Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kocepetrov
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 19 мар 2007, 11:16
Модел на автомобила: Форд Ескорт 88 1.6 дизел
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел

Мнение от kocepetrov » 17 сеп 2015, 22:58

Здравей те,имам Форд ескорт 1998 1.8 турбо дизел и помпата е лукас по-новите, но онези без амортисьора.Имам проблем с паленето.Проблем се изразява в това ,че върти и то поне 4-5 секунди независимо от студено топло и дали преди 2 секунди е работила.Първото нещо което направих е да проверя свещите,всички до 10 секунди от стайна температура стават червени.След това сложих прозрачен маркуч след горивния филтър и там няма въздух.Когато колата е запалена държи постоянни обороти.Има мощност до колкото може да се каже.Може и да прозвуча глупаво тук,но тази кола не пуши дори при пълна газ във високи или ниски обороти което за мен е малко странно.Обаче от клапана за аванса много малко капе.Да той ще бъде сменен задължително независимо дали той е причината или не.Въпроса ми е имате ли съвет може ли другаде да е причината?

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел

Мнение от ЯЛТА » 18 сеп 2015, 00:51

Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Иван Вълков
потребител
потребител
Мнения: 348
Регистриран: 24 май 2010, 14:49
Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
Местоположение: Димитровград, Харманли
Status: Извън линия

Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел

Мнение от Иван Вълков » 18 сеп 2015, 09:12

Колега ENDURA DE мотора пали винаги една идея по мудно от ENDURA DI или TDI при VAG. Иначе авансаторния клапан успешно се рециклира(при определени условия) но може и с нов да се замени. За забавено палене, започни от акумулатора, стартер( звучи странно но ако върти трудно колата пали по късно), преглед и регулиране на клапаните на главата, правилно зацепване на ГНП-то при смяна на ремъците и ако няма промяна мерене на компресията. Май това са останалите причини щом няма въздух в системата. Не си казъл излишни шумове има ли от ГНП-то?

Sent from my LG-D290 using Tapatalk

kocepetrov
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 19 мар 2007, 11:16
Модел на автомобила: Форд Ескорт 88 1.6 дизел
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел

Мнение от kocepetrov » 19 сеп 2015, 11:00

Благодаря за съветите,забравих да спомена,че клапана на помпата или не знам точното има които е свързан с имобилаизера на като се на даде на контакт изцърква даже е бъзгане.Днес ще проверим с баща ми има ли сигнал по тези кабели ,дали идва нещо от управляващия блок.И ще пиша с резултатите.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел

Мнение от specialista » 19 сеп 2015, 17:14

Много ми е любопитно как се проверяват "сигнали" на нещо на което не знаем името и предназначението.Какви сигнали
ще търсим и т.н.?
Колега ,извинявам се за майтапа на твой гръб.
Това за което говориш е авансаторния клапан.Има си тест преди всеки старт и за това издава този звук.
Това е нормално.Най-добре накарай някой да гледа аспуха и докато въртиш на стартер наблюдавай излизали пушек от там.
Като заключение,има пушек а не пали- значи има впръскване на гориво а проблема може да е във момента на впръскване,
изправноста на подгревната система или най-лошото състоянието на мотора.Ако няма пушек значи няма впръскване
а за това почти винаги е виновен въздуха попаднал в системата.Пробвай при подаден контакт да напомпаш със помпата на
филтъра след което подгрей и търси има ли разлика във начина на палене.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

kocepetrov
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 19 мар 2007, 11:16
Модел на автомобила: Форд Ескорт 88 1.6 дизел
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел

Мнение от kocepetrov » 19 сеп 2015, 20:35

Не се изразих най-правилно не съм не разбирам от електротехника.В основни линии искаме да проверим дали този клапан работи тук има и статия уж за проверка http://fordclub.bg/forum/viewtopic.php?t=34862 Свещите са проверени,сложих ме прозрачни маркучи след горивния филтър няма въздух дори след ден седене.Пушек няма.Паленето не се мени независимо от натискането на помпичката на филтъра.Идеята ни е да проверим всичко възможно освен помпата и когато няма решение тогава да е докараме при теб.Една кола докарах ме при теб и няма грешка.Възможно ли е защото тече този да дърпа въздух от него?

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел

Мнение от specialista » 20 сеп 2015, 00:48

Разбира се че теча винаги е проблем.
За пушека не ми стана ясно както и дали помпаш с помпата при подаден контакт.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

kocepetrov
потребител
потребител
Мнения: 30
Регистриран: 19 мар 2007, 11:16
Модел на автомобила: Форд Ескорт 88 1.6 дизел
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел

Мнение от kocepetrov » 20 сеп 2015, 11:05

Пушек няма ,пробвах ме всичко с помпичката на контакт ,докато върти, преди контакт но нямаше ефект както и да е помпаме след две натискания се втвърдява.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел

Мнение от specialista » 22 сеп 2015, 21:20

Провери,има ли захранване до свещите и за колко време.
Ако можете проверете центровката.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Alexander4
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 14 окт 2015, 15:09
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел

Мнение от Alexander4 » 13 дек 2015, 08:31

И аз имах проблем с паленето, но след 2 месеца мъки най-накрая открих проблема.
Под авансаторния клапан има вакуум мембрана така наречения турбокоректор от него отива метална тръбичка до турбото като в двата края към турбо коректора и към турбото е със гумена връзка/маркучета/. При мен маркучето към турбото беше скъсано и при работещ или изгасен двигател засмуква въздух и изпразва
връщащата се от помпата нафта. И във помпата ти винаги остава въздух колата пали с много въртене над 30 сек и черен дим. 2. Мембраната в този турбо коректор се е скъсала също позволява влизането на въздух.
По принцип влизането на въздух през турбокоректора е заради скъсаната мембрана.

Правиш проба: сложи безцветен маркуч на връщащата нафта. Ако се изпразва нафтата и след форсиране на
мотора се появява въздух значи търси проблема в наличието на въздух, а не в двигателя дюзите, свещите, компресия и каквото е и да било.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел

Мнение от specialista » 13 дек 2015, 20:04

Alexander4 написа:И аз имах проблем с паленето, но след 2 месеца мъки най-накрая открих проблема.
Под авансаторния клапан има вакуум мембрана така наречения турбокоректор от него отива метална тръбичка до турбото като в двата края към турбо коректора и към турбото е със гумена връзка/маркучета/. При мен маркучето към турбото беше скъсано и при работещ или изгасен двигател засмуква въздух и изпразва
връщащата се от помпата нафта. И във помпата ти винаги остава въздух колата пали с много въртене над 30 сек и черен дим. 2. Мембраната в този турбо коректор се е скъсала също позволява влизането на въздух.
По принцип влизането на въздух през турбокоректора е заради скъсаната мембрана.

Правиш проба: сложи безцветен маркуч на връщащата нафта. Ако се изпразва нафтата и след форсиране на
мотора се появява въздух значи търси проблема в наличието на въздух, а не в двигателя дюзите, свещите, компресия и каквото е и да било.
В крайна сметка проблема се е решил след смяна на мембраните .Това че е бил скъсан маркуча от към турбото е допринасяло за влошената динамика на колата,мембраните не са усещали налягането от турбото и не са разрешавали по-голяма порция гориво!!!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 7 госта