дайте съвет за амортисьори...
- CyberFiend
 - потребител

 - Мнения: 28
 - Регистриран: 08 ное 2005, 23:50
 - Модел на автомобила: Ford Sierra 1.8 TD
 - Местоположение: Sofia
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
дайте съвет за амортисьори...
от известно време се оглеждам на пазара да си сменя амортисьорите на Сиерата (1.8TD, 92г., хечбек). последно се спрях между две фирми/марки - Kanex.bg (Delphi DeCarbon) и Д&Н (SACHS). Та значи проучването даде следните резултати (говоря за обикновени маслени ам.)
- задните са долу-горе на еднаква цена (50-60 лв.)
- предни Delphi DeCarbon - 80 лв.
- предни SACHS - 151 лв.
Е 'тва не мога да го разбера. Четох различни мнения из форума... верно - болшинството от хората са най-доволни от SACHS. Обаче не мисля че Delphi са чак такива боклуци, че да има разлика от 70 лв./амортисьор.
Сиерата едва ли ще я карам повече от година, година и половина max., та се чудя дали си струва да се охарчвам чак толкова. Очаквам вашите мнения и съвети.
10х предварително.
			
									
									
						- задните са долу-горе на еднаква цена (50-60 лв.)
- предни Delphi DeCarbon - 80 лв.
- предни SACHS - 151 лв.
Е 'тва не мога да го разбера. Четох различни мнения из форума... верно - болшинството от хората са най-доволни от SACHS. Обаче не мисля че Delphi са чак такива боклуци, че да има разлика от 70 лв./амортисьор.
Сиерата едва ли ще я карам повече от година, година и половина max., та се чудя дали си струва да се охарчвам чак толкова. Очаквам вашите мнения и съвети.
10х предварително.
- 
				apolo
 - потребител

 - Мнения: 12
 - Регистриран: 04 дек 2005, 18:41
 - Модел на автомобила: ford fiesta
 - Местоположение: sofia
 - Status: Извън линия
 
значи мога да ти дам съвет само за SACHS , и знам че са най-добрите на пазара. за другите нищо не мога да кажа, но ако имаш вазможност по добре си вземи по скъпите. аз в момента още си патя от амотрисьори , не че бяха евтини  85 лева АЛКО , но бяха  блокирали още при монтирането, и докато се усетя и ми разгониха фамилията на кръста. та затова ти казвам , по добре по скъпото , но поне няма да съжеляваш после.
			
									
									
						- 
				petkoff_pl
 - потребител

 - Мнения: 1581
 - Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
 - Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
 - Местоположение: Благоевград
 - Status: Извън линия
 
Какво разбираш под блокирали амортисьори и как се остановява, аз съм точно с такива АЛКО и сам съм си ги сменял. Кажи че да взема да ги проверя, но досега не съм забелязал никакъв проблемapolo написа:значи мога да ти дам съвет само за SACHS , и знам че са най-добрите на пазара. за другите нищо не мога да кажа, но ако имаш вазможност по добре си вземи по скъпите. аз в момента още си патя от амотрисьори , не че бяха евтини 85 лева АЛКО , но бяха блокирали още при монтирането, и докато се усетя и ми разгониха фамилията на кръста. та затова ти казвам , по добре по скъпото , но поне няма да съжеляваш после.
- 
				apolo
 - потребител

 - Мнения: 12
 - Регистриран: 04 дек 2005, 18:41
 - Модел на автомобила: ford fiesta
 - Местоположение: sofia
 - Status: Извън линия
 
ами блокирали амортисьри са когато нямат никакъв ход нагоре надолу , или коогато хода е много малък. аз когато бях да направя теста , и когато започнаха да проверяват задните амортисьори , вместо те да убират вибрациите , цялата кола се тресеше., все едно вместо амортисьор на негово място е заварена една тръба и всяка неравност се предава директно и на купето. трябва да ти кажа че откакто ги смених имам проблеми с кръста , а сега и всеки който кара колата по дълго се оплаква от същото.
			
									
									
						- CyberFiend
 - потребител

 - Мнения: 28
 - Регистриран: 08 ное 2005, 23:50
 - Модел на автомобила: Ford Sierra 1.8 TD
 - Местоположение: Sofia
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
ми хубаво де, гаранция нямат ли тез блокирали амортисьор? що не ти ги сменят? аз ако ида да си взема Delphi (да речем, щот ще спестя някой лев) и случайно улуча някакви такива (дефектни), ще има да ги разкарвам да ми ги сменят докато им се изясни...apolo написа:ами блокирали амортисьри са когато нямат никакъв ход нагоре надолу , или коогато хода е много малък. аз когато бях да направя теста , и когато започнаха да проверяват задните амортисьори , вместо те да убират вибрациите , цялата кола се тресеше., все едно вместо амортисьор на негово място е заварена една тръба и всяка неравност се предава директно и на купето. трябва да ти кажа че откакто ги смених имам проблеми с кръста , а сега и всеки който кара колата по дълго се оплаква от същото.
- 
				apolo
 - потребител

 - Мнения: 12
 - Регистриран: 04 дек 2005, 18:41
 - Модел на автомобила: ford fiesta
 - Местоположение: sofia
 - Status: Извън линия
 
днес бях да ми сменят амортисьорите, смениха ги без проблем. оказа се че и двата задни  са блокирали и са марка АЛКО, да знаете , избягвайте да вземате от тея амортисьори без гаранция. сега пак ми сложиха АЛКО и положението е по добро, но по принцип тази марка изглежда произвежда твърди амортисьори , имайте го в предвид. като покарам малко ще ви пиша какви са ми по нататашните наблюдения.
			
									
									
						- 
				Peter_CLX
 - потребител

 - Мнения: 198
 - Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
 - Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
 - Местоположение: София
 - Status: Извън линия
 
Преди известно време сложих маслени Алко отпред. Марката е испанска и ги правят по немски лиценз. До момента нямам проблеми, а също и на кръста ми не съм забелязал да се отразяват зле. Даже имам чувството, че возията с тях е малко мека и понякога колата се люшка повече, отколкото би трябвало. Но не е сигурно че е от амортисьорите де - има вероятност и тампоните на реактивната щанга да са за смяна.apolo написа:днес бях да ми сменят амортисьорите, смениха ги без проблем. оказа се че и двата задни са блокирали и са марка АЛКО, да знаете , избягвайте да вземате от тея амортисьори без гаранция. сега пак ми сложиха АЛКО и положението е по добро, но по принцип тази марка изглежда произвежда твърди амортисьори , имайте го в предвид. като покарам малко ще ви пиша какви са ми по нататашните наблюдения.
PS. Към vvk79: колега, пиши на кирилица, ако може!
- Brock
 - потребител

 - Мнения: 2226
 - Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
 - Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
 - Местоположение: София, Гео Милев
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Маслените возят по-меко, но пък с газови, колата е по-стабилна.
Разгледай ето това
 Информация за видовете амортисьори
 
			
									
									
						Разгледай ето това
- evg2
 - потребител

 - Мнения: 708
 - Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
 - Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
 - Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Газовите амортисьори са твърди и при нашите пътища става рисковано за пружините.Два газови "kiaba"/не знам дали е точно написано/ предни счупиха и двете пружини на Опел ТДИ-99г.за 5месеца,колата е стабилна но доста твърда отпред.По добро решение е системата "сенсатрак" газово-маслени.Аз съм с такива на SACS и съм доволен не знам колко струват в БГ. но това е важен елемент за безопасноста.
			
									
									
						- evg2
 - потребител

 - Мнения: 708
 - Регистриран: 06 сеп 2005, 10:33
 - Модел на автомобила: Mondeo-комби 2.0-136 PS-NGA.-GHiA-1993г.
 - Местоположение: Дряново+42° 58' 17.86", +25° 28' 15.07"
 - Контакти:
 - Status: Извън линия
 
Двете пружини са счупени на една врътка 15см. /почти еднакво разлика 4-5мм./в долния си край където лягат в амортисьорната поставка и двата са сменяни едновременно пружините дефектират и двете за 10 дена разлика.Същия модел автомобил по същия маршрут на движение но с маслени амортисьори /нови/ за сега здрави пружини.
Не се сетихме но не е късно да премерим височината на пружинната поставка на старите и новите амортисьори имат ли разлика,защото тука всичко трябва да мериш май.
			
									
									
						Не се сетихме но не е късно да премерим височината на пружинната поставка на старите и новите амортисьори имат ли разлика,защото тука всичко трябва да мериш май.
- 
				vasilnikov
 - потребител

 - Мнения: 55
 - Регистриран: 25 сеп 2006, 08:21
 - Модел на автомобила: Ford Eskort 1,6 EFI
 - Status: Извън линия
 
- Tuz
 - потребител

 - Мнения: 70
 - Регистриран: 10 авг 2006, 15:40
 - Модел на автомобила: Мондео 2004
 - Местоположение: Sofia
 - Status: Извън линия
 
Значи опелите си чупят пружини в никакъв случай не е от амортисьоритеevg2 написа:Газовите амортисьори са твърди и при нашите пътища става рисковано за пружините.Два газови "kiaba"/не знам дали е точно написано/ предни счупиха и двете пружини на Опел ТДИ-99г.за 5месеца,колата е стабилна но доста твърда отпред.По добро решение е системата "сенсатрак" газово-маслени.Аз съм с такива на SACS и съм доволен не знам колко струват в БГ. но това е важен елемент за безопасноста.
Карай бавно, Стигни жив и здарав
						Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта

