проблем с паленето ,mondeo 1.8TD
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 12 фев 2012, 21:46
- Модел на автомобила: mondeo 1.8TD 94г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето ,mondeo 1.8TD
проблема е частично решен ,маркуча за обратното гориво е без такова сутрин,не можах да разбера от къде е проблема,ще се ходи на майстор
,с малките подобрения пали от 2рия път,но не е както трябва 


- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2043
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето ,mondeo 1.8TD
Ако навсякъде отпред си запушил дупките и там няма въздух сутринта и ако помпата от никъде не се "напикава", остава само едно място на самата помпа, което работи с понижено налягане - не се напикава и смуче въздух. Това е О-пръстенът на клапана за регулиране на налягането в корпуса на помпата. При спрян двигател, тежестта на горивото в тръбата към резервоара (a.k.a. "обратната нафта") засмуква въздух през него, като изпразва частично помпата. Сменя се, без да се сваля помпата, но центровката после изисква или знания или умения - да знаеш какво правиш (и съответно да следиш работата на двигателя) или много внимателно да броиш колко оборота развиваш, за да върнеш клапана на същото място. Абе, я по-добре закарай колата на майстор, че то и необходимите инструменти може да нямаш, пък и О-пръстенът е малко нестандартенpaspartu написа:проблема е частично решен ,маркуча за обратното гориво е без такова сутрин,не можах да разбера от къде е проблема,ще се ходи на майстор,с малките подобрения пали от 2рия път,но не е както трябва

-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 12 фев 2012, 21:46
- Модел на автомобила: mondeo 1.8TD 94г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето ,mondeo 1.8TD
Благодаря за информацията колега.Яд ме е само ,че твърде скоро помпата беше на ремонт в сервиза на Продан (Варна,кв.Виница) и ако се окаже ,че е това ще се вбеся яко,накараха ме да им платя за комплекта гарнитури по помпата една сума която беше с 50% повече отколкото в магазина и не можело да им нося аз части,''само с оригинални части работим'' казаха,викам айде няма да се циганя,поне да я направят както трябва си мислех,а като му казах ,че имам проблем даже не пожела да отворя капака,каза свали я и я донеси пак,е как да муя занеса
то мога да му я нося още 10 пъти и пак да не стане.Не ме е яд за парите ,а че от сума ти и време се мъча,вече се пропих с нафта отвсякъде
,ще пробвам в Мотор-Консулт както посъветва друг колега,чакало се повече,но си струвало.!!?Като стане 100% ясно какво е ще пиша дали чесно или нечесно съм се ядосвал на сервиза в който правиха помпата. 



-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето ,mondeo 1.8TD
Все сервизи, дали единия или другия винаги може да се случи да не се стараят.
По отношение на компектите - в Косер има комплекти на Делфи (доставчика им), по 80 лв. Дугото място е сервиз Авел в Пловдив, те са някакви представители на Делфи също. Дали са ти сложили обикновен комплект или са си купили гумички за 20 лв от железариите? И това работи, но ако си наясно с материалите за О пръстени и продавачите им в Бг. А и никъде няма уплътнението, за което писах по-горе - на капачката на пластинчатата помпа. То се намира за още едни 20 лв.
Питай този Продан откъде се вземат оригинални части, да видим какво ще каже.
По отношение на компектите - в Косер има комплекти на Делфи (доставчика им), по 80 лв. Дугото място е сервиз Авел в Пловдив, те са някакви представители на Делфи също. Дали са ти сложили обикновен комплект или са си купили гумички за 20 лв от железариите? И това работи, но ако си наясно с материалите за О пръстени и продавачите им в Бг. А и никъде няма уплътнението, за което писах по-горе - на капачката на пластинчатата помпа. То се намира за още едни 20 лв.
Питай този Продан откъде се вземат оригинални части, да видим какво ще каже.
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 12 фев 2012, 21:46
- Модел на автомобила: mondeo 1.8TD 94г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето ,mondeo 1.8TD
Колеги проблема мисля ,че е решен....неправилно съм обвинил сервиза на Продан,проблема се оказа доста ''смотан'',бях сменил маркучетата на дюзите за излишното,но явно малките щуцери там не уплътняват добре или самите дюзи(за тях не си личи)както и да е,по тях върви значително количество въздух,реших си проблема с един тройник(на излишното),който го сложих на около 15 см по високо от изхода на помпата и там включих излишното на дюзите,а оригиналното включване го затапих,така до този тройник винаги имам гориво,след него нямам ,но това не ме бърка,защото запали от раз тази сутрин(от вчера на обед не съм я палил)Благодаря на всички които искаха да ми помогнат.И се надявам да работи(вече е побългарен моя форд
)) )

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето ,mondeo 1.8TD
Маркучетата са позволявали на горивото да се смъкне назад по захранващия тръбопровод, така ли излиза? Но ако имаш помпичка на филтърното тяло, там имаш и клапан който не позволява горното да стане. Все пак нещо има и помпата ти смуче отнякъде, ти си решил въпроса по различен начин.
Аз сам си правя помпата и не смуче въздух.
Аз сам си правя помпата и не смуче въздух.
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 12 фев 2012, 21:46
- Модел на автомобила: mondeo 1.8TD 94г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето ,mondeo 1.8TD
Не можах да си обясня точно как може да е от това ,но като изкарах маркучето на излишното и затапих на щуцерчето(оригинално където влиза) въздуха спря да минава по маркуча за излишното гориво от помпата,и реших,че като го отведа в по горна точка няма да има проблем,но още не мога да си обясня защо помпата е оставала без гориво тъй като разклоненията(които са 3) на изхода на помпата са извън нея,или този въздух е успявал със себе си да увлича и част от горивото ли ,,не знам ,за сега работи фордето,дано няма повече ядове.А доколко е важен клапана(болт,със съчма и пружинка) на изхода на помпата не знам също,защото си направих обикновен щуцер с дупка вместо него в един от експериментите навих го ,надянах му прозрачен маркуч за обратното и запалих,като изгасих горивото не мърдаше(значи) не е от помпата,но защо е клапан там,като може и да не е ,не знам.
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 12 фев 2012, 21:46
- Модел на автомобила: mondeo 1.8TD 94г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето ,mondeo 1.8TD
хм,тая сутрин пак имаше малко въздух от 3тия път запали,смених и тоя клапан за който говорих ,да видим дали прибързано съм оневинил майсторите на помпата
)

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето ,mondeo 1.8TD
Не вярвам да са ти наслагали оригиналния комплект уплътнения за 80 лв без да се изкушат да те излъжат. Трябва да се хвана и да напиша размерите и материала на всички гумички, че поне да можеш да си купиш сам каквото ти потрябва.
-
- потребител
- Мнения: 23
- Регистриран: 12 фев 2012, 21:46
- Модел на автомобила: mondeo 1.8TD 94г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето ,mondeo 1.8TD
Не знам и аз, за 82лв ми казаха ,че са материалите,и 80 труд 

-
- потребител
- Мнения: 2
- Регистриран: 18 авг 2012, 17:41
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8TD
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето ,mondeo 1.8TD
колега,проблема имаш ли го още?Ако не,качи снимка как точно си направил маркученцата за излишното гориво.Че аз сега съм в страшно приключение с Фордаpaspartu написа:Колеги проблема мисля ,че е решен....неправилно съм обвинил сервиза на Продан,проблема се оказа доста ''смотан'',бях сменил маркучетата на дюзите за излишното,но явно малките щуцери там не уплътняват добре или самите дюзи(за тях не си личи)както и да е,по тях върви значително количество въздух,реших си проблема с един тройник(на излишното),който го сложих на около 15 см по високо от изхода на помпата и там включих излишното на дюзите,а оригиналното включване го затапих,така до този тройник винаги имам гориво,след него нямам ,но това не ме бърка,защото запали от раз тази сутрин(от вчера на обед не съм я палил)Благодаря на всички които искаха да ми помогнат.И се надявам да работи(вече е побългарен моя форд)) )

-
- потребител
- Мнения: 74
- Регистриран: 15 фев 2011, 18:28
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8TD комби`99г.
- Местоположение: Свищов
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето ,mondeo 1.8TD
Махал съм гумената тапичка на 4-та дюза(при работещ двигател) ,като се надявах от там да излиза нафта ,ама не.От там засмуква въздух и го вкарва в тръбичката за обратно гориво.След изключване на мотора всичко отива в резервоара.Така ,че огледай внимателно маркучетата и тапичката на дюзите.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 14 окт 2015, 15:09
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето ,mondeo 1.8TD
Проблема с паленето е от инжектора на филтъра, поне в моя случай. Напомпете инжектора, ако не се втвърди значи не работи.
За 83 лв. ми го смениха нова стойка за филтър + инжектора. Сега вече всичко е супер. Недейте да търсите причина в клапани, помпата дюзи
подгревни свещи и др. Първо проверете това.
За 83 лв. ми го смениха нова стойка за филтър + инжектора. Сега вече всичко е супер. Недейте да търсите причина в клапани, помпата дюзи
подгревни свещи и др. Първо проверете това.
-
- потребител
- Мнения: 163
- Регистриран: 31 окт 2014, 11:26
- Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDDI, 90 HP, Комби, 2000 год.
- Местоположение: Врачанско
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето ,mondeo 1.8TD
Колега, той човека може вече тая кола да я е продал за тия 3 и кусур години оттогава досега...Alexander4 написа:Проблема с паленето е от инжектора на филтъра, поне в моя случай. Напомпете инжектора, ако не се втвърди значи не работи.
За 83 лв. ми го смениха нова стойка за филтър + инжектора. Сега вече всичко е супер. Недейте да търсите причина в клапани, помпата дюзи
подгревни свещи и др. Първо проверете това.
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 14 окт 2015, 15:09
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: проблем с паленето ,mondeo 1.8TD
Колега, аз не пиша само за него, а и за други с такъв проблем.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта