Zetec
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Почти не!
Предполагам имаш предвид 1.6 16V DOHC и 1.6 16V Zetec. Абсолютно еднакви - разлика има само по захващане и неща от този род на някои външни детайли/агрегати...
- MARVITCH
- потребител
- Мнения: 52
- Регистриран: 16 яну 2005, 15:44
- Модел на автомобила: SIERRA 1.8 CVH Ghia
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Споделям мнението на kEFi
Споделям мнението на kEFi, няма принципна разлика. Те и двата са със 16 клапана и два разпределителни вала. Без надписа Zetec е първата модификация от на DOHC от 1991 г на 16V, после Форд го кръщава Zetec, дори сега и букви има след този надпис за екологични норми и някои дребни констуктивни изменения.
Например само Zetec е 4-цилиндров редови DOHC двигател с 16 клапана, Zetec-E е същият но с намалени емисии на вредните газове,
Zetec-SE е същият но с намелени емисии и алуминиева глава.
Например само Zetec е 4-цилиндров редови DOHC двигател с 16 клапана, Zetec-E е същият но с намалени емисии на вредните газове,
Zetec-SE е същият но с намелени емисии и алуминиева глава.

- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Съвсем скоро сравних двата двигателя - моя (DOHC) и Zeteka на Ескорт 1996-7 (Отворените врати на МП-имаше всякакви). Единствената разлика, която установих след щателно визуално сравнение беше само в надписа. И двата са 66kW или 90HP. 105 кончета май е с карбуратор или пък беше 8 клапанов...cossy написа:Добре де, като са еднакви, защо единият е 90 коня, а другият е 105?!?
Последна промяна от kEFi на 20 апр 2005, 10:52, променено общо 1 път.
- Трол
- потребител
- Мнения: 408
- Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
- Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
А сега де! Аз имам такъв двигател. Ако само това е разликата да сменям валове и ECU и ГАЗ, батка!
Вие сега хубава муха ми вкарахте в главата...хм.
Едит:Autodata-та вика, че XR е по-стар и по-малко коне. 130 коня го дава просто Ескорт...ще отида да го видя тия дни де...
Вие сега хубава муха ми вкарахте в главата...хм.
Едит:Autodata-та вика, че XR е по-стар и по-малко коне. 130 коня го дава просто Ескорт...ще отида да го видя тия дни де...
"It's a triumph of handling over power!"


-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Абе момчета, що ми се струва, че за да има разлика в конете/90-130к.с./ на един и същ двигател ще е необходимо нещо повече от различни валове - например 8, 16, 24 винтила или турбо/компресор. А и са произведени почити по едно и също време.
Някой виждал ли е 1.6 16V с 130к.с. - аз не съм /е че не съм виждал аз, ама имали някой да е, ще ми е интересно
/. Ама това, че на братовчет ти приятеля има такава или чувал - питам дали някой е виждал!
Освен ако не е сменил маховика, и хоп 50 чисто кръвни арабски жребеца

Някой виждал ли е 1.6 16V с 130к.с. - аз не съм /е че не съм виждал аз, ама имали някой да е, ще ми е интересно

Освен ако не е сменил маховика, и хоп 50 чисто кръвни арабски жребеца









Небойте се роби Спартак е с вас!
-
- Status: Извън линия
- Трол
- потребител
- Мнения: 408
- Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
- Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Аз не виждам проблем от съвременен мотор 1.8 да се извадят 130 коня без турбо или компресор. Явно и от Форд не са видели проблем
Примерно 90коня е орязан нарочно. 105 си е нормалния. И от там 10коня спокойно се качват само от валовете. После още малко от електрониката и колектори или даже катализатор и готово.
Не съм сигурен дали съм виждал 1.8 130 коня ама го чета в Аутодата(и не само) и не виждам проблем. БМВ как имат 318 ИС, който беше над 140 коня(май).

Примерно 90коня е орязан нарочно. 105 си е нормалния. И от там 10коня спокойно се качват само от валовете. После още малко от електрониката и колектори или даже катализатор и готово.
Не съм сигурен дали съм виждал 1.8 130 коня ама го чета в Аутодата(и не само) и не виждам проблем. БМВ как имат 318 ИС, който беше над 140 коня(май).
"It's a triumph of handling over power!"


-
- потребител
- Мнения: 1004
- Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
- Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
- Местоположение: някъде в BG ВТ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Давах мнение върху всички писания по темата
, т.е. говорех в общи линии.
Нямах предвид конкретното мнение на някого, иначе щях да се уточня /copy/.
За да върнем темата в релси "има ли разлика между 1.6 16V и 1.6 16V Zetec" и двата ли са по 90 кончета или единия е 105, и единия не е ли сменил другия. Не говоря за модели около 2000 г. и нагоре.
Soryy: Какво е това с валавете, т.е. дали е един или два /8 или 16 клапана/ или за нещо друго става на въпрос.

Нямах предвид конкретното мнение на някого, иначе щях да се уточня /copy/.

За да върнем темата в релси "има ли разлика между 1.6 16V и 1.6 16V Zetec" и двата ли са по 90 кончета или единия е 105, и единия не е ли сменил другия. Не говоря за модели около 2000 г. и нагоре.
Soryy: Какво е това с валавете, т.е. дали е един или два /8 или 16 клапана/ или за нещо друго става на въпрос.
Небойте се роби Спартак е с вас!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта