обороти ескорт

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
sharo_baro
потребител
потребител
Мнения: 428
Регистриран: 02 авг 2006, 17:38
Модел на автомобила: ford focus 2.0 16V на части ;( FORD PUMA 1.4 16V
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

обороти ескорт

Мнение от sharo_baro » 20 юни 2007, 21:43

здравейте колеги имам следния проблем
като запаля колата тя се форсира сама
това го прави няколко пъти даже понякога
пада под 500 оборота
това го прави понякога на крастовище
ако някой имал подобен проблем да помага
благодаря предварително :D

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 20 юни 2007, 21:48

дебитомера? Според мен от него.. другия вариант е ТПС или т.н. потенциометър на дроселовата клапа

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 20 юни 2007, 22:13

споредмен е ламда сондата има такива симтоми вижте темата ми за почистване на сондата

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 20 юни 2007, 22:19

Много причини може да има. Някои от тях са изброени тук:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=9883" onclick="window.open(this.href);return false;
:)

Потребителски аватар
sharo_baro
потребител
потребител
Мнения: 428
Регистриран: 02 авг 2006, 17:38
Модел на автомобила: ford focus 2.0 16V на части ;( FORD PUMA 1.4 16V
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Мнение от sharo_baro » 21 юни 2007, 19:11

ще го заведа в МП да му направят една диагностика
пак то ша си покаже

dido64
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 10 апр 2007, 15:21
Модел на автомобила: Ford escort
Местоположение: гр.Видин
Status: Извън линия

Мнение от dido64 » 27 юни 2007, 10:23

Колеги, аз също имам същия проблем с оборотите на моя форд/ескорт 1.4/95г. пълен инжекцион/, като запуших с ръка отвора от които всмуква въздух за въздушния филтър двигателя не си промени оборотите и не заглъхна/това при напълно загрял двигател има си обороти/, заслушах се около инжекциона и чувам леко съскане и установих че със сигурност смуче въздух след сензора за въздуха които се намира след въздушния филтър. Значи там на въздушния колектор от вътре има един гумен пръстен които от времето се смачква по външния и вътрешния си размер и започва да пропуска въздух, вчера я уплътних с тиксо и тази сутрин колата ми вече има обороти и работи равномерно/засега/, ще покарам така и ще потърся да сменя този гумен пръстен с нов. При мен проблема с оборотите започва след като свърши работата си автоматичния смукач и докато загрее напълно, малък промеждутък от около 3 минути в зависимост от времето.

Потребителски аватар
liampy
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 11 мар 2007, 22:16
Модел на автомобила: ford escort mk 5 1.8:16v;DOHC
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от liampy » 27 юни 2007, 18:21

на мен ми правеше така но след смяна на ламда сондата се оправи,да чукна на дърво *00101*

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 27 юни 2007, 18:26

колега каква ламда сонда сложи и колко струва :?:

Потребителски аватар
liampy
потребител
потребител
Мнения: 55
Регистриран: 11 мар 2007, 22:16
Модел на автомобила: ford escort mk 5 1.8:16v;DOHC
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от liampy » 27 юни 2007, 18:33

оригинална Бош е 172,55 в маг Киров и за монтаж взимат някуде около 15-20 лв в оторизиран сервиз(иначе не ти важи гаранцията)!НО,нямах толкова пари и се принудих да взема 2 употреба за 40лв,оригинална е дано да изкара няколко месеца....макар че съм чувал че имали живот около 100хил. км.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта