трудно палене на ескорт 1,6д
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 21 ное 2005, 20:21
- Модел на автомобила: ford escort 1,6d
- Status: Извън линия
трудно палене на ескорт 1,6д
здравейте ,
имам Форд ескорт 1.6Д но сутрин е много трудно паленето. свещите са нови и здрави.подгрявам по два -три пъти и пак неще. Държа на стартер по 20- 30 секунди , двигателя започва да се тресе и по някое време запалва . след това няма проблем след като се затопли двигателя. колата е 1989 г. на 170 000 км или поне толкова показва в момнта. Масло гори по около 300 гр на 8000-9000 км . Някой ще даде ли идея какво да правя . Има ли смисъл да се ходи по майстори защото в нашия град всичките са набедени.
имам Форд ескорт 1.6Д но сутрин е много трудно паленето. свещите са нови и здрави.подгрявам по два -три пъти и пак неще. Държа на стартер по 20- 30 секунди , двигателя започва да се тресе и по някое време запалва . след това няма проблем след като се затопли двигателя. колата е 1989 г. на 170 000 км или поне толкова показва в момнта. Масло гори по около 300 гр на 8000-9000 км . Някой ще даде ли идея какво да правя . Има ли смисъл да се ходи по майстори защото в нашия град всичките са набедени.

Последна промяна от lubomir_71 на 22 ное 2005, 07:12, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Гледачката ми ме заряза още миналата година като и казах,че си купувам ФОРД, така че направо си кажи от кой град си, кото виж някой ти е помогнал
.
Май нещо с центровката на помпата или обогатителя, след като не ти харчи масло /200-300гр. за 8000-9000км/, предполагам компресията ти е наред. А това 16 годишна кола на 170 хил. - не лежи на тая!
УСПЕХ!

Май нещо с центровката на помпата или обогатителя, след като не ти харчи масло /200-300гр. за 8000-9000км/, предполагам компресията ти е наред. А това 16 годишна кола на 170 хил. - не лежи на тая!
УСПЕХ!

Небойте се роби Спартак е с вас!
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Моят Eskort също пали трудно сутрин. Днес сутринта при -2 С запали от третия път със доста помощ на стартера. Иначе си работи перфектно не гори масло и дава нормален разход. Обаче се съмнявам че понякога слагам кофти нафта. Чувал съм че зимата е много хубаво да се смесва нафтата с определено количество газ за горене и така паленето било без проблеми. Някой ако знае в каква пропорция трябва да се сложи да каже.
- dgg_g
- потребител
- Мнения: 155
- Регистриран: 23 юни 2005, 11:10
- Модел на автомобила: Eskort '93 1.8D-->Хонда Сивик '99
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Аз вече сложих газ днес налях 30л. и сложих около 300мл газ вътре-малко прекалих май ама засега върви
"Overclock" можеш ли да ми обясниш нещо по-подробно за този обогатител и как може да се провери дали работи нормално?
А когато е студена мисля че трябва да си вдига оборотите поне малко сама и после когато си върне нормалната t да си намаля оборотите, но моята като я запаля все си стои на същите обороти както и когато е загряла! Някой знае ли дали трябва да си повишава оборотите когато е студен ДВГ или си е нормално че ми държи едни и същи обороти?

"Overclock" можеш ли да ми обясниш нещо по-подробно за този обогатител и как може да се провери дали работи нормално?
А когато е студена мисля че трябва да си вдига оборотите поне малко сама и после когато си върне нормалната t да си намаля оборотите, но моята като я запаля все си стои на същите обороти както и когато е загряла! Някой знае ли дали трябва да си повишава оборотите когато е студен ДВГ или си е нормално че ми държи едни и същи обороти?
-
- потребител
- Мнения: 488
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:56
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1Mi 92
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: трудно палене на ескорт 1,6д
lubomir_71 написа:здравейте ,
имам Форд ескорт 1.6Д но сутрин е много трудно паленето. свещите са нови и здрави.подгрявам по два -три пъти и пак неще. Държа на стартер по 20- 30 секунди , двигателя започва да се тресе и по някое време запалва . след това няма проблем след като се затопли двигателя. колата е 1989 г. на 170 000 км или поне толкова показва в момнта. Масло гори по около 300 гр на 8000-9000 км . Някой ще даде ли идея какво да правя . Има ли смисъл да се ходи по майстори защото в нашия град всичките са набедени.
Любо здравей ! Моля те, провери си мъркучите за излишната нафта на дюзите дали не са закъсани ,както и същите към горивният филтър, при дизела е важно всичките връзки да са здрави , защото като засмуче въздух и вечерта всичкото гориво влиза в резервоара и докато се обезвъздуши пали трудно (същият номер се случи и на колегата ми с Форд Ескорт 1.8Д , сутрин стапяще стартера от въртене докато не го закарах при майстора ми и след смяна на мъркучите и филтъра , колата пали само като види ключа)

-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
За оборотите не се притеснявай, и при мен винаги са си едни и същи.
Имаш ръчна помпа за подкачване на горивото, опитай една сутрин първо да подкачиш/10-50/ на ръка и тогава пали, но да не ти стане навик, че може да се скъса "платното" на помпата /едно мондео го направи/.
А това Мони няма клима, няма ел. пакет направо без екстри да не повярваш.
Имаш ръчна помпа за подкачване на горивото, опитай една сутрин първо да подкачиш/10-50/ на ръка и тогава пали, но да не ти стане навик, че може да се скъса "платното" на помпата /едно мондео го направи/.

Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 21 ное 2005, 20:21
- Модел на автомобила: ford escort 1,6d
- Status: Извън линия
ре
да системата ми е БОШ и няма ръчна помпа,но мисля че не връща гориво защото като започне голямото въртене от аспуха излиза черен пушек.благодаря на всички за съветите . това с газта не го знаех и тази вечер си налях. ще видим утре какво ще стане
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 21 ное 2005, 20:21
- Модел на автомобила: ford escort 1,6d
- Status: Извън линия
re
да ,налях и покарах . тази сутрин като че ли запалих по лесно но и температуите бяха полужителни , ще видим следващите дни
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 16 май 2005, 09:45
- Модел на автомобила: Escort D 1.8 - 92
- Контакти:
- Status: Извън линия
по повод на обогатителя!
Незнам защо, но моя също не се чувства, че работи! Открих обаче, че някаква система се задейства когато включа на задна скорост и оборотите се вдигат с окол 100-200. По-късно разбрах, че тази някаква система задвижва обогатителя! Т.е. Обогатителя работи не когато двигателя е студен, а когато включиш на задна скорост!!!!
...................................
При вас така ли е, или само аз си измислям?!!!!
Незнам защо, но моя също не се чувства, че работи! Открих обаче, че някаква система се задейства когато включа на задна скорост и оборотите се вдигат с окол 100-200. По-късно разбрах, че тази някаква система задвижва обогатителя! Т.е. Обогатителя работи не когато двигателя е студен, а когато включиш на задна скорост!!!!
...................................
При вас така ли е, или само аз си измислям?!!!!
- frantic
- потребител
- Мнения: 33
- Регистриран: 10 ное 2005, 23:39
- Модел на автомобила: Ford Escord 1,8D 91г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Моето Фордче стои цяла зима вънка и в най-големия студ пали от 3 път. Слагам му добавка на Castrol обаче е няква за 1000 литра нафта. Преди му слагах бензин в нафтата ама на око
горе доло 300 гр. на 10л. обаче с тази новата добавка пали по-лесно зимата! А моите обороти на студен двигател са по-високи!Вече като загрее си падат сами на около 900.

- ixtis
- потребител
- Мнения: 67
- Регистриран: 21 юли 2005, 21:36
- Модел на автомобила: escort 1.8 D 93г. combi
- Местоположение: Стара Загора
- Status: Извън линия
Колеги ами то и при мен е така сутрин паля с 2 подг. и завъртане за 5 6 сек. оборотите ми стават около 600 - 700 и след 20 сек. отиват почти 1000 / с Лукас съм / и повече не се променят топла студена 950-1000 и аз не усещам да имам обогатител . А относно вкл. на задна наистина и при мен се вдигат на 1200 оборота и мисля че е заложено така.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 15 госта