фокус 1.8 TDCI 2008- съвет и помощ
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 18 окт 2013, 21:45
- Модел на автомобила: Focus 1.8 TDCi
- Status: Извън линия
фокус 1.8 TDCI 2008- съвет и помощ
Здравейте, пиша ви за проблемите които ме съпътстват с моя автомобил след второто ми гаранционно обслужване на около 18000 км за смяна на масло и филтри през 2011 година. В последствие започнаха проблемите - по време на движение внезапно и непредсказуемо колата губи мощност и влиза в авариен режим - на няколко пъти към този момент. Случейки се за първи път, на път за София на магистралата, грешката която беше изписана на дисплея беше =Неизправен двигател= , след изключване от контакт, престой около 5 минути , грешката изчезна, колата се оправи, след което в сервиз на МП в София показа, че грешката е от дюзата на 2-я цилиндър, и че при повторен случай ще се наложи подмяна на дюзата. Всичко беше наред още 3-4000 км след това , след което случая се повтори август 2012 и се наложи аварийно да се прибера до Бургас от около 170 км. Влизайки в сервиза се оказа , че грешката е отново в тази дюза и аз реших да я подменя с нова. След известен период отново подмених още една, и така продължиха проблемите до ден днешен. В момента изчаквам, не се реших на подмяна, и от финансова гледна точка, а и най-вече от това да открия причината на проблема в друго, довеждащо до това, не съм склонен за себе си да се съглася, че автомобил на такъв пробег, до момента на около 38000 км ще бъде толкова трудно за откриване и предотвратяване на случващото се с описаното. Автомобила го карам с гориво, изключително от OMV.
Да, наистина чета сега, че правилно е едновременно подмяната на всички дюзи, това не съм го направил, но ако проблема е в дюзата, то може ли от момента, когато не се реших преди време за подмяна отново на дюза, да измина впоследствие с тази дюза още 2000 км, и сега отново имам проблем, а тя е първата подменена в сервиза.
Моля се за коментари, съвети , и спешна помощ за отстраняване случващото се с моя автомобил. Нямам сигурност за пътуване.
Просто ще ми трябва от края на следващата седмица често да пътувам , а с тези проблеми едва ли ще посмея, неспокойно и несигурно ми е дори и за малки разстояния.
Предварително Благодаря, Помогнете ми да успея за откриване и отстраняване на проблема.
Да, наистина чета сега, че правилно е едновременно подмяната на всички дюзи, това не съм го направил, но ако проблема е в дюзата, то може ли от момента, когато не се реших преди време за подмяна отново на дюза, да измина впоследствие с тази дюза още 2000 км, и сега отново имам проблем, а тя е първата подменена в сервиза.
Моля се за коментари, съвети , и спешна помощ за отстраняване случващото се с моя автомобил. Нямам сигурност за пътуване.
Просто ще ми трябва от края на следващата седмица често да пътувам , а с тези проблеми едва ли ще посмея, неспокойно и несигурно ми е дори и за малки разстояния.
Предварително Благодаря, Помогнете ми да успея за откриване и отстраняване на проблема.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: фокус 1.8 TDCI 2008- съвет и помощ
Наистина странно. Идва ми на ум само едно нещо,без да настоявам че съм прав.Да неби горивния филтър който са сложили да не достатъчно добър или просто е замърсена горивната система.Горивните филтри за тези системи трябва да са от най-високо качество и със най ниска пропускливост.
Успех!
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: фокус 1.8 TDCI 2008- съвет и помощ
Еми колега ти си вторият такъв случай, с проблем с дюзи при сравнително малък пробег:
http://www.clubford.bg/forum/viewtopic. ... adde9cfd4e
Колегата също е от Бургас, знам ли. Преди години, повишеното количество сяра в нафтата водеше до такива проблеми, но сега вече е в норми, нещо да се "кръщава" в бензиностанциите, ми е трудно да го повявам, но знае ли човек,- то по морето и корабно гориво много. Някъде да се занесе нафта за анализ-химически.............
По принцип след 2008 год. дюзите трябва да са модернизирани, и по издръжливи от по старите Комън рейли.........., поне до 200 000 да нямат проблеми.
http://www.clubford.bg/forum/viewtopic. ... adde9cfd4e
Колегата също е от Бургас, знам ли. Преди години, повишеното количество сяра в нафтата водеше до такива проблеми, но сега вече е в норми, нещо да се "кръщава" в бензиностанциите, ми е трудно да го повявам, но знае ли човек,- то по морето и корабно гориво много. Някъде да се занесе нафта за анализ-химически.............
По принцип след 2008 год. дюзите трябва да са модернизирани, и по издръжливи от по старите Комън рейли.........., поне до 200 000 да нямат проблеми.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
- OgiDogi
- потребител
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: фокус 1.8 TDCI 2008- съвет и помощ
Обикновено, 2 + 2 = 4 и ако колегите stanim_67 и Dokicha се съберат и уточнят на кои бензиностанции на OMV в Бургас зареждат, може да получат правилният отговор - къде вече да не зареждат.
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: фокус 1.8 TDCI 2008- съвет и помощ
Това немога да го приема просто, кола на 30 000 км да й се сменят инжекторите.
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: фокус 1.8 TDCI 2008- съвет и помощ
Едни познати си идват от Франция с 5-6 годишен Мерцедес дизел. Зареждат на Петрол и колата почва да пуши, придърпва и едвам изкачва прохода Шипка. С български дизел да караш нова кола си е малко руска рулетка.urgan написа:Това немога да го приема просто, кола на 30 000 км да й се сменят инжекторите.
- urgan
- Потребител
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA - Status: Извън линия
Re: фокус 1.8 TDCI 2008- съвет и помощ
Е това на петрол да зареждаш незнам, от всички бензиностанции петрол е най калпавата от към нафта. Иначе бенз 96 им беше хубав. Тъпото е че няма единен стандарт за тия горива незнам защовсяка бензиностанция си прави каквото иска.
-
- потребител
- Мнения: 263
- Регистриран: 17 апр 2008, 21:56
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v
- Местоположение: Русе
- Status: Извън линия
Re: фокус 1.8 TDCI 2008- съвет и помощ
Отиваме малко встрани от темата но само да кажа ,че всичката нафта в Бг е продукт на рафинерията в Бургас.
Има две фирми, които внасят и работят със собствени горива. Всичко друго е Бургас марка.
Трети е въпроса, че и най-качествената нафта да ти докарат с цистерната ,някои я кръщават.
Има две фирми, които внасят и работят със собствени горива. Всичко друго е Бургас марка.
Трети е въпроса, че и най-качествената нафта да ти докарат с цистерната ,някои я кръщават.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 16 госта