ПРОБЛЕМ ПРИ ПАЛЕНЕ НА СТУДЕНО

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
nino217041
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 21 май 2006, 22:55
Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

ПРОБЛЕМ ПРИ ПАЛЕНЕ НА СТУДЕНО

Мнение от nino217041 » 16 юни 2006, 18:29

Здравейте, отскоро съм собственик на escort 1.6 16клапана 98г. и имам проблем при палене на колата когато е студена,пали веднага но веднага й падат оборотите и гасне.След като запаля и й давам малко газ/форсирам я/ около 3-4 минути да загрее,вече всичко е нормално:обороти 850 на празен ход,не гасне,прави този проблем само когато е студена.А също така като загрее при вкл. на голям консуматор и падат оборотите около 500 и а да загасне.Каква може да е причината?Дали тази кола има автоматичен смукач и от него ли е този проблем?Мерси предварително за отговорите.

Потребителски аватар
ivo9180
потребител
потребител
Мнения: 102
Регистриран: 01 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v zetec 95г
Местоположение: Пирдоп
Status: Извън линия

Мнение от ivo9180 » 16 юни 2006, 22:39

Доста е писано по въпроса Пробвай така-остави колата да поработи на малки обороти преди да я угасиш вечерта около 5 мин Другото е смяна на филтри.масло и т.н В краен случай-диагностика

nino217041
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 21 май 2006, 22:55
Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от nino217041 » 16 юни 2006, 22:42

Сменил съм въздушния филтър,масления,горивния ,масло .мерси ще пробвам и с това 5 мин да поработи и тогава да я изгася.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4337
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 16 юни 2006, 22:48

Според мен трябва да се почисти клапана за празния ход. Моя не успях обаче да го развия защото е на кофти място а и болтовете не помръдват.

nino217041
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 21 май 2006, 22:55
Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от nino217041 » 16 юни 2006, 23:09

а къде се намира клапана за празния ход?

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4337
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 17 юни 2006, 11:46

nino217041 написа:а къде се намира клапана за празния ход?
Като застанеш пред колата отляво на смукателните колектори. Едно малко цилиндрично с куплунг с 2 кабела май беше. Ако нямаш упътванията на Хайнес си ги изтегли от тук Там търсиш Idle Speed Control Valve

nino217041
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 21 май 2006, 22:55
Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от nino217041 » 17 юни 2006, 17:19

къде се намира
Последна промяна от nino217041 на 22 юни 2006, 20:59, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4337
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 17 юни 2006, 23:33

Ами моя двигател е малко по различен (поне смукателните колектори са ми други и затова ти писах да си изтеглиш упътванията и там да потърсиш. Иначе ето на моя къде се намира.
Прикачени файлове
IMG_3965.jpg

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 26 юни 2006, 12:57

Колега, от горепосочения от теб проблем излиза май, че не ти работи както трябва електронния смукач, но аз бих те посъветвал да не правиш самоинициативи, а да отидеш на диагностика, че тези инжекциои са много прецизни апарати и е по-вероятно да си усложниш живота и оскъпиш ремонта /а най-вероятно се нуждаеш само от малко калибриране или замяна на някой датчик/!

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 26 юни 2006, 13:55

Преди да почнеш да сменяш туй-онуй - прегледай тази тема http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... highlight=" onclick="window.open(this.href);return false;
проведи едно обучение на компа и пиши дали проблемите продължават....
Успех!

nino217041
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 21 май 2006, 22:55
Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от nino217041 » 26 юни 2006, 22:40

в работата днес гледахме в аутодата ,за автомобили след 97г.не става reset на компютъра като се изключи акумулатора. благодаря за съветите .мисля в сряда да отида на диагностика да видиме какъв е проблема.ще пиша какъв е резултата.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 27 юни 2006, 10:21

Важен е не самия ресет, а правилното обучение след него - демек настройваш си я, както ще я караш и си ок.
Доколкото си спомням беше - след включването на акумулатора оставяш 2-3 минути на празен ход, след това 1-2 мин на 2000(?) и след това 4-5 км каране в предпочитан от теб стил.....
Ако по време на първата част (празния ход) качиш и задържиш оборотите примерно на 1100 то след това празния ход винаги ще ти бъде на 1100 об.

petkoff_pl
потребител
потребител
Мнения: 1581
Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
Местоположение: Благоевград
Status: Извън линия

Мнение от petkoff_pl » 27 юни 2006, 10:41

kEFi написа:Важен е не самия ресет, а правилното обучение след него - демек настройваш си я, както ще я караш и си ок.
Доколкото си спомням беше - след включването на акумулатора оставяш 2-3 минути на празен ход, след това 1-2 мин на 2000(?) и след това 4-5 км каране в предпочитан от теб стил.....
Ако по време на първата част (празния ход) качиш и задържиш оборотите примерно на 1100 то след това празния ход винаги ще ти бъде на 1100 об.

KEFi можеш ли да поясниш обучение трябва ли да се извършва на моят двигател ( моноинжекциони до 92 г.) след сваляне на акумолатора. До сега никога не съм го правил ( вярно е повече карам на газ ) :oops:

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 27 юни 2006, 12:30

petkoff_pl написа:
KEFi можеш ли да поясниш обучение трябва ли да се извършва на моят двигател ( моноинжекциони до 92 г.) след сваляне на акумолатора. До сега никога не съм го правил ( вярно е повече карам на газ ) :oops:
Незнам!
Предполагам, че е възможно, ако запалването ти се управлява от EDIS модул....

nino217041
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 21 май 2006, 22:55
Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от nino217041 » 13 юли 2006, 21:05

колеги ходих на диагностика маисторите казват работи идеално ,нали докато отида до тях колата загряла.850 оборота на празен ход но като вкл.консуматор падат на 500 ,оказа се регулатора на празен ход ,/или както му казваме автоматичния смукач/ смениха го ,и сега на празен ход оборотите са около 1000,като се вкл.консуматор се вдигат за момент и се стабилизират пак около1000.като е студена се вдигат оборотите и не гасне ,но като е на празен ход оборотите са около 1000 това нормално ли е?

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4337
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DigiPro » 13 юли 2006, 21:12

nino217041 написа:...оказа се регулатора на празен ход ,/или както му казваме автоматичния смукач/ смениха го...
Колко пари струва това чудо? колко ти взеха за смяната? Че май и аз трябва да го сменям.

nino217041
потребител
потребител
Мнения: 132
Регистриран: 21 май 2006, 22:55
Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от nino217041 » 13 юли 2006, 21:33

виж сега сменя се лесно само два болта са, но при мен е на малко кофти место труден е достъпа.около100лв е регулатора и за диагностика 23лв. и тия некадърници "маисторите де" при закачането на двата кабела го обърнаха и цял следобед правиха дианостика защото пак беше същия проблем тия некадърници бяха разменили двата кабела които влизат в регулатора /тои е с универсален накрайник за различни букси/ та обърнаха буксата и всичко точно.абе некадърници завиване на винтче на кофти място.та успех в заменянето на регулатора.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта