Connect with your social network account
								
					
							
			
		 
 
Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
			
		
		
			- 
				
								greek							
 
						- потребител

 			
		- Мнения: 267
 		- Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
 		
		
											- Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
 
												- Местоположение: sofia
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от greek » 21 юни 2007, 17:33
			
			
			
			
			Дойде време за смяна на предните амортисьори единия нещо се разхлопа ,а другия май тече .. значи сегашните са "Motorcran" може би са си фабричните .
Та се чудя дали да взема боге двутръбни газови(предлага ми ги един познат) или моторкрафт маслени(от магазина) като разликата вцената е 5 лева 

 И дали с газовите малко ще се повдигне иначе легналата предница.
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								dimbatami							
 
						- потребител

 			
		- Мнения: 387
 		- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
 		
		
											- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
 
												- Местоположение: ПЛЕВЕН
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от dimbatami » 21 юни 2007, 18:58
			
			
			
			
			ми земиси газовите те трябва да са по добри кажи квиса цените точно
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								greek							
 
						- потребител

 			
		- Мнения: 267
 		- Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
 		
		
											- Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
 
												- Местоположение: sofia
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от greek » 21 юни 2007, 20:02
			
			
			
			
			motorcraft-140/br.
Boge       - 145/br.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								ТИТАН							 
						- потребител

 			
		- Мнения: 7
 		- Регистриран: 21 юни 2007, 19:22
 		
		
											- Модел на автомобила: СИЕРА
 
												- Местоположение: СОФИЯ
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от ТИТАН » 21 юни 2007, 20:13
			
			
			
			
			моторкрафт е истинската фирма за форд  щом 2000 инжинера са мислили над това ние не сме по умни мисля
			
									
									Ф' ТИТАН' ВНОС НА РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ И РЕМОНТ НА АВТОМОБИЛИ ФОРД  ТЕЛ.0878594647
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								dimbatami							
 
						- потребител

 			
		- Мнения: 387
 		- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
 		
		
											- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
 
												- Местоположение: ПЛЕВЕН
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от dimbatami » 21 юни 2007, 21:00
			
			
			
			
			да можеби колегата е прав че би трябвало да вземеш такива като старите логично  но стига да са оригинални аз бих взел газови сички дето си точат колите зимат газови не знам в спортните коли да слагат маслени  но това се пак трябва ти да си решиш
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								HACKO							
 
						- Модератор

 			
		- Мнения: 13115
 		- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
 		
		
											- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК 
												- Местоположение: ХАСКОВО
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от HACKO » 21 юни 2007, 23:18
			
			
			
			
			Газовите са по-добри от маслените. 
По въпроса за височината, напълно погрешно е мнението, че височината зависи от амортисьорите и след смяната им колата ще се повдигне. Височината се определя от твърдоста на пружината. Амортисьора  служи да погаси трептенето на пружините след като се свият.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								greek							
 
						- потребител

 			
		- Мнения: 267
 		- Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
 		
		
											- Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
 
												- Местоположение: sofia
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от greek » 22 юни 2007, 09:25
			
			
			
			
			По въпроса за височината, напълно погрешно е мнението, че височината зависи от амортисьорите и след смяната им колата ще се повдигне
Да обаче забелязах че от страната на този дето е омаслен пружината е по свита  с около 2 пръста.така че то не е точно повдигане ,а въстановяване на нормалната височина .
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								HACKO							
 
						- Модератор

 			
		- Мнения: 13115
 		- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
 		
		
											- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК 
												- Местоположение: ХАСКОВО
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от HACKO » 22 юни 2007, 12:27
			
			
			
			
			Когато пружината "умалее" тя се свива оттам и амортисьора се свива, а когато амортисьора е свит налягането на маслото върху семеринга е най-голямо вследствие на което изпуска. Ако смениш амортисьорите без да вземеш мерки за пружините ще те изкарат 5-10хил. км. (а може и по-малко) и пак ще текнат.
п.п. Амортисьора ти е изтекал в следствие на "умалялата" пружина.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								greek							
 
						- потребител

 			
		- Мнения: 267
 		- Регистриран: 30 юли 2005, 19:05
 		
		
											- Модел на автомобила: Mondeo 1993 2.0 combi 136HP-АГУ
 
												- Местоположение: sofia
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от greek » 22 юни 2007, 13:11
			
			
			
			
			благодаря ти . значи май и пружини ще сменям 

 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		Кой е на линия
		Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта