Затоплена плюсова клема
- Sim3
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 юни 2007, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDdi '99
- Местоположение: Burgas
- Контакти:
- Status: Извън линия
Затоплена плюсова клема
Колеги, тъй като ми останаха съмнения относно това, че лесно се отървах с проблема за алтернатора, сега след всяко придвижване преглеждам клемите на акумулатора.
След като изминах около 20 км в града установих, че плюсовата клема е топла в сравнение с минусовата. Факт е, че плюса е от страната на двигателя и колата беше добре загряла, но възможно ли е да се загрява от това или проблема с ш... ния алтернатор остана висящ?
Моля за компетентно мнение нормално ли е при работа на двигателя да загрява плюса на акумулатора?

Р.S. Пипа се с ръка предполагам че е около 30 - 40 градуса
След като изминах около 20 км в града установих, че плюсовата клема е топла в сравнение с минусовата. Факт е, че плюса е от страната на двигателя и колата беше добре загряла, но възможно ли е да се загрява от това или проблема с ш... ния алтернатор остана висящ?
Моля за компетентно мнение нормално ли е при работа на двигателя да загрява плюса на акумулатора?


Р.S. Пипа се с ръка предполагам че е около 30 - 40 градуса
- dimotaxi
- потребител
- Мнения: 649
- Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
- Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Затоплена плюсова клема
Колега,я си почисти хубаво клемата,малко грес сложи и я затегни хубаво,като няма хубав контакт и нагрява клемата.
P.S.Тази процетура я направи и на 2-те клеми/+ и -/!!

P.S.Тази процетура я направи и на 2-те клеми/+ и -/!!



- Sim3
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 юни 2007, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDdi '99
- Местоположение: Burgas
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Затоплена плюсова клема
Смених керба на всички проводници към плюса и зачистих клемите и сега следя нещата, но не се наблюдава загряване. Явно наистина е имало лоша връзка.
- Sim3
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 юни 2007, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDdi '99
- Местоположение: Burgas
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Затоплена плюсова клема
Имаш няколко варианта - поне аз така процедирах:
- погледни всички възможни връзки към масата - местата където се свързват акумулатор (минус) с купето;
- смени си клемата на плюса на акумулатора - също не е сложно;
- измери си напрежението с което се зарежда акумулатора - трябва да е в границите между 13,8 - 14,3 V;
- пусни си тест за грешки на компа и виж да ли не ти дава някаква свързана с напрежението на акумулатора.
Дано проблемът не ти е свързан с ремонт на алтернатора, защото ако проследиш моите теми при мен всичко започна някъде там...
Успех!
- погледни всички възможни връзки към масата - местата където се свързват акумулатор (минус) с купето;
- смени си клемата на плюса на акумулатора - също не е сложно;
- измери си напрежението с което се зарежда акумулатора - трябва да е в границите между 13,8 - 14,3 V;
- пусни си тест за грешки на компа и виж да ли не ти дава някаква свързана с напрежението на акумулатора.
Дано проблемът не ти е свързан с ремонт на алтернатора, защото ако проследиш моите теми при мен всичко започна някъде там...
Успех!
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Затоплена плюсова клема
той зарежда нормално проверявах го.Оба4а аз друг проблем имах не пали и от въртене се изтощава пък нямам зарядно да го зареда.може ли от това че се е разредил акумулатора и за това сега така да загрява докато се позареди?преди това го нямаше това загряване на клемата
- Sim3
- потребител
- Мнения: 221
- Регистриран: 16 юни 2007, 22:06
- Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDdi '99
- Местоположение: Burgas
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Затоплена плюсова клема
Преди да ми се случи това ми се наложи да сменя акумулатора.
Предния от половин година на компа ми излизаше грешка за ниско ниво на напрежението и един слънчев ден след дълъг преход извря и остана без електролит.
след това започна проблем с зарядното напрежение от алтернатора, загряване на плюсовата клема, игра на уредите на таблото.
Това, че не пали и ти се налага да въртиш повече си е проблем, който първо трябва да бъде отстранен.
Прерових много във форумите и най вече руския и мисля че проблема около загряването е лоша връзка на минуса.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=23740" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=21748" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=21804" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Предния от половин година на компа ми излизаше грешка за ниско ниво на напрежението и един слънчев ден след дълъг преход извря и остана без електролит.
след това започна проблем с зарядното напрежение от алтернатора, загряване на плюсовата клема, игра на уредите на таблото.
Това, че не пали и ти се налага да въртиш повече си е проблем, който първо трябва да бъде отстранен.
Прерових много във форумите и най вече руския и мисля че проблема около загряването е лоша връзка на минуса.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=23740" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=21748" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=21804" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- chefo_ukr
- потребител
- Мнения: 718
- Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
- Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Затоплена плюсова клема
ще ги провера ама явно не съм бил сложил хубаво клемите щот аз свалях слагах тей на бързо зареди едно реле под акумулатора
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта