Въпрос за масло.
- mistyrain
- потребител
- Мнения: 178
- Регистриран: 23 сеп 2006, 01:02
- Модел на автомобила: Escort 94 1.8 TDi
- Местоположение: Sofia\Lom
- Status: Извън линия
Въпрос за масло.
Имам 2 въпроса
1. Ами трябва да долея малко масло, незнайно защо и от къде гори, но искам да питам понеже не съм сигурен предишния собственик какво масло е слагал, проблем ли ще е ако той е бил с минерално пък аз съм досипал половин литър синтетично?
2. Един майстоп ми каза че ми гори маслото от турбото понеже е омаслено и то се вижда по тръбата която отива към интеркулера. Възможно ли е това или не?
Ford Escort 94 TDI
Благодаря.
1. Ами трябва да долея малко масло, незнайно защо и от къде гори, но искам да питам понеже не съм сигурен предишния собственик какво масло е слагал, проблем ли ще е ако той е бил с минерално пък аз съм досипал половин литър синтетично?
2. Един майстоп ми каза че ми гори маслото от турбото понеже е омаслено и то се вижда по тръбата която отива към интеркулера. Възможно ли е това или не?
Ford Escort 94 TDI
Благодаря.
- форд мк2
- потребител
- Мнения: 828
- Регистриран: 11 фев 2005, 12:24
- Модел на автомобила: ex. Escort VII Turnier 1.8 td 90hp; ex. Renault 19 TD;
Skoda Octavia 1.9TDI; Skoda Fabia 1.9 SDI; Fiat Multipla JTD - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
на втория въпрос не мога да ти отговоря щото не съм карал турбо още
но за маслото недей си игра! ако ти се наложи на път и няма от къде да сложиш се ядва да ги омешаш за 100-200 км докато стигнеш някаде и го смениш изцяло или моя съвет е хвани и го смени цялото ако не си сигурен какво наливаш щото после е скъпо

но за маслото недей си игра! ако ти се наложи на път и няма от къде да сложиш се ядва да ги омешаш за 100-200 км докато стигнеш някаде и го смениш изцяло или моя съвет е хвани и го смени цялото ако не си сигурен какво наливаш щото после е скъпо

Be happy
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
По първия въпрос, ако караш около 10 000 км на година си сложи полусинтетика и го сменяй редовно с подходящо (има тема по въпроса - използвай търсене) или на една година. Ако сметнеш, че караш 15-18 000 км и то предимно градско ползвай синтетично и го сменяй на неповече от 15 000км.
На втория ти въпрос има също отговор във форума.
Освен това, ако допуснем, че двигателя ти е в добро състояние, а според мен няма причина да не е така, то е възможно маслото, което е вътре в него да не е подходящо (например М10Д).
Накрая бих ти препоръчал да си смениш и маслото и филтъра, въпреки че при покупка на автомобил се сменят задължително - агренажен ремък с всичко около него, масло, всички филтри (въздушен, маслен и горивен), антифриз и течноста за миене на стъклата и проверка на нивото на маслото в скоростната кутия. Няма да вярваш на никой, който се опитва да ти вземе парите, а в сервиза гледаш кой какво и колко сипва, защото после ще патиш.
Чак след това можеш да търсиш проблеми за загубатана масло.
На втория ти въпрос има също отговор във форума.
Освен това, ако допуснем, че двигателя ти е в добро състояние, а според мен няма причина да не е така, то е възможно маслото, което е вътре в него да не е подходящо (например М10Д).
Накрая бих ти препоръчал да си смениш и маслото и филтъра, въпреки че при покупка на автомобил се сменят задължително - агренажен ремък с всичко около него, масло, всички филтри (въздушен, маслен и горивен), антифриз и течноста за миене на стъклата и проверка на нивото на маслото в скоростната кутия. Няма да вярваш на никой, който се опитва да ти вземе парите, а в сервиза гледаш кой какво и колко сипва, защото после ще патиш.
Чак след това можеш да търсиш проблеми за загубатана масло.
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Аз ползвам 10w40, купувам го от Мото-Пфое - наливно, цената е около 6 лв. за литър.
И при мен се появава омасляване около гумата, която свързва интеркулера с турбото. През лятото го няма, получава се като изстине времето. Предполагам че е някакъв конденз на изпарения, които съдържат масло. Иска ми се да е така
И при мен се появава омасляване около гумата, която свързва интеркулера с турбото. През лятото го няма, получава се като изстине времето. Предполагам че е някакъв конденз на изпарения, които съдържат масло. Иска ми се да е така

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта