голям проблем
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 27 авг 2006, 21:28
- Модел на автомобила: orion1,6Dghia 89г., ескорт 1,8D 96г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
голям проблем
господа, колата е форд орион 1,6 дизел 89г. по време на каране изведнъж започна да придърпва и гасне. смених филтъра- продължи. някой ми каза да сваля маркуча, който влиза във филтъра и да го продухам при отворен резервоар, в слчай че има боклуче, не помогна. Свалях и чистих резервоара, прегледах на канал сантиметър по сантиметър магостралата на горивото за евентуални течове или пробиви, откъдето да влиза въздух, но нищо не открих. колата пали, но след 40-50 секунди губи мощност и гасне сякаш има въздух.
МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ
МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ
-
- потребител
- Мнения: 622
- Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
- Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
- Местоположение: Козлодуй
- Status: Извън линия
Напълни филтъра с нафта и го остави да се закисне. На помпата между тръбичките които отиват към дюзите има болт за глух ключ 10. Отвий го и повърти на стартер докато излезе чиста нафта от там. Откачи обратния маркуч и виж връща ли нещо. Докладвай за резултатите.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй
Ремонт на дизелова горивна апаратура.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: голям проблем
счупило се е нещо. за смучене на въздух проверката е да си сложиш два метра прозрачен маркуч на изхода на помпата, за излишното гориво, и да гледаш колко мехури има там. ако са единични, през секунда или повече, не са те причината - не трябва да ги има, но няма да причинят загасване на двигателя. такъв дълъг маркуч може да се гледа и докато караш.
а не ти ли пуши бяло, когато вземе да придърпва и реши да гасне? това може да е от разместване на центровката. в такъв случай би вървяла докато действа системата за предварение за студен двигател, тя работи точно толкова - 45 - 90 сек.
а не ти ли пуши бяло, когато вземе да придърпва и реши да гасне? това може да е от разместване на центровката. в такъв случай би вървяла докато действа системата за предварение за студен двигател, тя работи точно толкова - 45 - 90 сек.
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 27 авг 2006, 21:28
- Модел на автомобила: orion1,6Dghia 89г., ескорт 1,8D 96г.
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
белият пушък го има точно когато вземе да губи мощност преди да изгасне. иначе при форсиране е черен.
иначе за помпата - два дена я мъчих да обезвъздушавам и то точно от дюзите, така че мисля че вече се е завъртяла нафтата там.
за прозрачния маркуч как не се сетих, ще пробвам тия дни, но все повече си мисля, че проблемът не е от въздух. ако се е изместила центровка как да разбера и това не сава ли само в големите студове?
иначе за помпата - два дена я мъчих да обезвъздушавам и то точно от дюзите, така че мисля че вече се е завъртяла нафтата там.
за прозрачния маркуч как не се сетих, ще пробвам тия дни, но все повече си мисля, че проблемът не е от въздух. ако се е изместила центровка как да разбера и това не сава ли само в големите студове?
- kurshuma
- потребител
- Мнения: 240
- Регистриран: 18 авг 2005, 20:16
- Модел на автомобила: Escort 1.8D 98 Endura de
- Местоположение: София жк. "Гоце Делчев"
- Контакти:
- Status: Извън линия
Вземи е разходи до някоя бензиностанция и купи една добавка ЛИК и Моли за дизелово гориво тя е една от най ефикасните добавки определено ще има ефект
Това го казвам защото от личен опит знам че нафтата в нафтекс от където почти всички бензиностанции зареждад последните 3 седмици е много гадна сменихме филтрите на всички влекачи и леки коли на фирмата дай боже до помпата да не е стигнала вода че тогава лошо

Това го казвам защото от личен опит знам че нафтата в нафтекс от където почти всички бензиностанции зареждад последните 3 седмици е много гадна сменихме филтрите на всички влекачи и леки коли на фирмата дай боже до помпата да не е стигнала вода че тогава лошо

Купи си Форд и бъди щаслив
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
На комшията май му се случи нещо такова в Неделя вечерта.
Зет му, който е автомонтьор, ми обясни за някакъв клапан, който след износване на гумичката не искал да отваря и като го бутнеш се оправяло, но е за смяна.
Понеже обяснението е толкова мъгливо, че и на мен не ми е ясно довечера ще питам пак. Дано го запомня, а и ако може да го видя и снимам ще е най-добре.
Зет му, който е автомонтьор, ми обясни за някакъв клапан, който след износване на гумичката не искал да отваря и като го бутнеш се оправяло, но е за смяна.
Понеже обяснението е толкова мъгливо, че и на мен не ми е ясно довечера ще питам пак. Дано го запомня, а и ако може да го видя и снимам ще е най-добре.
- krus
- потребител
- Мнения: 68
- Регистриран: 31 авг 2005, 13:25
- Модел на автомобила: Ford Focus Turnier 1.6 16V 2005
- Местоположение: Берлин, Германия
- Контакти:
- Status: Извън линия
Имах същия проблем с моето Мони. Първо палеше трудно, после палеше за около минута и угасваше, а накрая - умря съвсем.
Оказа се, че гумените уплътнения, както на електроклапана, така и вътре в помпата са заминали (разядени от лоша нафта - каза майсторът). Ако бях отишъл навреме на сервиз можеше да ми се размине само със смяна на електроклапана, ама.....
Така, че моят съвет е: Намери си добър майстор и стискай палци да е прецакан само електроклапана, защото ремонтът на помпата излиза солено.
Оказа се, че гумените уплътнения, както на електроклапана, така и вътре в помпата са заминали (разядени от лоша нафта - каза майсторът). Ако бях отишъл навреме на сервиз можеше да ми се размине само със смяна на електроклапана, ама.....
Така, че моят съвет е: Намери си добър майстор и стискай палци да е прецакан само електроклапана, защото ремонтът на помпата излиза солено.
Животът на Земята е доста скъп, но включва безплатна обиколка около Слънцето всяка година.
- Gate
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 25 авг 2006, 19:58
- Модел на автомобила: MONDEO MK 1 - 2.0GHIA ; 1.8 16v;
SierraXR4 2.0I; - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Пробва ли с опита с двата маркуча ,ако си щом си сигурен за нафтопровода премини към следващ варянт(разглобявяне на помпа),ако ли не премини към дюзи, и т.н. докато не решиш проблема. По принцип белият пушек е признак ,че не доизгаря нафтата ,щом е черен значи е масло(но при форсиране е нормално)! Това от моя скромен опит!
Успех!

Успех!

-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
трябвало е да сложиш прозрачен маркуч на изхода на помпата... и тогава щеше да се объркаш че е смучене на въздухredo написа:Господа, имам някакво менте упътване на FORD и смятам сам да си проверявам центровката, така че ако може да ми дадете някакви полезни съвети ще съм благодарен.


а може ли да сканираш упътването за форд, ако е за този двигател?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта