трудно палене на ескорт 1,6д

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
lubomir_71
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 21 ное 2005, 20:21
Модел на автомобила: ford escort 1,6d
Status: Извън линия

трудно палене на ескорт 1,6д

Мнение от lubomir_71 » 21 ное 2005, 20:57

здравейте ,
имам Форд ескорт 1.6Д но сутрин е много трудно паленето. свещите са нови и здрави.подгрявам по два -три пъти и пак неще. Държа на стартер по 20- 30 секунди , двигателя започва да се тресе и по някое време запалва . след това няма проблем след като се затопли двигателя. колата е 1989 г. на 170 000 км или поне толкова показва в момнта. Масло гори по около 300 гр на 8000-9000 км . Някой ще даде ли идея какво да правя . Има ли смисъл да се ходи по майстори защото в нашия град всичките са набедени. :)
Последна промяна от lubomir_71 на 22 ное 2005, 07:12, променено общо 1 път.

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 21 ное 2005, 22:40

Гледачката ми ме заряза още миналата година като и казах,че си купувам ФОРД, така че направо си кажи от кой град си, кото виж някой ти е помогнал :wink: .

Май нещо с центровката на помпата или обогатителя, след като не ти харчи масло /200-300гр. за 8000-9000км/, предполагам компресията ти е наред. А това 16 годишна кола на 170 хил. - не лежи на тая!

УСПЕХ! :)
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 22 ное 2005, 07:31

Мери компресията сменяй сегменти и карай спокойно.Комплект сегменти за твоя Форд са 60лв от българските (Разград) много хора са доволни от тях ,ако искаш оригинални приготви 100-120лв.
Моя палеше на 5 подгрявания,10мин въртене на стартер и половин час молитви :lol:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 22 ное 2005, 09:19

тази тема май не е за тук...

Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dgg_g » 22 ное 2005, 11:12

Моят Eskort също пали трудно сутрин. Днес сутринта при -2 С запали от третия път със доста помощ на стартера. Иначе си работи перфектно не гори масло и дава нормален разход. Обаче се съмнявам че понякога слагам кофти нафта. Чувал съм че зимата е много хубаво да се смесва нафтата с определено количество газ за горене и така паленето било без проблеми. Някой ако знае в каква пропорция трябва да се сложи да каже.

Потребителски аватар
форд мк2
потребител
потребител
Мнения: 828
Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от форд мк2 » 22 ное 2005, 15:53

пропорции няма . слагай по-малко на пълен резервоар да кажем 250 грама и се не бой 8)

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 22 ное 2005, 19:59

Виж колко ти е напрежението на свещите.Ако е под 11,2V не е добре.
Ако обогатитела ти не работи също.
За добавка, има една на Castrol, прави чудеса.Струва около 15лв за 500л.

Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dgg_g » 22 ное 2005, 21:48

Аз вече сложих газ днес налях 30л. и сложих около 300мл газ вътре-малко прекалих май ама засега върви :)
"Overclock" можеш ли да ми обясниш нещо по-подробно за този обогатител и как може да се провери дали работи нормално?
А когато е студена мисля че трябва да си вдига оборотите поне малко сама и после когато си върне нормалната t да си намаля оборотите, но моята като я запаля все си стои на същите обороти както и когато е загряла! Някой знае ли дали трябва да си повишава оборотите когато е студен ДВГ или си е нормално че ми държи едни и същи обороти?

stangen
потребител
потребител
Мнения: 488
Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: трудно палене на ескорт 1,6д

Мнение от stangen » 22 ное 2005, 22:29

lubomir_71 написа:здравейте ,
имам Форд ескорт 1.6Д но сутрин е много трудно паленето. свещите са нови и здрави.подгрявам по два -три пъти и пак неще. Държа на стартер по 20- 30 секунди , двигателя започва да се тресе и по някое време запалва . след това няма проблем след като се затопли двигателя. колата е 1989 г. на 170 000 км или поне толкова показва в момнта. Масло гори по около 300 гр на 8000-9000 км . Някой ще даде ли идея какво да правя . Има ли смисъл да се ходи по майстори защото в нашия град всичките са набедени. :)

Любо здравей ! Моля те, провери си мъркучите за излишната нафта на дюзите дали не са закъсани ,както и същите към горивният филтър, при дизела е важно всичките връзки да са здрави , защото като засмуче въздух и вечерта всичкото гориво влиза в резервоара и докато се обезвъздуши пали трудно (същият номер се случи и на колегата ми с Форд Ескорт 1.8Д , сутрин стапяще стартера от въртене докато не го закарах при майстора ми и след смяна на мъркучите и филтъра , колата пали само като види ключа)
Изображение

Потребителски аватар
Overclock
потребител
потребител
Мнения: 358
Регистриран: 15 апр 2005, 19:19
Модел на автомобила: Sierra 1,8TD, BMW 316 96'
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Overclock » 23 ное 2005, 17:46

stangen е прав за въздуха.Ако ти изпуска клапана на помата, колата пали трудно докато качи нафта.А за обогатитела, на Сиерата като не е включен трудно пали и след като запали прекъсва много.Двигателя прави опити да излезе и пуши бял дим.Като го включа почва да мърка като коте.

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 23 ное 2005, 17:59

За оборотите не се притеснявай, и при мен винаги са си едни и същи.
Имаш ръчна помпа за подкачване на горивото, опитай една сутрин първо да подкачиш/10-50/ на ръка и тогава пали, но да не ти стане навик, че може да се скъса "платното" на помпата /едно мондео го направи/.

*00118* А това Мони няма клима, няма ел. пакет направо без екстри да не повярваш.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 23 ное 2005, 20:04

Ти си със система Лукас, а човека най вероятно е с БОШ и няма начин да подкачва ръчно както го съветваш.

lubomir_71
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 21 ное 2005, 20:21
Модел на автомобила: ford escort 1,6d
Status: Извън линия

ре

Мнение от lubomir_71 » 23 ное 2005, 20:33

да системата ми е БОШ и няма ръчна помпа,но мисля че не връща гориво защото като започне голямото въртене от аспуха излиза черен пушек.благодаря на всички за съветите . това с газта не го знаех и тази вечер си налях. ще видим утре какво ще стане

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 23 ное 2005, 22:35

Да, помпата ми е Лукас.
Ами това с газта да кажем, че е добре ама в горивопровода дали има газ за сутринта, т.е. наля газ и покара малко за да може изгориш чистата нафта и да си готов за утрото.
Небойте се роби Спартак е с вас!

Потребителски аватар
dgg_g
потребител
потребител
Мнения: 155
Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от dgg_g » 24 ное 2005, 09:24

Вече два дни сутринта паля след като сложих газ в нафтата и чуствително се подобри паленето. Подгрявам малко повече(2 пъти) и после на третия път пали на втората секунда, а преди това на втория път с помощта на стартера палеше доста трудно!
И аз се убедих че газта помага!

lubomir_71
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 21 ное 2005, 20:21
Модел на автомобила: ford escort 1,6d
Status: Извън линия

re

Мнение от lubomir_71 » 24 ное 2005, 20:52

да ,налях и покарах . тази сутрин като че ли запалих по лесно но и температуите бяха полужителни , ще видим следващите дни

666
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 16 май 2005, 09:45
Модел на автомобила: Escort D 1.8 - 92
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от 666 » 08 дек 2005, 16:01

по повод на обогатителя!
Незнам защо, но моя също не се чувства, че работи! Открих обаче, че някаква система се задейства когато включа на задна скорост и оборотите се вдигат с окол 100-200. По-късно разбрах, че тази някаква система задвижва обогатителя! Т.е. Обогатителя работи не когато двигателя е студен, а когато включиш на задна скорост!!!!
...................................
При вас така ли е, или само аз си измислям?!!!!

Потребителски аватар
bilder
потребител
потребител
Мнения: 359
Регистриран: 06 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: VW Polo 1.4i+CNG
Местоположение: София-Надежда 5
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от bilder » 08 дек 2005, 17:57

Ай стига бе!Случайно да не е пипал някой жичкаджия като мене по колата ти? :lol: Няма никаква логика да вдига оборотите като включиш на задна.

Потребителски аватар
frantic
потребител
потребител
Мнения: 33
Регистриран: 10 ное 2005, 23:39
Модел на автомобила: Ford Escord 1,8D 91г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от frantic » 08 дек 2005, 19:51

Моето Фордче стои цяла зима вънка и в най-големия студ пали от 3 път. Слагам му добавка на Castrol обаче е няква за 1000 литра нафта. Преди му слагах бензин в нафтата ама на око :lol: горе доло 300 гр. на 10л. обаче с тази новата добавка пали по-лесно зимата! А моите обороти на студен двигател са по-високи!Вече като загрее си падат сами на около 900.

Потребителски аватар
ixtis
потребител
потребител
Мнения: 67
Регистриран: 21 юли 2005, 21:36
Модел на автомобила: escort 1.8 D 93г. combi
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от ixtis » 08 дек 2005, 19:56

Колеги ами то и при мен е така сутрин паля с 2 подг. и завъртане за 5 6 сек. оборотите ми стават около 600 - 700 и след 20 сек. отиват почти 1000 / с Лукас съм / и повече не се променят топла студена 950-1000 и аз не усещам да имам обогатител . А относно вкл. на задна наистина и при мен се вдигат на 1200 оборота и мисля че е заложено така.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта