Дизелови двигатели Di/TDDI/TDCI ?
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Дизелови двигатели Di/TDDI/TDCI ?

Що за двигател е всеки един от тях и кой е за предпочитане.....
Нали си търся фокус,та се изправям пред този избор.
Прочетох,че TDCI-то е дизел с комър рейл инжекционна система,но за тругите типове нищо

Какви са разликите между DI и TDDI и кое е за предпочитане?

- S@sel@
- потребител
- Мнения: 597
- Регистриран: 28 яну 2005, 23:39
- Модел на автомобила: ex.Фиеста 1.1 mi `94 / ex.Фокус 1.8 115к.с.
- Местоположение: deep in Colorado mountains
- Status: Извън линия
За предпочитане е TDCi. Аз такъв си търсих, но уви! Или ги няма, или ако ги има са скъпи. Наблюдава се и поставяне на лепенка TDCi отзад на колата при двигател TDDi. Последното ми го предлагаха на мен- едно лачено мондео с гордия надпис TDCi отзад, но след сверка в МП... Проверявай вина!!! TDCi се води по- чувствителен към качествата на горивата и затова основно гледах нов внос.
БОГ създаде хората, COLT ги направи равни!
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
благодаря ти Съсел....още те чакам да кажеш колко пари купи съселмобила и какъв разход ти дава....писах в темата ти в "моята кола"
Относно TDCI-то в този форум четох мнение на някой колега,който препоръчваше всичко друго освен TDCI,понеже имало мноооого електроника,налягането било мнооогоо по-високо и ако нещо се развали частите и електрониката били страшно скъпи.
Така и не разбирам разликата DI/TDDI.Имат ли турбини,нямат ли,електроника и т.н.

Относно TDCI-то в този форум четох мнение на някой колега,който препоръчваше всичко друго освен TDCI,понеже имало мноооого електроника,налягането било мнооогоо по-високо и ако нещо се развали частите и електрониката били страшно скъпи.
Така и не разбирам разликата DI/TDDI.Имат ли турбини,нямат ли,електроника и т.н.

-
- потребител
- Мнения: 1526
- Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
- Модел на автомобила: *
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Айде и аз да кажа за моя TDdi, наистина има много електроника. Всичко е електронно и даването на газ /нафта
/ барабар с помпата и още куп други неща. Има три датчика само за температурата на въздуха докато влезе в смукателния колектор, по-натам е доста сложно за обяснение. С две думи има какво да се разваля. Вече съм минал 20-тина хиляди км. с него и нямам грижи освен в началото. Пушеше много, голяма сажда и след сума перипети се оказа ЕГР клапана. Изолираха го и от тогава всичко е о.к.
Върви наистина много, за тея 90 к.с. и 200 Нм въртящ момент се представя доста добре. Горене зависи колко ти е тежък десния крак - градско съм го правил и с 6 и нещо си литра на 100км., отивала и 10 л./100км. зимата на къси разстояния с много натискане. Извън града се представя добре около 5л./100км. при 4 човека и средна скорост 100км./ч.
Това DI е същия като моя без кулера може би?
Разликата най-общо между TDdi и TDCI е:
- при TDCI горивото се впъсква под високо налягане в цилиндрите /1000-1500 бара, зависи коя генерация комън рейл е/
- усъвършенствана електроника за управление на двигателя и не само
- при някои модификации и турбина с променлива геометрия на лопатките /пример 1.6 TDCI 109 к.с. 240 Нм/
- колегата chaosdd
да допълни, знам че разполага с доста информация
по въпроса с модификациите на двигателите.
Това мога да кажа за сега, доволен съм и ми се оправдаха очакванията от автомобила
, возията е добра въпреки че моя е на 14-ки джанти, окачването е стегнато и изключително здраво за нашите пътища.
@mrdds няма да съжаляваш, ако наистина вземеш Фокус с тоя мотор 1.8 TDdi добра машина е. Стига да е читав естествено. Успех ти желая в избора на Фокусник
!

Върви наистина много, за тея 90 к.с. и 200 Нм въртящ момент се представя доста добре. Горене зависи колко ти е тежък десния крак - градско съм го правил и с 6 и нещо си литра на 100км., отивала и 10 л./100км. зимата на къси разстояния с много натискане. Извън града се представя добре около 5л./100км. при 4 човека и средна скорост 100км./ч.
Това DI е същия като моя без кулера може би?
Разликата най-общо между TDdi и TDCI е:
- при TDCI горивото се впъсква под високо налягане в цилиндрите /1000-1500 бара, зависи коя генерация комън рейл е/
- усъвършенствана електроника за управление на двигателя и не само
- при някои модификации и турбина с променлива геометрия на лопатките /пример 1.6 TDCI 109 к.с. 240 Нм/
- колегата chaosdd


Това мога да кажа за сега, доволен съм и ми се оправдаха очакванията от автомобила

@mrdds няма да съжаляваш, ако наистина вземеш Фокус с тоя мотор 1.8 TDdi добра машина е. Стига да е читав естествено. Успех ти желая в избора на Фокусник

- chaosdd
- потребител
- Мнения: 585
- Регистриран: 09 мар 2006, 09:17
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.6 EcoBoost 160 к.с. 2011
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
TDDi върви супер и харчи малко, защото като комън-рейлите е с директно впръскване. Много здрави. Единствен кусур - шумничък. Новите TDCi са доста по-тихи.
EGR-ите правят проблеми, че ни е мръсна нафтата и се задръстват със сажди.
Всички двигатели на Ford вече са TDCi, ot starite ne ostanaha.
EGR-ите правят проблеми, че ни е мръсна нафтата и се задръстват със сажди.
Всички двигатели на Ford вече са TDCi, ot starite ne ostanaha.
Ford. Feel the difference
-
- потребител
- Мнения: 51
- Регистриран: 25 окт 2007, 00:38
- Модел на автомобила: Мондео 2.0 TDDI
- Местоположение: Разград
- Контакти:
- Status: Извън линия
каде се намира
това EGR и аз имам 115к такъв форд, на компютъра показва странни разходи, но иначе гори по малко, но миреше отзад като на сурова нафта, а иначе няма никакъв дим. и доста трака,особенно към 2200 оброта изведнъж се усилва шума, а кото се завърти примерно на място кормилото и шума става нормален какво може да е (из руските форуми четох че хидравличния обтегач правел проблеми много по рано от предполагаймийа живот на веригата, но в МФ не искат да ми го сменят само него, искат цйалата верига, че и за маховика говорят за да имало гаранция 

- mirotan
- потребител
- Мнения: 18
- Регистриран: 20 апр 2008, 16:46
- Модел на автомобила: Форд Мондео 2003г. 2.0 TDDI, 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: каде се намира
Колега и аз имам същият проблем с усилването на шума на двигателя към 2200 оборота... разбрали дали това е проблем или просто този двигател си е такъв?milen_rz написа:това EGR и аз имам 115к такъв форд, на компютъра показва странни разходи, но иначе гори по малко, но миреше отзад като на сурова нафта, а иначе няма никакъв дим. и доста трака,особенно към 2200 оброта изведнъж се усилва шума, а кото се завърти примерно на място кормилото и шума става нормален какво може да е (из руските форуми четох че хидравличния обтегач правел проблеми много по рано от предполагаймийа живот на веригата, но в МФ не искат да ми го сменят само него, искат цйалата верига, че и за маховика говорят за да имало гаранция
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта