Мондео ТД 90 коня толкова ли е муден по принцип?РЕШЕН.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Tezz
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 24 май 2009, 15:46
Модел на автомобила: Форд Момдео ,комби МК3,.2.0тдци(130кс.)Форд Ескорт комби, 1.8тд(90кс.) 1999г.Форд Ескорт комби,1.8Д,(58коня+2магарета)1991г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Мондео турбо дизел 90 коня толкова ли е муден по принцип?

Мнение от Tezz » 03 авг 2009, 20:33

Здравейте колеги!Прегледах темата както и другите теми за ЕГР,но не разбрах дали важи това само за турбодизели или става и за атмосверни дизели,щото моят нещо хич го няма.Та съм,решил вместо да правя необмислена подмяна на части,първо да започна от по-евтин вариант.Благодаря ви предварително!!!

Потребителски аватар
krushkoff
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 14 юли 2009, 23:33
Модел на автомобила: Мондео "Ghia" 1,8 турбо дизел 1997г.
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мондео турбо дизел 90 коня толкова ли е муден по принцип?

Мнение от krushkoff » 03 авг 2009, 21:05

Аз мисля,че би трябвало и при теб да има ЕГР.
Изображение

freeqwerty
потребител
потребител
Мнения: 167
Регистриран: 26 авг 2007, 15:43
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.8 16 V 105 Hp.
Местоположение: София Красна Поляна
Status: Извън линия

Re: Мондео турбо дизел 90 коня толкова ли е муден по принцип?

Мнение от freeqwerty » 07 авг 2009, 19:23

Хората,щом са го сложили това ЕГР,значи има защо.Незнам,защо вие сте решили да го изолирате.Колата вървяла по-добре,Окей,но до кога ще върви така,някой запита ли се?

Потребителски аватар
krushkoff
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 14 юли 2009, 23:33
Модел на автомобила: Мондео "Ghia" 1,8 турбо дизел 1997г.
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мондео турбо дизел 90 коня толкова ли е муден по принцип?

Мнение от krushkoff » 07 авг 2009, 22:26

Аз все още не съм,колега.
И май не смятам,засега поне.
Изображение

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мондео турбо дизел 90 коня толкова ли е муден по принцип?

Мнение от diesel1.6 » 07 авг 2009, 23:38

freeqwerty написа:Хората,щом са го сложили това ЕГР,значи има защо.Незнам,защо вие сте решили да го изолирате.Колата вървяла по-добре,Окей,но до кога ще върви така,някой запита ли се?
Мда, аз съм се запитал преди мнооого време. Все така добре ще си върви, докато се раздрънка нещо друго, несвързано с ЕГР.
ЕГР е полезно, ако е в ред всичко. Но по горивната апаратура не ни е известен компетентен майстор. Оттам нататък нещата вече не са като в кола от завода и се налагат мерки.
Ако колата пуше черно от ЕГР, отрицателният ефект е полиране на цилиндъра и замърсяване на маслото. Невървенето и разходът са другата награда.
Аз си карам с ЕГР, ама моята кола още явно е сравнително запазена.

Tezz
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 24 май 2009, 15:46
Модел на автомобила: Форд Момдео ,комби МК3,.2.0тдци(130кс.)Форд Ескорт комби, 1.8тд(90кс.) 1999г.Форд Ескорт комби,1.8Д,(58коня+2магарета)1991г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Мондео турбо дизел 90 коня толкова ли е муден по принцип?

Мнение от Tezz » 08 авг 2009, 12:06

Искам още веднъж да ви попитам,дали и при мен има ЕГР-клапан,защото доста упорито огледах двигателният отсек,но нищо подобно не открих!От снимките в другите постинги,които отзивчиви колеги са предоставили,добих представа какво и къде да търся,но това ЕГР нещо не мога да го открия.''Свалям шапка'' на този които ми даде по-изчерпателно инфо.

Mondeo18TDI96
потребител
потребител
Мнения: 554
Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
Status: Извън линия

Re: Мондео турбо дизел 90 коня толкова ли е муден по принцип?

Мнение от Mondeo18TDI96 » 08 авг 2009, 13:57

Tezz написа:Искам още веднъж да ви попитам,дали и при мен има ЕГР-клапан,защото доста упорито огледах двигателният отсек,но нищо подобно не открих!От снимките в другите постинги,които отзивчиви колеги са предоставили,добих представа какво и къде да търся,но това ЕГР нещо не мога да го открия.''Свалям шапка'' на този които ми даде по-изчерпателно инфо.
слага се само на TD - на обикновенния дизел въздуха и без това не му стига, кво остава да му даваш да "диша" изгорели газове :)
затова и TD са по екологични от D (освен мощността ...) !

Tezz
потребител
потребител
Мнения: 91
Регистриран: 24 май 2009, 15:46
Модел на автомобила: Форд Момдео ,комби МК3,.2.0тдци(130кс.)Форд Ескорт комби, 1.8тд(90кс.) 1999г.Форд Ескорт комби,1.8Д,(58коня+2магарета)1991г.
Местоположение: Варна
Status: Извън линия

Re: Мондео турбо дизел 90 коня толкова ли е муден по принцип?

Мнение от Tezz » 08 авг 2009, 14:17

Благодаря ти,18TDI96,знаех че става въпрос за рециркулацйя на изгорелите газове,но не бях на ясно че(ЕГР) го няма на атмосферният дизел.БЛАГОДАРСКО!! :D

Потребителски аватар
krushkoff
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 14 юли 2009, 23:33
Модел на автомобила: Мондео "Ghia" 1,8 турбо дизел 1997г.
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мондео ТД 90 коня толкова ли е муден по принцип?Решен.

Мнение от krushkoff » 20 авг 2009, 13:29

Колеги,проблема е решен!
Всичко се оказа в нафтовата помпа.
Както писах и в другата тема за огромният разход,помпата течеше отдолу и явно е вземала въздух от там и затова се е спъвала.
Майстора ми я оправи за 90лв.
Сменил е някаква мембрана без да сваля помпата.
Сега колата се държи мноого по-добре дори и под 2000 оборота.
Благодаря отново на всички.
<:-P: =D>: *00133* *00940*
Изображение

Потребителски аватар
krushkoff
потребител
потребител
Мнения: 86
Регистриран: 14 юли 2009, 23:33
Модел на автомобила: Мондео "Ghia" 1,8 турбо дизел 1997г.
Местоположение: Стара Загора
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Мондео ТД 90 коня толкова ли е муден по принцип?РЕШЕН.

Мнение от krushkoff » 21 авг 2009, 17:24

Продължавам да карам и да се усмихвам.
Сега климатика не го спирам!
Няма значение дали е нагорнище или равно,със или без климатик-разлика почти няма.
Направо супер.
Сега като засеча и разхода направо ще мога да кажа,че съм уцелил 10-ката.
Дано да няма повече кахъри.
*00143* *00940* *00133* :D: =D>: *00143* *00940*
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта