Проблем с мощността Фиеста
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 18 окт 2007, 21:50
- Модел на автомобила: ford fiesta 96 flair 1.3i endura-e
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Проблем с мощността Фиеста
Здравейте колеги, проблема ми е следния.
Клата ми е фиеста 96 година ендура-е 1.3 пълен ижекцион. Та возилото на последък от време на време ми губи мошност и се "ослушва" при подаване на газ .Не го прави постоянно но поне 3-4 пъти на ден . Това нещо се получава при смяна на предавката , от ниска към висока и ако се движа по стръмнина, се получава едно задържане на оборотите и понякога придърпване, а когато съм на равно при по-рязко натискане на газта се получава същото " замисляне". Изчетох доста от темите и съм почистил МАФ, сменил съм горивен и въздушен филтри, почистил съм стъпковото моторче както и налях от добавките за почистване на дюзите. Разлика няма никаква за това отидох и на диагностика и ми казаха , че компа не дава никакви грешки. От всичко прочетено във форума стигам до извода, че тряба проблема да е в ТПС-а , обаче ме озадачава , че компа не дава никакви грешки. Възможно ли е ТПС-а да не се е прецакал на цяло и да лъже машината за диагностика , че всичко е наред? Възможо ли е тези проблеми да са от нещо друго ,за което не съм се сетил? Моля дайте някакъв акъл. Благодаря предварително.
Клата ми е фиеста 96 година ендура-е 1.3 пълен ижекцион. Та возилото на последък от време на време ми губи мошност и се "ослушва" при подаване на газ .Не го прави постоянно но поне 3-4 пъти на ден . Това нещо се получава при смяна на предавката , от ниска към висока и ако се движа по стръмнина, се получава едно задържане на оборотите и понякога придърпване, а когато съм на равно при по-рязко натискане на газта се получава същото " замисляне". Изчетох доста от темите и съм почистил МАФ, сменил съм горивен и въздушен филтри, почистил съм стъпковото моторче както и налях от добавките за почистване на дюзите. Разлика няма никаква за това отидох и на диагностика и ми казаха , че компа не дава никакви грешки. От всичко прочетено във форума стигам до извода, че тряба проблема да е в ТПС-а , обаче ме озадачава , че компа не дава никакви грешки. Възможно ли е ТПС-а да не се е прецакал на цяло и да лъже машината за диагностика , че всичко е наред? Възможо ли е тези проблеми да са от нещо друго ,за което не съм се сетил? Моля дайте някакъв акъл. Благодаря предварително.
Последна промяна от gosta на 23 сеп 2009, 13:45, променено общо 2 пъти.
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Re: Проблем с мощноста- дали е TPS?
възможно е ТПС да е износен и да не дава гpешка ами само когато му скимне да не дава хубав контакт и да не ти ускоpява ко.ицата като хоpата
- fiestaracing
- потребител
- Мнения: 526
- Регистриран: 19 сеп 2005, 19:20
- Модел на автомобила: Fiesta MK3 1.4 FUJ-RIP
Fiesta MK3 1.1 G6A-Зизи-RIP
Escort MK7 estate 1.6-16v-Лъки
Fiesta mk3.5 1.1 G6A-Чуки
Чака момента в който ще седне в проекта "Спарки"-Sierra V8 - Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Проблем с мощноста- дали е TPS?

fiestaracing-just race!!!
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 18 окт 2007, 21:50
- Модел на автомобила: ford fiesta 96 flair 1.3i endura-e
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблем с мощноста Фиеста
Такааа дертовете ми с мощността продължават , като вече не са същите след смена на свещите. На старите свещи нищо им нямаше на външен вид и бяха работили добре, но явно пробега им е дошъл в повече и след смяната колата вече не се " замисля " обаче си набира доста по-тромаво от преди. Разбира се не искам чудеса по баирите на Родопите , но знам как си вървеше преди , сега си катеря с една предавка по-ниско. Забравих да спомена , че преди да сменя свещите бях просто убеден , че ми е заминал TPS-а, та си заприходих нов, пък моя си е здрав
.
Дайте някакъв акъл как да си върна старата колица и какъв може да ми е дерта ? Замислям се да изкъртя катализатора щото има вече 160 хиляди и ми понамирисва отзад , пък и средното гърне се е поразцъфтяло и потропва извътре, ама гледам , че бая хора дават противоречиви мнения за катализатора и неговото махане . Та така всяко мнение ще ми е от полза.

Дайте някакъв акъл как да си върна старата колица и какъв може да ми е дерта ? Замислям се да изкъртя катализатора щото има вече 160 хиляди и ми понамирисва отзад , пък и средното гърне се е поразцъфтяло и потропва извътре, ама гледам , че бая хора дават противоречиви мнения за катализатора и неговото махане . Та така всяко мнение ще ми е от полза.
-
- потребител
- Мнения: 80
- Регистриран: 02 май 2008, 21:08
- Модел на автомобила: форд фиеста мк4 1,3 i Ендура-Е 97г
- Местоположение: Ст. Загора
- Status: Извън линия
Re: Проблем с мощността Фиеста
Колега моята е същият двигател но тези двг са с 50 или 60 кн Твоят с колко е ? Ако е 50 какво очакваш от него по баирите Моята е 60к и пак омалява , но в града е голяма работа
-
- потребител
- Мнения: 31
- Регистриран: 18 окт 2007, 21:50
- Модел на автомобила: ford fiesta 96 flair 1.3i endura-e
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблем с мощността Фиеста
И мойта е 60 коня , обаче има ралика от преди , познавам си колата. Две години си я карам по баирите и си и знам мощността .
-
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 10 мар 2008, 17:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.1
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Проблем с мощността Фиеста
Диагностиката не хваща проблеми с дебитомера (МАФ-а), ако имаш някой приятел със същата колица пробвай да им смените местата 

- cjbolland2
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 04 мар 2009, 15:51
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK4(97),Endura-E-75H.P.
- Местоположение: гр.Раковски
- Status: Извън линия
Re: Проблем с мощността Фиеста
аз съм с същият двигател,имах подобен проблем,дори не смеех да изпреварвам.Смених свещите(някакви италянски засега,но ще слагам моторкрафт)ипроблема го няма с придърпването.И на мен ми се вижда мудна колата,карал съм и Фиеста с Зетек 16в. там вече нещата са други.Аз си го обеснява това бавно ускорение,защото колата ми не е 16в!
п.с един малко тъп въпрос-имам ли бензинов филтър и каде се намира?
п.с един малко тъп въпрос-имам ли бензинов филтър и каде се намира?
-
- потребител
- Мнения: 54
- Регистриран: 13 юли 2009, 10:30
- Модел на автомобила: orion1.3mi CL 92г
- Status: Извън линия
Re: Проблем с мощността Фиеста
Моята кола проблема с придърпването и замислянето при потегляне (но не го прави често) го има от 7 години.Свикнал съм с това.На въпроса с катализатора -след като го махнах(отворих го като консервена кутия)но не защото беше запушен,а защото дрънчеше,разлика в разхода нямаше,но колата стана по шумна.Според мен ще е по добре да се сложи резонаторно гърне.
- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Проблем с мощността Фиеста
Имаш бензинов филтър, отдолу до резрвоара е. Сменя се много лесно. Развива се една видия на скобата, която го държи и се изваждат щуцерите на маркучите. Трябва да качиш колата на канал, за да имаш достъп до него.cjbolland2 написа:...имам ли бензинов филтър и каде се намира?

- aniaeg
- потребител
- Мнения: 295
- Регистриран: 18 юни 2009, 11:26
- Модел на автомобила: volvo v40
- Местоположение: ловеч
- Status: Извън линия
Re: Проблем с мощността Фиеста
samsung_bg написа:Имаш бензинов филтър, отдолу до резрвоара е. Сменя се много лесно. Развива се една видия на скобата, която го държи и се изваждат щуцерите на маркучите. Трябва да качиш колата на канал, за да имаш достъп до него.cjbolland2 написа:...имам ли бензинов филтър и каде се намира?
даже мисля,че има стрелка на филтъра за монтирането му.гледай да не го обърнеш.
Бъди себе си,има достатъчно други
- cjbolland2
- потребител
- Мнения: 105
- Регистриран: 04 мар 2009, 15:51
- Модел на автомобила: Ford Fiesta MK4(97),Endura-E-75H.P.
- Местоположение: гр.Раковски
- Status: Извън линия
Re: Проблем с мощността Фиеста
мерси,колеги:)
В гаражът имам канал и ще погледна.Аз също ще сменям гърне,защото моето явно имам проблем - като запаля колата и започва самото гърне да глъхме някак си,дори като карам и си отворя прозорецът много гадно се чува.Трябва ли да гледам нещо специфично при смяната му или хората от които ще го закупя и монтират си знаят работата.Тука искам да спомена,че не искам да ми забият някоя "тръба" и колата ми да ръмжи.
В гаражът имам канал и ще погледна.Аз също ще сменям гърне,защото моето явно имам проблем - като запаля колата и започва самото гърне да глъхме някак си,дори като карам и си отворя прозорецът много гадно се чува.Трябва ли да гледам нещо специфично при смяната му или хората от които ще го закупя и монтират си знаят работата.Тука искам да спомена,че не искам да ми забият някоя "тръба" и колата ми да ръмжи.
- resistor
- потребител
- Мнения: 116
- Регистриран: 05 авг 2008, 11:52
- Модел на автомобила: 1997 Fiesta TECHNO 1.25 16V Zetec-S; 1998 Mazda 323F BA 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив/София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с мощността Фиеста
Здрасти колеги,
Четох тази тема и за да не отварям нова тъй като са ми подобни въпросите да питам и аз 2 неща:
1. Колата ми има ли отделен горивен филтър или е само в резервоара.
2. Разлика м/у платинени и обикновени свещи само в пробега ли е, защото цената е 6лв обикновени и 17лв платинени
Четох тази тема и за да не отварям нова тъй като са ми подобни въпросите да питам и аз 2 неща:
1. Колата ми има ли отделен горивен филтър или е само в резервоара.
2. Разлика м/у платинени и обикновени свещи само в пробега ли е, защото цената е 6лв обикновени и 17лв платинени

- samsung_bg
- потребител
- Мнения: 1992
- Регистриран: 24 сеп 2006, 13:51
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 FUN 1.4 16V 90PS Zetec-S FHA '96г
- Местоположение: Габрово
- Status: Извън линия
Re: Проблем с мощността Фиеста
Имаш отделен горивен филтър и той е до резервоара, вътре в него не знам да има филтър.resistor написа:Здрасти колеги,
Четох тази тема и за да не отварям нова тъй като са ми подобни въпросите да питам и аз 2 неща:
1. Колата ми има ли отделен горивен филтър или е само в резервоара.
2. Разлика м/у платинени и обикновени свещи само в пробега ли е, защото цената е 6лв обикновени и 17лв платинени
За свещите мисля, че основната разлика е в пробега.

- resistor
- потребител
- Мнения: 116
- Регистриран: 05 авг 2008, 11:52
- Модел на автомобила: 1997 Fiesta TECHNO 1.25 16V Zetec-S; 1998 Mazda 323F BA 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив/София
- Status: Извън линия
Re: Проблем с мощността Фиеста
Благодарско бате! Както винаги добър съвет от теб. И тая снимка на аватара - мно се смях 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта