Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 19 мар 2007, 11:16
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 88 1.6 дизел
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел
Здравей те,имам Форд ескорт 1998 1.8 турбо дизел и помпата е лукас по-новите, но онези без амортисьора.Имам проблем с паленето.Проблем се изразява в това ,че върти и то поне 4-5 секунди независимо от студено топло и дали преди 2 секунди е работила.Първото нещо което направих е да проверя свещите,всички до 10 секунди от стайна температура стават червени.След това сложих прозрачен маркуч след горивния филтър и там няма въздух.Когато колата е запалена държи постоянни обороти.Има мощност до колкото може да се каже.Може и да прозвуча глупаво тук,но тази кола не пуши дори при пълна газ във високи или ниски обороти което за мен е малко странно.Обаче от клапана за аванса много малко капе.Да той ще бъде сменен задължително независимо дали той е причината или не.Въпроса ми е имате ли съвет може ли другаде да е причината?
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 24 май 2010, 14:49
- Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
- Местоположение: Димитровград, Харманли
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел
Колега ENDURA DE мотора пали винаги една идея по мудно от ENDURA DI или TDI при VAG. Иначе авансаторния клапан успешно се рециклира(при определени условия) но може и с нов да се замени. За забавено палене, започни от акумулатора, стартер( звучи странно но ако върти трудно колата пали по късно), преглед и регулиране на клапаните на главата, правилно зацепване на ГНП-то при смяна на ремъците и ако няма промяна мерене на компресията. Май това са останалите причини щом няма въздух в системата. Не си казъл излишни шумове има ли от ГНП-то?
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 19 мар 2007, 11:16
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 88 1.6 дизел
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел
Благодаря за съветите,забравих да спомена,че клапана на помпата или не знам точното има които е свързан с имобилаизера на като се на даде на контакт изцърква даже е бъзгане.Днес ще проверим с баща ми има ли сигнал по тези кабели ,дали идва нещо от управляващия блок.И ще пиша с резултатите.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел
Много ми е любопитно как се проверяват "сигнали" на нещо на което не знаем името и предназначението.Какви сигнали
ще търсим и т.н.?
Колега ,извинявам се за майтапа на твой гръб.
Това за което говориш е авансаторния клапан.Има си тест преди всеки старт и за това издава този звук.
Това е нормално.Най-добре накарай някой да гледа аспуха и докато въртиш на стартер наблюдавай излизали пушек от там.
Като заключение,има пушек а не пали- значи има впръскване на гориво а проблема може да е във момента на впръскване,
изправноста на подгревната система или най-лошото състоянието на мотора.Ако няма пушек значи няма впръскване
а за това почти винаги е виновен въздуха попаднал в системата.Пробвай при подаден контакт да напомпаш със помпата на
филтъра след което подгрей и търси има ли разлика във начина на палене.
Успех!
ще търсим и т.н.?
Колега ,извинявам се за майтапа на твой гръб.
Това за което говориш е авансаторния клапан.Има си тест преди всеки старт и за това издава този звук.
Това е нормално.Най-добре накарай някой да гледа аспуха и докато въртиш на стартер наблюдавай излизали пушек от там.
Като заключение,има пушек а не пали- значи има впръскване на гориво а проблема може да е във момента на впръскване,
изправноста на подгревната система или най-лошото състоянието на мотора.Ако няма пушек значи няма впръскване
а за това почти винаги е виновен въздуха попаднал в системата.Пробвай при подаден контакт да напомпаш със помпата на
филтъра след което подгрей и търси има ли разлика във начина на палене.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 19 мар 2007, 11:16
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 88 1.6 дизел
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел
Не се изразих най-правилно не съм не разбирам от електротехника.В основни линии искаме да проверим дали този клапан работи тук има и статия уж за проверка http://fordclub.bg/forum/viewtopic.php?t=34862 Свещите са проверени,сложих ме прозрачни маркучи след горивния филтър няма въздух дори след ден седене.Пушек няма.Паленето не се мени независимо от натискането на помпичката на филтъра.Идеята ни е да проверим всичко възможно освен помпата и когато няма решение тогава да е докараме при теб.Една кола докарах ме при теб и няма грешка.Възможно ли е защото тече този да дърпа въздух от него?
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел
Разбира се че теча винаги е проблем.
За пушека не ми стана ясно както и дали помпаш с помпата при подаден контакт.
За пушека не ми стана ясно както и дали помпаш с помпата при подаден контакт.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 30
- Регистриран: 19 мар 2007, 11:16
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 88 1.6 дизел
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел
Пушек няма ,пробвах ме всичко с помпичката на контакт ,докато върти, преди контакт но нямаше ефект както и да е помпаме след две натискания се втвърдява.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел
Провери,има ли захранване до свещите и за колко време.
Ако можете проверете центровката.
Успех!
Ако можете проверете центровката.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 14 окт 2015, 15:09
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел
И аз имах проблем с паленето, но след 2 месеца мъки най-накрая открих проблема.
Под авансаторния клапан има вакуум мембрана така наречения турбокоректор от него отива метална тръбичка до турбото като в двата края към турбо коректора и към турбото е със гумена връзка/маркучета/. При мен маркучето към турбото беше скъсано и при работещ или изгасен двигател засмуква въздух и изпразва
връщащата се от помпата нафта. И във помпата ти винаги остава въздух колата пали с много въртене над 30 сек и черен дим. 2. Мембраната в този турбо коректор се е скъсала също позволява влизането на въздух.
По принцип влизането на въздух през турбокоректора е заради скъсаната мембрана.
Правиш проба: сложи безцветен маркуч на връщащата нафта. Ако се изпразва нафтата и след форсиране на
мотора се появява въздух значи търси проблема в наличието на въздух, а не в двигателя дюзите, свещите, компресия и каквото е и да било.
Под авансаторния клапан има вакуум мембрана така наречения турбокоректор от него отива метална тръбичка до турбото като в двата края към турбо коректора и към турбото е със гумена връзка/маркучета/. При мен маркучето към турбото беше скъсано и при работещ или изгасен двигател засмуква въздух и изпразва
връщащата се от помпата нафта. И във помпата ти винаги остава въздух колата пали с много въртене над 30 сек и черен дим. 2. Мембраната в този турбо коректор се е скъсала също позволява влизането на въздух.
По принцип влизането на въздух през турбокоректора е заради скъсаната мембрана.
Правиш проба: сложи безцветен маркуч на връщащата нафта. Ако се изпразва нафтата и след форсиране на
мотора се появява въздух значи търси проблема в наличието на въздух, а не в двигателя дюзите, свещите, компресия и каквото е и да било.
- specialista
- потребител
- Мнения: 1393
- Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
- Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
- Местоположение: Гр.Ямбол
- Status: Извън линия
Re: Трудно палене Форд Ескорт 1.8 турбо дизел
В крайна сметка проблема се е решил след смяна на мембраните .Това че е бил скъсан маркуча от към турбото е допринасяло за влошената динамика на колата,мембраните не са усещали налягането от турбото и не са разрешавали по-голяма порция гориво!!!Alexander4 написа:И аз имах проблем с паленето, но след 2 месеца мъки най-накрая открих проблема.
Под авансаторния клапан има вакуум мембрана така наречения турбокоректор от него отива метална тръбичка до турбото като в двата края към турбо коректора и към турбото е със гумена връзка/маркучета/. При мен маркучето към турбото беше скъсано и при работещ или изгасен двигател засмуква въздух и изпразва
връщащата се от помпата нафта. И във помпата ти винаги остава въздух колата пали с много въртене над 30 сек и черен дим. 2. Мембраната в този турбо коректор се е скъсала също позволява влизането на въздух.
По принцип влизането на въздух през турбокоректора е заради скъсаната мембрана.
Правиш проба: сложи безцветен маркуч на връщащата нафта. Ако се изпразва нафтата и след форсиране на
мотора се появява въздух значи търси проблема в наличието на въздух, а не в двигателя дюзите, свещите, компресия и каквото е и да било.
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта