатояние и нормално ли е така да се набива в него всякаква твар и други неща? Много странна работа.
И в тая връзка, след като изчетох целия форум, не разбрах- турбото трябва ли да свири или не трябва? Доста различни мнения видях по въпроса. Моето не свири. Или поне не го чувам. Не съм си избушил катализатора (засега).

И в тая връзка, след като изчетох целия форум, не разбрах- турбото трябва ли да свири или не трябва? Доста различни мнения видях по въпроса. Моето не свири. Или поне не го чувам. Не съм си избушил катализатора (засега).
-
- потребител
- Мнения: 175
- Регистриран: 24 ное 2006, 15:55
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 TDI
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Интеркулер, задръстен от мушици и боклуци
колега моят интеркулер също е яко задръстен с всякакви гадини и аз също съм си мислил да го чистя, така че надявам се като го изчистиш да напишеш какъв е ефекта. Относно свиренето на турбото при също не с чува въпреки че на доста коли не визирам точно марката форд се чува, по-скоро трябва да усетиш по вървенето при мен над 2000 оборота започва да дърпа яко и лично аз усещам ефекта на турбото въпреки че не го чувам, така че ако дърпа и при тебе няма от какво да се притесняваш
-
- потребител
- Мнения: 407
- Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Интеркулер, задръстен от мушици и боклуци
Колега чисти го без да го разглобяваш на части , иначе трябва да го балансираш динамично на стенд.
- NightRider
- потребител
- Мнения: 184
- Регистриран: 01 сеп 2007, 16:31
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0 '93г. Zetec, Ghia, Седан, ГИ Фобос
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Интеркулер, задръстен от мушици и боклуци
Срещал съм спрей за почистване на радиатор от мушици и дебни насекоми. За съжаление беше отдавна и не мога да дам повече информация.
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2421
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Интеркулер, задръстен от мушици и боклуци
Изчистих го интеркулера в понеделник в сервиза зад моста Чавдар- намира се голяма тема за него в съответния раздел. Има ефект, естествено не е кой знае какво като да е рязко подобрение, но аз не съм и очаквал подобно нещо- в крайна сметка проблема не беше и кой знае какво. Свалиха го и го продухаха отвътре навън, прегледаха и турбото дали има масло и други неща (всичко си му е наред), абе направиха ми профилактика и преглед цялостен на чарка, след което си го сложиха отново и заспа.
Прочистиха ми и резисторните пружинки на вентилационната система, че нещо от годините нагар или мръсотия или кой знае какво бяха хванали, и не искаше да върти вентилатора, или се включваше на която степен си иска когато си иска. Което беше супер дребен но толкова по- досаден проблем, а самите пружинки ако не знаеш къде са и нямаш инструменти да стигнеш до тях, са завряни в една кутийка под чистачите навътре...
За цялото това по- горе описано, ми взеха само 10 лв. и много внимателни и любезни и разбиращи са там- доволен съм.
Да, и аз не чувам турбото, очевидно така е нормално, защото след 2000- 2200 оборота го усещам много добре...
Прочистиха ми и резисторните пружинки на вентилационната система, че нещо от годините нагар или мръсотия или кой знае какво бяха хванали, и не искаше да върти вентилатора, или се включваше на която степен си иска когато си иска. Което беше супер дребен но толкова по- досаден проблем, а самите пружинки ако не знаеш къде са и нямаш инструменти да стигнеш до тях, са завряни в една кутийка под чистачите навътре...
За цялото това по- горе описано, ми взеха само 10 лв. и много внимателни и любезни и разбиращи са там- доволен съм.
Да, и аз не чувам турбото, очевидно така е нормално, защото след 2000- 2200 оборота го усещам много добре...

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта