Изгоря нещо, но какво? Ако можете помагайте!
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Би трябвало да могат да проследят веригите и без да ти свалят цялото табло. Демонтира се само панела под волана, за да се стигне до таблото с бушоните и релетата.
И аз като Наско съм на мнение, че така както описваш проблема, може би се касае за късо съединение между няколко отделни вериги.
Пиши какво са открили в МП, вътрешно се подготви за бая човъркане и търсене на причината.
И аз като Наско съм на мнение, че така както описваш проблема, може би се касае за късо съединение между няколко отделни вериги.
Пиши какво са открили в МП, вътрешно се подготви за бая човъркане и търсене на причината.
-
- потребител
- Мнения: 101
- Регистриран: 09 окт 2006, 10:27
- Модел на автомобила: Ford Focus 1600, 74 kW, Hatchback, 2000 г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Сутринта оставих колата. Честно да ви кажа, това, което ми казах по телефона след около час и половина ме изненада, но все пак бях си го и мислел.
Ами положението е такова, че целия сноп кабели се е бил стопил, за сега не знаят докъде, но ми предложиха 2 варианта. Нова ел. инсталация за 1 700 лв. + 200-300 лв. работа по поставянето й и 500-600 лв. (трудът им бил много скъп), които после станаха, че могат да отидат до 700 лв. за възстановяване на старата и преработката й. След бая умуване и размисли откъде да взема парите за втория вариант се обадих на началник сервиза на Мото-Пфое Сливница - Камен Стратиев с молба дали не може да ми направи някаква отстъпка. Обясних му какво е станало и колко ще ми излезе ремонта. Той ме изслуша, дори ми обърна внимание, което не очаквах и прие да ми направи 5%-на отстъпка. Е, все е нещо, пък ще видя с каква крайна сума ще ме сюрпризират в понеделник.
Относно късото. До колкото разбрах, а аз съм третия човек по веригата до когото стигат думите на майстора, то се е получавало от неправилно свързване на си-ди-то, което е нагаряло кабелите и накрая е станала белята. Трябваше още първия път да ида и да го видят, но тогава пък не знаех, че е от него, а и се успокоявах, че е 1 7,5 А бушон, но... Все пак добре, че не сме пламнали...
В понеделник ще пиша продължение по темата. Стискам палци да оправят всичко и да не е много скъпо.
п.п. казаха, че ще свалят и таблото. Дано само после всичко е наред.
Ами положението е такова, че целия сноп кабели се е бил стопил, за сега не знаят докъде, но ми предложиха 2 варианта. Нова ел. инсталация за 1 700 лв. + 200-300 лв. работа по поставянето й и 500-600 лв. (трудът им бил много скъп), които после станаха, че могат да отидат до 700 лв. за възстановяване на старата и преработката й. След бая умуване и размисли откъде да взема парите за втория вариант се обадих на началник сервиза на Мото-Пфое Сливница - Камен Стратиев с молба дали не може да ми направи някаква отстъпка. Обясних му какво е станало и колко ще ми излезе ремонта. Той ме изслуша, дори ми обърна внимание, което не очаквах и прие да ми направи 5%-на отстъпка. Е, все е нещо, пък ще видя с каква крайна сума ще ме сюрпризират в понеделник.
Относно късото. До колкото разбрах, а аз съм третия човек по веригата до когото стигат думите на майстора, то се е получавало от неправилно свързване на си-ди-то, което е нагаряло кабелите и накрая е станала белята. Трябваше още първия път да ида и да го видят, но тогава пък не знаех, че е от него, а и се успокоявах, че е 1 7,5 А бушон, но... Все пак добре, че не сме пламнали...
В понеделник ще пиша продължение по темата. Стискам палци да оправят всичко и да не е много скъпо.
п.п. казаха, че ще свалят и таблото. Дано само после всичко е наред.
- debug
- потребител
- Мнения: 1582
- Регистриран: 07 фев 2007, 01:29
- Модел на автомобила: триврат Focus Zetec 2.0 99г; Mazda 626 GC купе 84г.; BMW E36 96г.
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Човече, много кофти ситуация, а тая сума от 1700лв е умопомрачителна
Аз купих нов оборудван блок за стария Фокусник за 1880лв... от МП. Защо не потърсиш от Турция или е-бей ел. инсталация на старо? Смяната така или иначе не е толкова сложна след като свалиш таблото - всичко е на конектори и те са маркирани. При това едва ли ще ти сменят ЦЯЛАТА инсталация, а ще сменят само някоя секция.
Задължително искай и гаранция на труда и ремонта.

Задължително искай и гаранция на труда и ремонта.
- borko 30
- потребител
- Мнения: 391
- Регистриран: 11 дек 2006, 03:45
- Модел на автомобила: ford escort '81 1.3l
- Местоположение: dobrich
- Status: Извън линия
При този случай и с 15 амперов бушон пак резултата щеше да е същия!Бушони от порядъка на този ампераж горят веднага при късо в инсталацията защото источника е много мощен(акумулатора)и не кляка при подобен ток
Като си купите подобни сд-та идете на майстор да ги монтира че после ако стане подобен фал ,като запалите моторната резачка да има на кого главата да отрежете ако не поеме разходите по инсталацията
Шегичка,
всъщност не е шегичка 




Форд е колата на шампионите!!!
-
- потребител
- Мнения: 101
- Регистриран: 09 окт 2006, 10:27
- Модел на автомобила: Ford Focus 1600, 74 kW, Hatchback, 2000 г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Току що ми се обадиха от МОТО-Пфое. Колата ми е готова и за работа + материали + сменен спомагателен ремък (мои) + сменен поленов филтър (техен) е 697 лв.
Сега трябва да ида да си я взема, да видя всичко ли е наред, дано, и да платя ремонта с обещаната отстъпка.
Утре ще пиша повече за това какво са и правили на колицата, но в събота като ходех отпред и стърчаха само педалите...
Сега трябва да ида да си я взема, да видя всичко ли е наред, дано, и да платя ремонта с обещаната отстъпка.
Утре ще пиша повече за това какво са и правили на колицата, но в събота като ходех отпред и стърчаха само педалите...
-
- потребител
- Мнения: 101
- Регистриран: 09 окт 2006, 10:27
- Модел на автомобила: Ford Focus 1600, 74 kW, Hatchback, 2000 г.
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Прилагам фактурата от ремонта. Ако може на някой да послужи за основа.
Това, което ми направи впечатление като си взех колата е:
- когатоп въртя кормилото наляво и надясно има пукания от някоя пластмаса. Върнах се веднага при Мото-Пфое и момчето, което ми беше правил инсталацията я понамести. Изчезнаха, но после пак се появиха съвсем леки. Каза ми, когато имам път натам да мина отново да погледне таблото и да го намести.;
- от смяната на поленовия филтър (филтър климатик), работата на климатика (затопляне, охлаждане) коренно се промени. За минута става топло като в пещ или охлажда. Наистина си заслужава да си го смените, ако не сте!;
- преди понякога задната скорост не ми влизаше от първия път, сега влиза като в масълце... Не са я пипали, но бяха разглобили колоната където е скоростния лост и може би там нещо се е наместило, знам ли;
- лявото ел. стъкло, което преди ми е правило на 2-3 пъти проблеми и не е работело, но след отваряне и затваряне на вратата няколко пъти се е оправяло, сега не работи тотално. Новият бутон струвал около 120 лв. Казаха, че било от него. Тук, ако можете, помагайте със съвети къде да отида за да ми оправят стария;
- работили са много чисто. Има една лека драскотина на колоната, където е скоростния лост и това е.
За сега това съм забелязъл. Ако се сетя още нещо ще допълвам в това си мнение.
п.п. Като, че ли сега колата върви по-леко. Може и да си внушавам, но вчера докато я карах ускоряваше по-бързо.
Това, което ми направи впечатление като си взех колата е:
- когатоп въртя кормилото наляво и надясно има пукания от някоя пластмаса. Върнах се веднага при Мото-Пфое и момчето, което ми беше правил инсталацията я понамести. Изчезнаха, но после пак се появиха съвсем леки. Каза ми, когато имам път натам да мина отново да погледне таблото и да го намести.;
- от смяната на поленовия филтър (филтър климатик), работата на климатика (затопляне, охлаждане) коренно се промени. За минута става топло като в пещ или охлажда. Наистина си заслужава да си го смените, ако не сте!;
- преди понякога задната скорост не ми влизаше от първия път, сега влиза като в масълце... Не са я пипали, но бяха разглобили колоната където е скоростния лост и може би там нещо се е наместило, знам ли;
- лявото ел. стъкло, което преди ми е правило на 2-3 пъти проблеми и не е работело, но след отваряне и затваряне на вратата няколко пъти се е оправяло, сега не работи тотално. Новият бутон струвал около 120 лв. Казаха, че било от него. Тук, ако можете, помагайте със съвети къде да отида за да ми оправят стария;
- работили са много чисто. Има една лека драскотина на колоната, където е скоростния лост и това е.
За сега това съм забелязъл. Ако се сетя още нещо ще допълвам в това си мнение.
п.п. Като, че ли сега колата върви по-леко. Може и да си внушавам, но вчера докато я карах ускоряваше по-бързо.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта