Проблем при палене студен двигател! И решение!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ivesp
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 29 юли 2012, 22:05
Модел на автомобила: 2004 Tourneo Connect 1.8 16v Zetec
Status: Извън линия

Проблем при палене студен двигател! И решение!

Мнение от ivesp » 22 сеп 2014, 22:34

Здравейте колеги,

2004 Ford Tourneo connect 1.8 16v zetec + газ

Имам следния проблем и моля за малко помощ - сутрин колата започна гасне след първото палене.. и така трябва да се пали около 6-7 пъти докато влезе в ниски обороти около 900 след това започва да работи на 500 оборота и пак след това на 900. Но целият двигател тресе и прекъсва с една дума не работи правилно. ходих къде ли не на диагностика - чистене на дросели, датчици и какво ли не,
но оправия няма. Един от газаджиите който преглеждаше колата реши да премери компресията и се оказа че на 1 цилиндър компресията е 9, а на другите 12. Казаха ми, че трябва да се отвори двигателя и да се провери. Реших сам да го направя но се оказа че има неща който неможах да открия. Публикувам няколко снимки с молба за помощ за свалянето на главата - откачих всичко от двигателя - помощния ремък, капака на главата, алтернатора, всмукателния колектор и разпределителните валове и 10 болта. Останаха 2 болта между свещите които незнам какво държат - на които превъртяха главите - дано да не държат главата - ако някои знае да каже за какво са !! Оказа се че има един скъсан болт на всмукателния колектор - ако може някой да каже / даде съвет къде или как може да го отстраним и да сложа нов. Има ли нещо което не правя като хората защото главата още не мърда.
Прикачени файлове
5 - Copy.jpg
4 - Copy.jpg
3 - Copy.jpg
2 - Copy.jpg
1 - Copy.jpg

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем при палене студен двигател! И решение!

Мнение от HACKO » 22 сеп 2014, 22:45

Ами, как да ти кажа, ама и те държат главата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

ivesp
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 29 юли 2012, 22:05
Модел на автомобила: 2004 Tourneo Connect 1.8 16v Zetec
Status: Извън линия

Re: Проблем при палене студен двигател! И решение!

Мнение от ivesp » 22 сеп 2014, 22:57

HACKO написа:Ами, как да ти кажа, ама и те държат главата.
Много лошо значи се получава... Имаш ли идея как мога да ги развия ... те бяха много ръждасали, ама много и нямаше никакъв начин да не стане така.
и бяха друг размер на всичкото отдоре...

ivesp
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 29 юли 2012, 22:05
Модел на автомобила: 2004 Tourneo Connect 1.8 16v Zetec
Status: Извън линия

Re: Проблем при палене студен двигател! И решение!

Мнение от ivesp » 23 сеп 2014, 13:53

HACKO написа:Ами, как да ти кажа, ама и те държат главата.
Колеги, да знаете слуяайно дали тези джа болта са с обратна резба, защото не става с нищо да се отвият...

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Проблем при палене студен двигател! И решение!

Мнение от HACKO » 23 сеп 2014, 14:46

Не, нормална си е, но са силно стегнати, а времето ги е "затегнало" още по-здраво. Имаш сериозен проблем, търси специалисти с добри инструменти и опит, преди да е станало много късно. Болтовете са закалени и разпробиването им не е опция, може би да се завари гайка с по-голям размер, но пък мястото е неудобно.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

ivesp
потребител
потребител
Мнения: 12
Регистриран: 29 юли 2012, 22:05
Модел на автомобила: 2004 Tourneo Connect 1.8 16v Zetec
Status: Извън линия

Re: Проблем при палене студен двигател! И решение!

Мнение от ivesp » 26 сеп 2014, 14:39

HACKO написа:Не, нормална си е, но са силно стегнати, а времето ги е "затегнало" още по-здраво. Имаш сериозен проблем, търси специалисти с добри инструменти и опит, преди да е станало много късно. Болтовете са закалени и разпробиването им не е опция, може би да се завари гайка с по-голям размер, но пък мястото е неудобно.
Здравей колега,

Искам да ти кажа че махнахме главата без тези болтове да се раззвиват. Трябвало е само да я разклатя малко по силно. Те нямат нищо общо с главата, това са сервизни болтове.

След прегледа на главата, установих че няам нищо тревожно около нея, само трбва клапаните да почистят и да се сменят уплътненията им и след това
ще трябва да се може би да се видят и сегментите.

А от специалистите ми е дошло до гуша:) В БГ има толкова специалисти колкото а съм космонавт. :) Търся помощ само от вас тука във форума
Между другото четох доста докато разбера всичко за този двигател, но ме пртеснява че на пръв поглед няма нищо.... Ако знаеш нещо конкретно за този двигател сподели го моля те.
мерси предварително.

Потребителски аватар
martin1977
потребител
потребител
Мнения: 848
Регистриран: 17 май 2010, 16:42
Модел на автомобила: Ford
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем при палене студен двигател! И решение!

Мнение от martin1977 » 26 сеп 2014, 14:53

И аз поради тази причина спрях да ходя по сервизите .... не че съм стиснат, а просто ми омръзна да плащам да ми оправят едно и освен, че не го оправят, ами и други неща развалят "специалистите". По-добре с четене от тук, съвети и помощ от съфорумци и собствени мъки и усилия, отколкото при "майсторите".

Потребителски аватар
to6kooo
потребител
потребител
Мнения: 213
Регистриран: 15 дек 2007, 22:13
Модел на автомобила: MONDEO 2.0 16V GHIA 2003 с ГИ KME
Местоположение: варна
Status: Извън линия

Re: Проблем при палене студен двигател! И решение!

Мнение от to6kooo » 03 окт 2014, 23:17

Еми късно видях темата,съжалявам.Това са тапи и изобщо не трябва да ги пипаш,тапи на охладителната с-ма.А това с паленето е от неправилни настройки на газта и вероятно бензиновия компютър си изменя настройките защото му е прекалено бедна или богата и се получава така,така нареченият "'fuel trim short или long term'".Трябва ти ресет на компа и една седмица каране само на бензин при положение че всичко друго по engine managment е ок,разбира се за да се адаптира колата и ако е ок на бензин,настройка на ГИ при разбиращ газаджия.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта