Запушено гърне
- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
Запушено гърне
Прочетох доста теми по въпроса във форума и почна да ме съмнява дали нямам запушено гърне и то да е проблема за големия разход и ниската мощност.Та въпроса ми е по какво орентировъчно се познава че има такъв проблем щото мойте не са сменяни до сега ,а са кърпени само и са заварени помежду си и проверката със сваляне ще е по-сложна.(нямам катализатор само средно и задно гърне)
Форд е колата на шампионите!!!
- Brock
- потребител
- Мнения: 2226
- Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
- Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
- Местоположение: София, Гео Милев
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Запушено гърне
Ами при мене, когато беше запушено гърнето симптомите бяха следните:borko 30 написа:Прочетох доста теми по въпроса във форума и почна да ме съмнява дали нямам запушено гърне и то да е проблема за големия разход и ниската мощност.Та въпроса ми е по какво орентировъчно се познава че има такъв проблем щото мойте не са сменяни до сега ,а са кърпени само и са заварени помежду си и проверката със сваляне ще е по-сложна.(нямам катализатор само средно и задно гърне)
на място колата се изфорсирва нормално до примерно 5-5500об/мин, но когато съм в движение на скорост, неще повече от 3000. Пробвай това...

- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
Нещо друго което забелязах и споделих с познати.Значи задното ми гърне е правено много пъти и пак е като стреляно с пушка,обаче колата нито гърми нито вдига гиролтия като я изфорсирам.Те газове пак си излизат отзад ,обаче преди и при малка дупка в задното гърне или по тръбите гърмеше доста.Сега нищо не се чува ,какво ще кажете може ли да е запушено частично средното?
Форд е колата на шампионите!!!
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Е кво да ти кажа ?
Смених на моята гърнетата. Сложих ASPO и не съм доволен от звука
Сложих и накрайник скъп некъф ама не бучи от него.
Както и да е.
Определно усетих, че сега двигателя работи по-добре.
Старите май оригинални гърнета просто се виждаше, че язвите които са отвън са тръгнали от вътре. Сети се че щом са стигнали отвън какво е вътре.
При тебе мое и да излиза някакъв пушек но дали с налягане ?
по 55 пари ми бяха 2-те средно и задно. Що не идеш си ги смнеиш като казваш че си ги кърпил 100 пъти.
Смени само средното и изкочи без задно и я опъни да видиш.
Ко друго ти кажа ?
Откачи ги махни ги напълно остави само двуцефката и я натисни да видиш дали ще бега и как ще се държи. Без гърнета може и да е по-зле от колко със но ако при тебе има запушване би трябвало да усетиш че тегли без тях.
Смених на моята гърнетата. Сложих ASPO и не съм доволен от звука

Както и да е.
Определно усетих, че сега двигателя работи по-добре.
Старите май оригинални гърнета просто се виждаше, че язвите които са отвън са тръгнали от вътре. Сети се че щом са стигнали отвън какво е вътре.
При тебе мое и да излиза някакъв пушек но дали с налягане ?
по 55 пари ми бяха 2-те средно и задно. Що не идеш си ги смнеиш като казваш че си ги кърпил 100 пъти.
Смени само средното и изкочи без задно и я опъни да видиш.
Ко друго ти кажа ?
Откачи ги махни ги напълно остави само двуцефката и я натисни да видиш дали ще бега и как ще се държи. Без гърнета може и да е по-зле от колко със но ако при тебе има запушване би трябвало да усетиш че тегли без тях.
-
- потребител
- Мнения: 4211
- Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
- Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
да знаеш, че гърнетата на форда ти са сложени по особен начин, не е като на повечето коли. прeдното ти е с две прегради, съпротивително или не знам как се казва, а задното е само една тръба, която минава направо през гърнето и има дупчици по нея.borko 30 написа:Мастора каза че двете гърнета са задни.Задното било вече направо в гъза и не ставало за кърпене .Ама новите май били много фалш
при такава възраст на колата често се случва да се изронят едри люспи от нагар или ръжда вътре в тръбата преди предното гърне. оттам се събират в края и, той се пада в гърнето. ако свалиш всичките ауспуси, можеш и сам, просто изсипи тези боклуци - те падат.
за да пробваш преди това, охлаби двата болта на съединението на двуцевката с гърнетата, пада се под скоростния лост някъде, и пробвай дали тръгва по добре колата. за да не се бъркаш от силния шум, че ти се взема акъла, си купи тапи за уши по 20 ст от аптеката. иначе шума пречи на безпристрастната оценка

според мене имаш проблем с центровката, вакуум регулатора и свързването на маркучетата за вакуума. и/или карбуратота.
- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
Къде си загуби колата бе човек?Да не е онази с новата кора дето я видях пред вас и не искаше да я даваш? Мене последно като ми се беше скъсала тръбата след двойника преди 4 години по пътя за сервиза познати казаха че от където съм минал кокошките спрели да снасят
Ради,Аз отварях карба ама сичко сякаш здраво ,вакуумния датчик пак го реставрирах
и сега пак работи и за това се насочих към гърнетата .Нали бях споменал че форделата веднъж като тръгна фърчи чак ме залепя на седалката ,дръг път натискам педала и мотора само бръмчи и не върви сякаш тегля влак
.А де квой туй вече не знам.Да добавя че буталата ми са 1.6 не както пише на мотора 1.3 




Форд е колата на шампионите!!!
- cruise
- потребител
- Мнения: 330
- Регистриран: 23 фев 2007, 11:48
- Модел на автомобила: FORD FIESTA 1.1MI "95 с LOVATO АГУ
Ситроен С4 '07 (само за подръжка)
FORD C-MAX 1.6 LPG " 06. BRC АГУ
FORD Galaxy MK2 2.0 "11 TDCI - Местоположение: Димитровград->Хасково
- Status: Извън линия
Момчета искам да се похваля и реших да се похваля в тази тема. Купих си двете гърнета задно и средно и си го смених сам. Трябваха ми по малко от два часа да го сложа, малко повече от два часа да сваля старото, защото един псевдо гърнетжия вместо да ми сложи скоба го заварил
ето линка за това откъде съм го купил
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... c&start=90" onclick="window.open(this.href);return false;

ето линка за това откъде съм го купил
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... c&start=90" onclick="window.open(this.href);return false;
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта