обороти ескорт
- sharo_baro
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 02 авг 2006, 17:38
- Модел на автомобила: ford focus 2.0 16V на части ;( FORD PUMA 1.4 16V
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
обороти ескорт
здравейте колеги имам следния проблем
като запаля колата тя се форсира сама
това го прави няколко пъти даже понякога
пада под 500 оборота
това го прави понякога на крастовище
ако някой имал подобен проблем да помага
благодаря предварително
като запаля колата тя се форсира сама
това го прави няколко пъти даже понякога
пада под 500 оборота
това го прави понякога на крастовище
ако някой имал подобен проблем да помага
благодаря предварително

-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Много причини може да има. Някои от тях са изброени тук:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=9883" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=9883" onclick="window.open(this.href);return false;

- sharo_baro
- потребител
- Мнения: 428
- Регистриран: 02 авг 2006, 17:38
- Модел на автомобила: ford focus 2.0 16V на части ;( FORD PUMA 1.4 16V
- Местоположение: pleven
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 10 апр 2007, 15:21
- Модел на автомобила: Ford escort
- Местоположение: гр.Видин
- Status: Извън линия
Колеги, аз също имам същия проблем с оборотите на моя форд/ескорт 1.4/95г. пълен инжекцион/, като запуших с ръка отвора от които всмуква въздух за въздушния филтър двигателя не си промени оборотите и не заглъхна/това при напълно загрял двигател има си обороти/, заслушах се около инжекциона и чувам леко съскане и установих че със сигурност смуче въздух след сензора за въздуха които се намира след въздушния филтър. Значи там на въздушния колектор от вътре има един гумен пръстен които от времето се смачква по външния и вътрешния си размер и започва да пропуска въздух, вчера я уплътних с тиксо и тази сутрин колата ми вече има обороти и работи равномерно/засега/, ще покарам така и ще потърся да сменя този гумен пръстен с нов. При мен проблема с оборотите започва след като свърши работата си автоматичния смукач и докато загрее напълно, малък промеждутък от около 3 минути в зависимост от времето.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта