ПРОБЛЕМ ПРИ ПАЛЕНЕ НА СТУДЕНО
-
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 21 май 2006, 22:55
- Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
ПРОБЛЕМ ПРИ ПАЛЕНЕ НА СТУДЕНО
Здравейте, отскоро съм собственик на escort 1.6 16клапана 98г. и имам проблем при палене на колата когато е студена,пали веднага но веднага й падат оборотите и гасне.След като запаля и й давам малко газ/форсирам я/ около 3-4 минути да загрее,вече всичко е нормално:обороти 850 на празен ход,не гасне,прави този проблем само когато е студена.А също така като загрее при вкл. на голям консуматор и падат оборотите около 500 и а да загасне.Каква може да е причината?Дали тази кола има автоматичен смукач и от него ли е този проблем?Мерси предварително за отговорите.
-
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 21 май 2006, 22:55
- Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 21 май 2006, 22:55
- Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Като застанеш пред колата отляво на смукателните колектори. Едно малко цилиндрично с куплунг с 2 кабела май беше. Ако нямаш упътванията на Хайнес си ги изтегли от тук Там търсиш Idle Speed Control Valvenino217041 написа:а къде се намира клапана за празния ход?
-
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 21 май 2006, 22:55
- Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Колега, от горепосочения от теб проблем излиза май, че не ти работи както трябва електронния смукач, но аз бих те посъветвал да не правиш самоинициативи, а да отидеш на диагностика, че тези инжекциои са много прецизни апарати и е по-вероятно да си усложниш живота и оскъпиш ремонта /а най-вероятно се нуждаеш само от малко калибриране или замяна на някой датчик/!
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Преди да почнеш да сменяш туй-онуй - прегледай тази тема http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... highlight=" onclick="window.open(this.href);return false;
проведи едно обучение на компа и пиши дали проблемите продължават....
Успех!
проведи едно обучение на компа и пиши дали проблемите продължават....
Успех!
-
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 21 май 2006, 22:55
- Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Важен е не самия ресет, а правилното обучение след него - демек настройваш си я, както ще я караш и си ок.
Доколкото си спомням беше - след включването на акумулатора оставяш 2-3 минути на празен ход, след това 1-2 мин на 2000(?) и след това 4-5 км каране в предпочитан от теб стил.....
Ако по време на първата част (празния ход) качиш и задържиш оборотите примерно на 1100 то след това празния ход винаги ще ти бъде на 1100 об.
Доколкото си спомням беше - след включването на акумулатора оставяш 2-3 минути на празен ход, след това 1-2 мин на 2000(?) и след това 4-5 км каране в предпочитан от теб стил.....
Ако по време на първата част (празния ход) качиш и задържиш оборотите примерно на 1100 то след това празния ход винаги ще ти бъде на 1100 об.
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
kEFi написа:Важен е не самия ресет, а правилното обучение след него - демек настройваш си я, както ще я караш и си ок.
Доколкото си спомням беше - след включването на акумулатора оставяш 2-3 минути на празен ход, след това 1-2 мин на 2000(?) и след това 4-5 км каране в предпочитан от теб стил.....
Ако по време на първата част (празния ход) качиш и задържиш оборотите примерно на 1100 то след това празния ход винаги ще ти бъде на 1100 об.
KEFi можеш ли да поясниш обучение трябва ли да се извършва на моят двигател ( моноинжекциони до 92 г.) след сваляне на акумолатора. До сега никога не съм го правил ( вярно е повече карам на газ )

- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Незнам!petkoff_pl написа:
KEFi можеш ли да поясниш обучение трябва ли да се извършва на моят двигател ( моноинжекциони до 92 г.) след сваляне на акумолатора. До сега никога не съм го правил ( вярно е повече карам на газ )
Предполагам, че е възможно, ако запалването ти се управлява от EDIS модул....
-
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 21 май 2006, 22:55
- Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
колеги ходих на диагностика маисторите казват работи идеално ,нали докато отида до тях колата загряла.850 оборота на празен ход но като вкл.консуматор падат на 500 ,оказа се регулатора на празен ход ,/или както му казваме автоматичния смукач/ смениха го ,и сега на празен ход оборотите са около 1000,като се вкл.консуматор се вдигат за момент и се стабилизират пак около1000.като е студена се вдигат оборотите и не гасне ,но като е на празен ход оборотите са около 1000 това нормално ли е?
-
- потребител
- Мнения: 132
- Регистриран: 21 май 2006, 22:55
- Модел на автомобила: ford escort 1.6 16v 1998 kombi s gas injection
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
виж сега сменя се лесно само два болта са, но при мен е на малко кофти место труден е достъпа.около100лв е регулатора и за диагностика 23лв. и тия некадърници "маисторите де" при закачането на двата кабела го обърнаха и цял следобед правиха дианостика защото пак беше същия проблем тия некадърници бяха разменили двата кабела които влизат в регулатора /тои е с универсален накрайник за различни букси/ та обърнаха буксата и всичко точно.абе некадърници завиване на винтче на кофти място.та успех в заменянето на регулатора.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 32 госта