Изгоря нещо, но какво? Ако можете помагайте!

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
kostalav
потребител
потребител
Мнения: 101
Регистриран: 09 окт 2006, 10:27
Модел на автомобила: Ford Focus 1600, 74 kW, Hatchback, 2000 г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kostalav » 28 май 2007, 17:03

Да, вероятно наистина е така. А дали ще трябва да свалят таблото в този случай? Не ми се иска, но ако трябва ще го направят. После сигурно ще се получат хлабини и т.н. Но те знаят по-добре от мен...

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 29 май 2007, 23:42

Би трябвало да могат да проследят веригите и без да ти свалят цялото табло. Демонтира се само панела под волана, за да се стигне до таблото с бушоните и релетата.
И аз като Наско съм на мнение, че така както описваш проблема, може би се касае за късо съединение между няколко отделни вериги.
Пиши какво са открили в МП, вътрешно се подготви за бая човъркане и търсене на причината.
Изображение

Изображение

kostalav
потребител
потребител
Мнения: 101
Регистриран: 09 окт 2006, 10:27
Модел на автомобила: Ford Focus 1600, 74 kW, Hatchback, 2000 г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kostalav » 31 май 2007, 12:28

Сутринта оставих колата. Честно да ви кажа, това, което ми казах по телефона след около час и половина ме изненада, но все пак бях си го и мислел.

Ами положението е такова, че целия сноп кабели се е бил стопил, за сега не знаят докъде, но ми предложиха 2 варианта. Нова ел. инсталация за 1 700 лв. + 200-300 лв. работа по поставянето й и 500-600 лв. (трудът им бил много скъп), които после станаха, че могат да отидат до 700 лв. за възстановяване на старата и преработката й. След бая умуване и размисли откъде да взема парите за втория вариант се обадих на началник сервиза на Мото-Пфое Сливница - Камен Стратиев с молба дали не може да ми направи някаква отстъпка. Обясних му какво е станало и колко ще ми излезе ремонта. Той ме изслуша, дори ми обърна внимание, което не очаквах и прие да ми направи 5%-на отстъпка. Е, все е нещо, пък ще видя с каква крайна сума ще ме сюрпризират в понеделник.

Относно късото. До колкото разбрах, а аз съм третия човек по веригата до когото стигат думите на майстора, то се е получавало от неправилно свързване на си-ди-то, което е нагаряло кабелите и накрая е станала белята. Трябваше още първия път да ида и да го видят, но тогава пък не знаех, че е от него, а и се успокоявах, че е 1 7,5 А бушон, но... Все пак добре, че не сме пламнали...

В понеделник ще пиша продължение по темата. Стискам палци да оправят всичко и да не е много скъпо.

п.п. казаха, че ще свалят и таблото. Дано само после всичко е наред.

Потребителски аватар
debug
потребител
потребител
Мнения: 1582
Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от debug » 01 юни 2007, 00:00

Човече, много кофти ситуация, а тая сума от 1700лв е умопомрачителна :!: Аз купих нов оборудван блок за стария Фокусник за 1880лв... от МП. Защо не потърсиш от Турция или е-бей ел. инсталация на старо? Смяната така или иначе не е толкова сложна след като свалиш таблото - всичко е на конектори и те са маркирани. При това едва ли ще ти сменят ЦЯЛАТА инсталация, а ще сменят само някоя секция.
Задължително искай и гаранция на труда и ремонта.
Изображение

Изображение

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от kEFi » 01 юни 2007, 11:26

...но преди всичко - поискай да ти покажат къде е изгоряло, за да си сигурен! Че после....да не мислиш, че ще ти възстановят парите?

kostalav
потребител
потребител
Мнения: 101
Регистриран: 09 окт 2006, 10:27
Модел на автомобила: Ford Focus 1600, 74 kW, Hatchback, 2000 г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kostalav » 01 юни 2007, 13:25

Днес не са я започнали още. Утре ще отида сигурно да я видя. Мерси за съветите.

Ще им искам и гаранция, макар че всяка гаранция в България е гаранция-Франция.

Потребителски аватар
revmata
потребител
потребител
Мнения: 212
Регистриран: 06 апр 2007, 20:14
Модел на автомобила: FORD TAUNUS 20 M P7a
Местоположение: sliven
Status: Извън линия

Мнение от revmata » 01 юни 2007, 20:08

ясно.Тези ваши майстори парите ги нямат за нищо.Електромошенници

Потребителски аватар
borko 30
потребител
потребител
Мнения: 391
Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
Местоположение: dobrich
Status: Извън линия

Мнение от borko 30 » 01 юни 2007, 21:23

При този случай и с 15 амперов бушон пак резултата щеше да е същия!Бушони от порядъка на този ампераж горят веднага при късо в инсталацията защото источника е много мощен(акумулатора)и не кляка при подобен ток :wink: Като си купите подобни сд-та идете на майстор да ги монтира че после ако стане подобен фал ,като запалите моторната резачка да има на кого главата да отрежете ако не поеме разходите по инсталацията :twisted:Шегичка, *00147* всъщност не е шегичка :P
Форд е колата на шампионите!!!

kostalav
потребител
потребител
Мнения: 101
Регистриран: 09 окт 2006, 10:27
Модел на автомобила: Ford Focus 1600, 74 kW, Hatchback, 2000 г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kostalav » 05 юни 2007, 11:34

Току що ми се обадиха от МОТО-Пфое. Колата ми е готова и за работа + материали + сменен спомагателен ремък (мои) + сменен поленов филтър (техен) е 697 лв.

Сега трябва да ида да си я взема, да видя всичко ли е наред, дано, и да платя ремонта с обещаната отстъпка.

Утре ще пиша повече за това какво са и правили на колицата, но в събота като ходех отпред и стърчаха само педалите...

kostalav
потребител
потребител
Мнения: 101
Регистриран: 09 окт 2006, 10:27
Модел на автомобила: Ford Focus 1600, 74 kW, Hatchback, 2000 г.
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от kostalav » 06 юни 2007, 09:56

Прилагам фактурата от ремонта. Ако може на някой да послужи за основа.

Това, което ми направи впечатление като си взех колата е:

- когатоп въртя кормилото наляво и надясно има пукания от някоя пластмаса. Върнах се веднага при Мото-Пфое и момчето, което ми беше правил инсталацията я понамести. Изчезнаха, но после пак се появиха съвсем леки. Каза ми, когато имам път натам да мина отново да погледне таблото и да го намести.;

- от смяната на поленовия филтър (филтър климатик), работата на климатика (затопляне, охлаждане) коренно се промени. За минута става топло като в пещ или охлажда. Наистина си заслужава да си го смените, ако не сте!;

- преди понякога задната скорост не ми влизаше от първия път, сега влиза като в масълце... Не са я пипали, но бяха разглобили колоната където е скоростния лост и може би там нещо се е наместило, знам ли;

- лявото ел. стъкло, което преди ми е правило на 2-3 пъти проблеми и не е работело, но след отваряне и затваряне на вратата няколко пъти се е оправяло, сега не работи тотално. Новият бутон струвал около 120 лв. Казаха, че било от него. Тук, ако можете, помагайте със съвети къде да отида за да ми оправят стария;

- работили са много чисто. Има една лека драскотина на колоната, където е скоростния лост и това е.

За сега това съм забелязъл. Ако се сетя още нещо ще допълвам в това си мнение.

п.п. Като, че ли сега колата върви по-леко. Може и да си внушавам, но вчера докато я карах ускоряваше по-бързо.
Прикачени файлове
Faktura.jpg
Фактура

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта