Test drive weekend на новия Фокус.
- PavelMinchev
- потребител
- Мнения: 342
- Регистриран: 15 апр 2008, 10:04
- Модел на автомобила: Mondeo 2.2TDCI 175 hp Titanium S
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Test drive weekend на новия Фокус.
Аз писах най-много за 1.6 182 защото бях силно впечатлен,но иначе карах всичките 9-10 автомобила с различни нива и различни двигатели.Освен това имаше C-max И Grand C-mac ,който много ме впечатли със системата за самостоятелно паркиране.иво г. иванов написа: Споменах в началото на темата, че се радвам на възможността на колегата от Сливен, но реално той би трябвало да покара поне седем от участвалите автомобили, а в година на юбилей за представителя на Форд в България нещата би трябвало да изглеждат доста по-различно не само за работещите в сферата. Вижте какво прави Пежо от няколко години за собствениците
на марката си.
Мото Пфое се бяха постарали ,защото от конкуренцията имахме на разположение:Новата Астра,Новия Меган,Голф 6,Пежо 308 ,Тойота Аурис ,а от конкуренцията на C-max , Тойота Версо и Ситроен гранд Пикасо.
Определено мисля ,че Мото Пфое ще направят много качествено представяне за клиентите си на новите модели, защото те ще бъдат водещи за развитието на марката.


- Alexi
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 18 май 2008, 22:50
- Модел на автомобила: '06 Mondeo 2.2 TDCI Ghia ,'08 Transit Connect 1.8 TDCI
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Test drive weekend на новия Фокус.
нормално е ,все пак ново моделче прави впечатление .. само че аз бих си вземал 318д типтроник ,4000 лв по скъпо е ... тия фокуси нямат продаване Мк2 за 25к Мк3 понеже е нов модел я да му сложим една цена 45к пък квото стане .. смешници са
- nikky
- потребител
- Мнения: 313
- Регистриран: 20 фев 2010, 20:01
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Zetec '08
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Test drive weekend на новия Фокус.
Новият Фокус е чук, много радва окото! Сегментът е голяма резачка - все пак там са Корола (беше, Аурисът малко поусра имиджа на Корола) и Голф, както и Астра, и 308. Малко е пренаселено, но Фокус ще успее.
Това да сравняваш БМВ с ФОРД е пълен смях. БМВ-то е мноооого по-скъпо, в ДРУГ КЛАС и цените на частите и сервиз са съвсем различни.Alexi написа:само че аз бих си вземал 318д типтроник ,4000 лв по скъпо е
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Test drive weekend на новия Фокус.
С BMW-тата винаги трябва да имаш едно на ум! Чак когато платиш колата можеш да кажеш за колко си я взел! Тези разлики от 4 000 лв. са само на приказки, защото като почнат да те омайват за една или друга екстра и цената набъбва с 10-12 бона.Alexi написа:нормално е ,все пак ново моделче прави впечатление .. само че аз бих си вземал 318д типтроник ,4000 лв по скъпо е ... тия фокуси нямат продаване Мк2 за 25к Мк3 понеже е нов модел я да му сложим една цена 45к пък квото стане .. смешници са
Само лееееко да го докарам до това, което ползвам в момента срещу 38 бона - 318d излезе 69 046 лв. В конфигуратора има мноого изкушения, които практически ти излизат през носа. Мощността на двигателя и при мен е 143 к.с. Ако поискам да го направя по мой вкус, т.е. да има поне връзка на аудио системата с GSM-ма цената достига 80 бона.
С други думи, когато си купиш такава кола ни кажи колко са те одрали! Практически, ако не знаеш какво точно искаш и попаднеш в ръцете на дилъра си загубен или разорен, както ти хареса!
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Test drive weekend на новия Фокус.
Не знам чук ли е, гек ли е, ама с
Дори БМВ-то на резервни части имат с до 1/2 по-ниска цена от форд. Не успорвам началната инвестиция - там има по-различни суми. А ето ги и тях:
318д седан - 60к
318и седан - 56к
Като търсих евридейка и си бях навил, че ще е нова - решението ми след МНОГО, повярвай МНОГО търсене и смятане беше Мазда. Никаква конкуренция с Форд нямат - нито на части, нито на сервиз, нито на обслужване, сервиз, гаранция и "допълнителни социални придобивки". Или иначе казано, в последно време Форд се осират. Можеш да погледнеш на какви цени са им най-големите дизелови моторчета на 3ката и 6цата, говоря само за най-високите оборудвания - кожи, LED-ове по таблото, биксенони, камери, сензори... Та ако върви така - нов Форд е смешно ако някой си купи
Николов, то и на пазаря за домате да попаднеш и да не знаеш какво правиш там ще си тръгнеш разорен от джепчиите
не съм особено съгласен. Форд стана прекалено скъпа марка. Мини през Камор и им виж цените, после мини през МП - поне са в една посока и 2теnikky написа:цените на частите и сервиз са съвсем различни.

318д седан - 60к
318и седан - 56к
Като търсих евридейка и си бях навил, че ще е нова - решението ми след МНОГО, повярвай МНОГО търсене и смятане беше Мазда. Никаква конкуренция с Форд нямат - нито на части, нито на сервиз, нито на обслужване, сервиз, гаранция и "допълнителни социални придобивки". Или иначе казано, в последно време Форд се осират. Можеш да погледнеш на какви цени са им най-големите дизелови моторчета на 3ката и 6цата, говоря само за най-високите оборудвания - кожи, LED-ове по таблото, биксенони, камери, сензори... Та ако върви така - нов Форд е смешно ако някой си купи

Николов, то и на пазаря за домате да попаднеш и да не знаеш какво правиш там ще си тръгнеш разорен от джепчиите

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Test drive weekend на новия Фокус.
Бе то си е така, но да сравняваш върхов модел на Форд Фокус (титаниум) от 45 000 с базов модел 318 си е заяждане, от където и да го погледнеш.
Ако искаш Автоматична скоростна кутия, както е писал колегата - 4 319 лв.
Искаш цвят - сребрист металик - 1 657 лв.
Радио с МР3 - 414 лв., а ако искаш Bluetooth 1 736 лв.
Ако искаш да си вклучиш USB флешката с твоя музика ще трябва да се бръкнеш 592 лв. (на мен почти толкова ми струва избора на цвят - сребрист металик)
Ми то разликата само от това мина 12 бона.
За сервиза няма какво да се притесняваме! До 5-тата година няма какво да се развали, освен ако не я ползваш душманската тая кола.
Ако искаш Автоматична скоростна кутия, както е писал колегата - 4 319 лв.
Искаш цвят - сребрист металик - 1 657 лв.
Радио с МР3 - 414 лв., а ако искаш Bluetooth 1 736 лв.
Ако искаш да си вклучиш USB флешката с твоя музика ще трябва да се бръкнеш 592 лв. (на мен почти толкова ми струва избора на цвят - сребрист металик)
Ми то разликата само от това мина 12 бона.
За сервиза няма какво да се притесняваме! До 5-тата година няма какво да се развали, освен ако не я ползваш душманската тая кола.
Последна промяна от nikolovvd на 26 май 2011, 16:57, променено общо 1 път.
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Test drive weekend на новия Фокус.
Всъщност върховия базов (демек без допълнителни работи) е близо 52к. По ценовата листа с двигател около 140 коня дизел не можах да намеря за по-малко от 51к. Така че излиза, че ако искам да си купя Форд Фокус около 140 коня трябва да дам 51-52 хил. лв. Ако искам да си купя БМВ 318 около 140 коня трябва да дам 60-61 хил. лв. Затова и казах, че в началната инвестиция наистина има разлика от 8-9 хил. лв, но после в частите не е прав колегата по-горе.
Между другото, точно заради началните инвестиции не карам 530Д със 7-степенна скоростна кутия
Между другото, точно заради началните инвестиции не карам 530Д със 7-степенна скоростна кутия

- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Test drive weekend на новия Фокус.
Ако нямаш транспортна фирма и да зареждаш собствена ведомствена бензиностанция директно от Лукойл, просто забрави за дизел. С тази нафта по бензиностанциите на всеки 5 години имаш гарантирана смяна на дюзи. Дори да зареждаш от веригите пак няма гаранция, че няма да попаднеш на калпава нафта и да хвърлиш 8-10 бона за ремонт.
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Test drive weekend на новия Фокус.
Другата ми кола е също 2.2 дизел, комън рейл със 136 кончета и се движи от 2003-та насам. Ремонтите, които са й правени за тези 8 години са: смяна ангренажни ремъци и ролки, смяна демпферна шайба на коляновия вал, смяна едни маркучета по хидравликата, 2 пъти изправяне на джанти, смяна на ксеноновите крушки, че едната изгоря и сигурно 10 пъти смяна на крушките отзад на стоповете (тъпанарска работа, може би е щото е автоматик и светкат повече) Това е
Явно деду Господ ме обича 
В изброеното по-горе не слагам масло за двигателя и за автоматика + няколко комплекта гуми, които е изтъркаляла колицата
Просто нямах толкова пари тоя път да си взема нова същата (при нея вече наистина има значима разлика в оборудванията - дори в окачването) и щеше да има е*ем ти фордовете 


В изброеното по-горе не слагам масло за двигателя и за автоматика + няколко комплекта гуми, които е изтъркаляла колицата


- PcMan
- потребител
- Мнения: 1155
- Регистриран: 29 яну 2009, 19:00
- Модел на автомобила: Ford Focus '01 1.8TDdi 90hp pre-face ниво Zetec
Ford Sierra '90 1.6i CVH 80hp последен face ниво CLX - Местоположение: Ловеч
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Test drive weekend на новия Фокус.
Това с цените е само в България, тук и масло 5л 5w30 в мп е 100лв. Богаташи сме, в Англия е 35лв пак 5л и то за краен потребител, представете си на колко сек упува всъщност, и на колко в големи количества като за МП. хиляди проценти надценка - тук е силата на Б-я. В полша храната е по-евтина и по-качествена. Пак повтарям - по-евтина, обърнато по курса при това. 40ст/литър мляко се продава 20лв/кг кашкавала (=8л мляко + още 2 много евтини неща).
Много неща са смях в новите автомобили в България. Орязани, скъпи, с екстри usb флаш 600лв - извинявай!
Т.е. проблема не е цялата компания Форд, а отношението й към малките пазари на нови коли. Но това е при всички, очевидно при цените на частите е по-зле при форд.. Може би Форд му е през ** за България, и фото мое се пада нещо като едностранен вносител, поръчва си коли, продава ги.. В англия е така, но там от многото дилъри на Форд можеш да удариш 30% отстъпка от вече най-евтините цени в Европа на някой titanium X на склад.. А там titanium X е титаниум Х, не само надпис отзад, останалото орязано, като в Б-я.
Много неща са смях в новите автомобили в България. Орязани, скъпи, с екстри usb флаш 600лв - извинявай!
Т.е. проблема не е цялата компания Форд, а отношението й към малките пазари на нови коли. Но това е при всички, очевидно при цените на частите е по-зле при форд.. Може би Форд му е през ** за България, и фото мое се пада нещо като едностранен вносител, поръчва си коли, продава ги.. В англия е така, но там от многото дилъри на Форд можеш да удариш 30% отстъпка от вече най-евтините цени в Европа на някой titanium X на склад.. А там titanium X е титаниум Х, не само надпис отзад, останалото орязано, като в Б-я.
Последна промяна от PcMan на 26 май 2011, 17:36, променено общо 1 път.
- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Test drive weekend на новия Фокус.
Ааа, не си прав
там е 40 лева (по 8лв/литър)

Съмнява ме да е Форд причината, по-скоро Мото Пфое са лакоми гъзове. С всички "лидери на пазара" е така. Е като си търсех лаптоп преди време - цена в Стемо 9500 лева. Разрових се на другите места - 6800. Поръчах го от щатите и дойде за 4500, даже в тая цена влиза и митото, което тогава го платих като първия тъпанар, още ме е яд, че не бяха ме запознали с подвижния офис
Същото в момента е с ксеноновите крушки/комплекти в България. Едните ти обявават цена от 550 лева, аз ги давам за 310
Ония нямат гаранция, аз давам. Просто "лаком гъз" е най-точно казаното, искат да направят пачка за 2 месеца. Примери има колкото щеш още...




Съмнява ме да е Форд причината, по-скоро Мото Пфое са лакоми гъзове. С всички "лидери на пазара" е така. Е като си търсех лаптоп преди време - цена в Стемо 9500 лева. Разрових се на другите места - 6800. Поръчах го от щатите и дойде за 4500, даже в тая цена влиза и митото, което тогава го платих като първия тъпанар, още ме е яд, че не бяха ме запознали с подвижния офис

Същото в момента е с ксеноновите крушки/комплекти в България. Едните ти обявават цена от 550 лева, аз ги давам за 310

- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Test drive weekend на новия Фокус.
Тука не си прав.Официалния сервиз навсякъде в Европа продава консумативите по-скъпо.Същата 5л. туба в официален сервиз например в Словакия струва 60 EUR.Не казвам,че така трябва да бъде,но не е само при нас.PcMan написа:Това с цените е само в България, тук и масло 5л 5w30 в мп е 100лв.
Прав си,че много неща са за смях,но това определено не са екстрите.Стига с това "орязани".Вярно е че са скъпи,но повярвай ми не са по-скъпи,или по-малко отколкото са в която и да е друга европейска държава.И няма такова нещо като отношение на Форд към малки или големи пазари.Има отношение на Форд изобщо към потребителя,без значение от какъв пазар идва той.Но това вече е за друга тема.PcMan написа:Много неща са смях в новите автомобили в България. Орязани, скъпи, с екстри usb флаш 600лв - извинявай!
Т.е. проблема не е цялата компания Форд, а отношението й към малките пазари на нови коли.
Фото мое,може и да си поръчва автомобили за склад,но кой каза,че те не отговарят на определеното ниво на оборудване?Ако са с ниво Тренд,със сигурност са същия Тренд,продаван и в Германия.Освен това никой не те кара да купуваш от наличните автомобили.Ако искаш поръчай си каквото искаш и ще го получиш(стига от Форд да са решили,че можеш да си го поръчаш,разбира се)Трябва да ти кажа,че донякъде сме облагоделствани с това ,че МП има общо с HUGO PFOHE и достъпът до опциите,които могат да се поръчват е същият като в Германия.Повярвай ми,че дори в Англия,като специфичен пазар е невъзможно да се поръчат някои опции,които могат да се поръчат от тук.PcMan написа:фото мое се пада нещо като едностранен вносител, поръчва си коли, продава ги..
И там и тук Titanium X си е един и същ.Нищо не е орязано.Вземи разгледай някой каталог и ще разбереш,че съм прав.PcMan написа:А там titanium X е титаниум Х, не само надпис отзад, останалото орязано, като в Б-я.
- amplified
- потребител
- Мнения: 465
- Регистриран: 16 фев 2008, 02:29
- Модел на автомобила: 2008 Mondeo MkIV Duratec 2.0 145bhp Тitanium X
- Местоположение: Бургас-София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Test drive weekend на новия Фокус.
А, орязано си е - аз нямах значка на задния капак



- Pyrhel
- потребител
- Мнения: 1559
- Регистриран: 12 авг 2010, 20:51
- Модел на автомобила: няколко други марки +
Mondeo Titanium X 2.2 TDCi - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Test drive weekend на новия Фокус.
Какво не може да се поръча в Англия? Ляв волан?synthez 3D написа:Повярвай ми,че дори в Англия,като специфичен пазар е невъзможно да се поръчат някои опции,които могат да се поръчат от тук.
И ние имаме и-нет, и ние гледаме каталози. Ако беше наистина прав, то тази тема нямаше да съществува "ESP при новата Фиеста" щото ESP-то в изброените страни от теб е задължително. Също така аз нямаше да се чудя какви кори да слагам под двигателя, щото и те вървят сток.synthez 3D написа:И там и тук Titanium X си е един и същ.Нищо не е орязано.Вземи разгледай някой каталог и ще разбереш,че съм прав.PcMan написа:А там titanium X е титаниум Х, не само надпис отзад, останалото орязано, като в Б-я.
То оставаше и Тренд-а наще да са го насрали... Тука говорим за малко по-високо оборудване с X-чета отзад

А по повод тубите с масло - начи и там са се ненаяли. Вярно е, че трябва да се плащат заплати, лицензи, такси, но цените за крайния клиент у нас са "леко" преувеличени. Сякаш ръководството на МП не е ходило на училище/не е чело книжки и не е чувало за свиване на разходите или просто са... Лакоми гъзове?
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1748
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: Test drive weekend на новия Фокус.
Аз преди да кажа нещо, го проверявам,за разлика от много хора на този форум.В извадката от трите каталога на C-MAX ясно се вижда,че в Англия основните нива на оборудване са само две-Зетек и Титаниум.В България и Германия са 3- Амбиенте,Тренд и Титаниум(не че Амбиентето е голяма далавера,но каталозите ни са еднакви).Основното нещо което не може да се поръчва в UK е светлия салон.В Германия и България,може.Като гледам май и външните цветове са по-малко.Специалният цвят Limelight не се предлага в момента никъде в Европа,защото липсват компоненти за производството на боята,заради проблеми с една от фабриките в Япония.В последния BG каталог(от преди седмица) вече го няма,както се вижда на снимките.Така че ако махнем и него,цветовете в UK стават още по-малко.Не че нашите са много де(само сиви и нито един като хората
)



Лошо няма да имаш интернет,но човек не може да прочете всичко.
Не знам защо при Фиеста няма ESP,но при Фокус и C-MAX има и в най ниското ниво.Ще погледна как е в Германия,но не очаквам да е по-различно.
Не мислете,че хваля МП или Форд.Просто искам твърденията, които се пишат, да са верни.В момента има доста "сбъркани" неща при предлагането на новите автомобили на Форд.Някои от тях са заслуга на МП,други на FOMOCO,но това е дълга тема и не е за тук.

Лошо няма да имаш интернет,но човек не може да прочете всичко.
Не знам защо при Фиеста няма ESP,но при Фокус и C-MAX има и в най ниското ниво.Ще погледна как е в Германия,но не очаквам да е по-различно.
Не мислете,че хваля МП или Форд.Просто искам твърденията, които се пишат, да са верни.В момента има доста "сбъркани" неща при предлагането на новите автомобили на Форд.Някои от тях са заслуга на МП,други на FOMOCO,но това е дълга тема и не е за тук.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
Re: Test drive weekend на новия Фокус.
Още от 2007 година се дъвче този въпрос за серийно монтиране на ESP на автомобили до 4 тона. Не знам какво са решили в Европа, но за САЩ става дадължително от 2012 година. Като се вземе под внимание, че Форд решиха да се произвеждат едни и същи модели за Европа и САЩ, то много е вероятно да има някакво производство без серийно инсталиране на тази система. В Дания дори се говореше за данъчни облекчения на тези, които си поръчат допълнителната "екстра" ЕSP.
Понеже Форд се води (поне за мен де
) производител от САЩ, то от 2012 година от Фиестата до 3.5 тоният Транзит трябва да са задължително със стабилизираща система.
Очаква се тази система да намали с 100 000 инцидентите в Европа.
Понеже Форд се води (поне за мен де

Очаква се тази система да намали с 100 000 инцидентите в Европа.
- nikky
- потребител
- Мнения: 313
- Регистриран: 20 фев 2010, 20:01
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Zetec '08
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Test drive weekend на новия Фокус.
Имаше една допълнителна аудио система Сони за Фиеста, която първо излезна като опция за Германия и България, а чак след това за Англия. Следя английски форум изключително и само за Фиеста, и там потриваха ръце кога ли ще дойде при тях...
Ако си правиш бавареца в оторизиран сервиз на БМВ, е тогава ще ти се завие свят. Провери колко струва смяна на масло и консумативи в КАМОР за двойка дизел, дори да не е автоматик и после провери цените за ФОРД МП за сходен двигател. Крушката си има опашка - ако бяха толкова хубави и евтини, най-продаваните марки нямаше да бъдат Тойоти, Фордове и т.н.
БМВ конфигуратор и реална цена на нова бавария са съвсем различни неща.Pyrhel написа:Затова и казах, че в началната инвестиция наистина има разлика от 8-9 хил. лв, но после в частите не е прав колегата по-горе.
Ако си правиш бавареца в оторизиран сервиз на БМВ, е тогава ще ти се завие свят. Провери колко струва смяна на масло и консумативи в КАМОР за двойка дизел, дори да не е автоматик и после провери цените за ФОРД МП за сходен двигател. Крушката си има опашка - ако бяха толкова хубави и евтини, най-продаваните марки нямаше да бъдат Тойоти, Фордове и т.н.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта