Затоплена плюсова клема

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
Sim3
потребител
потребител
Мнения: 221
Регистриран: 16 юни 2007, 22:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDdi '99
Местоположение: Burgas
Контакти:
Status: Извън линия

Затоплена плюсова клема

Мнение от Sim3 » 27 авг 2008, 22:37

Колеги, тъй като ми останаха съмнения относно това, че лесно се отървах с проблема за алтернатора, сега след всяко придвижване преглеждам клемите на акумулатора.
След като изминах около 20 км в града установих, че плюсовата клема е топла в сравнение с минусовата. Факт е, че плюса е от страната на двигателя и колата беше добре загряла, но възможно ли е да се загрява от това или проблема с ш... ния алтернатор остана висящ?
Моля за компетентно мнение нормално ли е при работа на двигателя да загрява плюса на акумулатора? *00147* X(:

Р.S. Пипа се с ръка предполагам че е около 30 - 40 градуса
Изображение

Потребителски аватар
dimotaxi
потребител
потребител
Мнения: 649
Регистриран: 23 фев 2008, 10:23
Модел на автомобила: Ford Escort MK4 XR3i 1.6EFI 105k.c. кабрио
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Затоплена плюсова клема

Мнение от dimotaxi » 28 авг 2008, 10:52

Колега,я си почисти хубаво клемата,малко грес сложи и я затегни хубаво,като няма хубав контакт и нагрява клемата.
P.S.Тази процетура я направи и на 2-те клеми/+ и -/!! *00143* *00143* *00143*

Потребителски аватар
Sim3
потребител
потребител
Мнения: 221
Регистриран: 16 юни 2007, 22:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDdi '99
Местоположение: Burgas
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Затоплена плюсова клема

Мнение от Sim3 » 03 сеп 2008, 10:47

Смених керба на всички проводници към плюса и зачистих клемите и сега следя нещата, но не се наблюдава загряване. Явно наистина е имало лоша връзка.
Изображение

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Затоплена плюсова клема

Мнение от chefo_ukr » 26 дек 2008, 14:47

аз днес забелязах че +клема загрява чак неможе да се пипмне
Изображение

Потребителски аватар
Sim3
потребител
потребител
Мнения: 221
Регистриран: 16 юни 2007, 22:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDdi '99
Местоположение: Burgas
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Затоплена плюсова клема

Мнение от Sim3 » 27 дек 2008, 08:45

Имаш няколко варианта - поне аз така процедирах:
- погледни всички възможни връзки към масата - местата където се свързват акумулатор (минус) с купето;
- смени си клемата на плюса на акумулатора - също не е сложно;
- измери си напрежението с което се зарежда акумулатора - трябва да е в границите между 13,8 - 14,3 V;
- пусни си тест за грешки на компа и виж да ли не ти дава някаква свързана с напрежението на акумулатора.
Дано проблемът не ти е свързан с ремонт на алтернатора, защото ако проследиш моите теми при мен всичко започна някъде там...
Успех!
Изображение

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Затоплена плюсова клема

Мнение от chefo_ukr » 27 дек 2008, 10:35

той зарежда нормално проверявах го.Оба4а аз друг проблем имах не пали и от въртене се изтощава пък нямам зарядно да го зареда.може ли от това че се е разредил акумулатора и за това сега така да загрява докато се позареди?преди това го нямаше това загряване на клемата
Изображение

Потребителски аватар
Sim3
потребител
потребител
Мнения: 221
Регистриран: 16 юни 2007, 22:06
Модел на автомобила: Ford Focus 1,8 TDdi '99
Местоположение: Burgas
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Затоплена плюсова клема

Мнение от Sim3 » 27 дек 2008, 12:47

Преди да ми се случи това ми се наложи да сменя акумулатора.
Предния от половин година на компа ми излизаше грешка за ниско ниво на напрежението и един слънчев ден след дълъг преход извря и остана без електролит.
след това започна проблем с зарядното напрежение от алтернатора, загряване на плюсовата клема, игра на уредите на таблото.
Това, че не пали и ти се налага да въртиш повече си е проблем, който първо трябва да бъде отстранен.
Прерових много във форумите и най вече руския и мисля че проблема около загряването е лоша връзка на минуса.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=23740" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=21748" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=8&t=21804" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Изображение

Потребителски аватар
chefo_ukr
потребител
потребител
Мнения: 718
Регистриран: 15 юни 2008, 09:30
Модел на автомобила: ФОРД МОНДЕО 2.0ТДДИ
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Затоплена плюсова клема

Мнение от chefo_ukr » 27 дек 2008, 15:52

ще ги провера ама явно не съм бил сложил хубаво клемите щот аз свалях слагах тей на бързо зареди едно реле под акумулатора
Изображение

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта