Boge или Motorcraft
- greek
- потребител
- Мнения: 267
- Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
- Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Boge или Motorcraft
Дойде време за смяна на предните амортисьори единия нещо се разхлопа ,а другия май тече .. значи сегашните са "Motorcran" може би са си фабричните .
Та се чудя дали да взема боге двутръбни газови(предлага ми ги един познат) или моторкрафт маслени(от магазина) като разликата вцената е 5 лева
И дали с газовите малко ще се повдигне иначе легналата предница.
Та се чудя дали да взема боге двутръбни газови(предлага ми ги един познат) или моторкрафт маслени(от магазина) като разликата вцената е 5 лева

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Газовите са по-добри от маслените.
По въпроса за височината, напълно погрешно е мнението, че височината зависи от амортисьорите и след смяната им колата ще се повдигне. Височината се определя от твърдоста на пружината. Амортисьора служи да погаси трептенето на пружините след като се свият.
По въпроса за височината, напълно погрешно е мнението, че височината зависи от амортисьорите и след смяната им колата ще се повдигне. Височината се определя от твърдоста на пружината. Амортисьора служи да погаси трептенето на пружините след като се свият.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

- greek
- потребител
- Мнения: 267
- Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
- Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
Да обаче забелязах че от страната на този дето е омаслен пружината е по свита с около 2 пръста.така че то не е точно повдигане ,а въстановяване на нормалната височина .По въпроса за височината, напълно погрешно е мнението, че височината зависи от амортисьорите и след смяната им колата ще се повдигне
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Когато пружината "умалее" тя се свива оттам и амортисьора се свива, а когато амортисьора е свит налягането на маслото върху семеринга е най-голямо вследствие на което изпуска. Ако смениш амортисьорите без да вземеш мерки за пружините ще те изкарат 5-10хил. км. (а може и по-малко) и пак ще текнат.
п.п. Амортисьора ти е изтекал в следствие на "умалялата" пружина.
п.п. Амортисьора ти е изтекал в следствие на "умалялата" пружина.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта