Нещо не е наред, но кое?!?
-
- потребител
- Мнения: 8
- Регистриран: 16 юли 2007, 15:45
- Модел на автомобила: '06 Ford Mondeo 2.0TDCI комби
- Контакти:
- Status: Извън линия
Нещо не е наред, но кое?!?
Здравейте,
имам Ескорт 1993 година, 1,6 16V комби.
Преди малко повече от месец му смених ангренажен ремък+ролки, горивен и въздушен филтър, свещи (в Мото Пфое). Преди това много трудно вдигаше над 3000 оборота, а след ремонта нещата се подобриха за около месец:(
След това оборотите почнаха много да падат като спра на кръстовище или пък да се качат до 1200 и да си седят така.
Отидох в АвтоЛукс (в Сухата река) за диагностика и там ми казаха, че кабелите на свещите били за смяна. На 3 или 4 цилиндър не подавали коректно ток и от там изключвал и друг цилиндър от време на време. ОК смениха ги. Тръгна много добре - 4000 оборота без проблем. Но само за една седмица:( На диагностиката се появиха следните грешки - нещо за деботмерът, бедна смес и късно впръскване, но за тези неща нищо не ми казаха.
И ето го проблема. Вчера пътувах от Пловдив за София. 2 човека в колата с малко багаж. На равното 3500 оборота без никакви проблеми, но дойде ли малко баир с натиснат до долу педал на газта на 5 предавка с включен климатик оборотите падат до около и малко под 3000. Пробвах да сваля на 4 предавка но и там никакво ускорение и едвам стига 4000 и умира:( Пробвах за малко с изключен климатик, но без особен ефект.
И тази сутрин много трудно потегляне и нестабилно държане на двигателя. След 5 мин като позагря нещата се по нормализираха малко. Но отново с голям зор минава границата от 3000 оборота!
Да имате някаква идея на какво може да се дължат тези проблеми?
П.С. Карам го само на бензин.
имам Ескорт 1993 година, 1,6 16V комби.
Преди малко повече от месец му смених ангренажен ремък+ролки, горивен и въздушен филтър, свещи (в Мото Пфое). Преди това много трудно вдигаше над 3000 оборота, а след ремонта нещата се подобриха за около месец:(
След това оборотите почнаха много да падат като спра на кръстовище или пък да се качат до 1200 и да си седят така.
Отидох в АвтоЛукс (в Сухата река) за диагностика и там ми казаха, че кабелите на свещите били за смяна. На 3 или 4 цилиндър не подавали коректно ток и от там изключвал и друг цилиндър от време на време. ОК смениха ги. Тръгна много добре - 4000 оборота без проблем. Но само за една седмица:( На диагностиката се появиха следните грешки - нещо за деботмерът, бедна смес и късно впръскване, но за тези неща нищо не ми казаха.
И ето го проблема. Вчера пътувах от Пловдив за София. 2 човека в колата с малко багаж. На равното 3500 оборота без никакви проблеми, но дойде ли малко баир с натиснат до долу педал на газта на 5 предавка с включен климатик оборотите падат до около и малко под 3000. Пробвах да сваля на 4 предавка но и там никакво ускорение и едвам стига 4000 и умира:( Пробвах за малко с изключен климатик, но без особен ефект.
И тази сутрин много трудно потегляне и нестабилно държане на двигателя. След 5 мин като позагря нещата се по нормализираха малко. Но отново с голям зор минава границата от 3000 оборота!
Да имате някаква идея на какво може да се дължат тези проблеми?
П.С. Карам го само на бензин.
-
- потребител
- Мнения: 197
- Регистриран: 12 авг 2005, 18:41
- Модел на автомобила: 96 Ford Escort 1.6 16v Ghia Turnier
- Местоположение: Кърджали
- Status: Извън линия
Относно дебитомера(MAF) може да погледнеш тази тема.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1363
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=1363
- V_A_N_K_A_T_A
- потребител
- Мнения: 381
- Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
- Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
- Местоположение: Хасково,София-Дървеница
- Контакти:
- Status: Извън линия
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не мисля, че генерацията ще ти направи чак такъв проблем. Притеснителни са данните от диагностиката. Пробвай на първо време с почистване - МАФ-а със спрей, дюзите с конска доза добавка STP (1 тубичка, полята с 15-20 кила бензин) и каране на високи обороти (което не значи с превишена скорост) и по възможност на дълго. Добре ще е да се смени горивния филтър преди това. Ако е възможно да се провери какво налягане прави горивната помпа.
- Трол
- потребител
- Мнения: 408
- Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
- Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Ако съветите на колегата не помогнат отиваш на варянти:
1. Прескочил зъб на ремъка...случва се понякога
2. Повредено ECU. (Моето на Форда беше от друг Форд...и аз обиколих сумати "майстори", никой не го видя)
междувременно може да минаваш пак на диагностика в различни сервизи...
или да продадеш колата
1. Прескочил зъб на ремъка...случва се понякога

2. Повредено ECU. (Моето на Форда беше от друг Форд...и аз обиколих сумати "майстори", никой не го видя)
междувременно може да минаваш пак на диагностика в различни сервизи...
или да продадеш колата

"It's a triumph of handling over power!"


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта